'כרטישיח': המשחק שיעזור לכם להעמיק את מערכות היחסים שלכם

מתי בפעם האחרונה לקחתם הפסקה ממרוץ החיים ודיברתם עם בני הזוג שלכם על עצמכם ועל הקשר הזוגי שלכם? הכירו את רחלי ונתנאל וייס, מנחים לזוגיות מעמיקה ומפתחי ערכת ''כרטישיח''.

זמן צפייה: 09:11

מה הוביל אתכם להקים את הרעיון שמאחורי ''כרטישיח''?

כשאנחנו התחתנו וחיכינו לילדים, היה לנו חשוב למנף את הזמן הזה כדי להשקיע בזוגיות. חברות שלי שאלו אותי 'על מה אתם מדברים כל שבוע ואפילו אין לכם ילדים?' משם הבנו שזה לא ברור מאליו, וראינו שחברים שלנו משתפים לגבי הזמן שעובר, ויש שחיקה, השיחות הפכו להיות טכניות. 

 

מה כוללת ערכת הכרטיסים?

בערכה יש תשעים ושניים כרטיסים עם מנעד מאוד רחב של נושאים, כל כרטיס מכוון להעמקה בנושא עצמו - תפיסות מחשבה, רגשות, שאיפות, חלומות. קודם זה בירור עצמי של האדם עצמו ואז שיתוף של הבן זוג וגם המקום הרגשי איפה זה פוגש אותנו בחיים הזוגיים. 

לדוגמא הנושא של אוכל: יש שאלה כמו 'המשמעות שאני נותן לאוכל היא..'? יש מישהי שבשבילה המשמעות של אוכל הדבר שהכי מחבר את המשפחה ויוצר קשרים, מהצד השני בשביל הבן זוג המשמעות של אוכל הוא צורך קיומי. בעזרת שאלה כזאת הוא יכול להבין פתאום למה היא עומדת ומכינה המון תבשילים לארוחה אחת, תובנה אחת קטנה יכולה לעשות שינוי משמעותי. השאלות מתחילות בהגדרות ראשונות ולאט לאט מתקדמות למקום עמוק יותר. 

 

אתם מתמחים בהנחיית זוגות, מהם האתגרים המשמעותיים ביותר הניצבים בפני זוגות כיום?

נתנאל: אין שום בית ספר לזוגיות נכונה, אנחנו חיים במודלים של סרטים של רומנטיקה, של מצ'ואיזם.  ואף אחד לא לימד אותנו איך לנהל שיח רגשי, איך להבין ולהסביר את עצמנו, איך מייצרים תקשורת נכונה. 

רחלי: שאני הייתי בתיכון נתנו לנו הדרכה לגבי חתונה, איך לבחור בעל וכו', ואני זוכרת שניגשתי למורה ולמנהל ואמרתי להם שאחרי החתונה יש קשיים אין מה לעשות, ואנחנו צריכים כלים כדי להתמודד איתם. אני מרגישה שהיום בסופו של דבר, אני משקיעה את החיים שלי כדי לעשות את מה שאז רציתי שיקרה. 

 

למי הכרטיסים מתאימים? 

לכל מי שרוצה לקחת את הקשר הרגשי שלו צעד קדימה. החל מזוג בשלב החברות לפני החתונה, וגם לזוגות בני שלושים וארבעים שנה שרוצים להחזיר את הרגש. אפילו להורים וילדים שרוצים לפתח עם הילדים שלהם קשר מעמיק יותר, זה מתאים לכל מערכת יחסים שיש בה מוכנות לשתף במקום הרגשי יותר. 

 

אני מבין שיש גם מארז הרחבה בתחום האינטימי, ספרו לנו על כך?

אז יש מארז הרחבה שאפשר לרכוש בנפרד ובו 14 כרטיסים נוספים עם אותו מבנה בדיוק אבל בנושאים שקשורים יותר למגע, קרבה פיזית, גבריות ונשיות, אינטימיות. 

 

במהלך השנה האחרונה השקתם קורס דיגיטלי ייחודי לזוגות, מה ניתן למצוא בו? 

הקורס הדיגיטלי מיועד לאנשים שנהנו מהערכה, ורוצים להתקדם לשלב הבא של מערכת היחסים שלהם, ולסגל עוד כלים ומיומנויות לזוגיות בריאה טובה ונכונה. 

 

אז בעזרת שיחת עומק כנה ופתוחה, תוכלו להעמיק את החיבור הרגשי עם בן או בת הזוג שלכם - מומלץ שתעשו זאת עם "כרטישיח" 

 

אתר

פייסבוק

טלפון: 052-873-5172