מערכת תת כיורית למים חמים וקרים מבית מינרל בר

הברזים הדקורטיביים המתקדמים של מינרל בר מוציאים מים קרים מסוננים, מים רותחים לקפה ואפילו סודה. פתרון נוח, יפה ומשתלם למטבח שלכם

מינרל בר שעושה את ההבדל

עבור חלקנו, המקום על השיש הוא יקר מפז. בין הקומקום למתקן לייבוש הכלים, אין לנו מקום להעמיד דברים מיותרים על השיש, אפילו לא בר מים, שלא לדבר על מתקן להכנת סודה. עבור אלו שלא מעוניינים להציב בר מים על השיש שלהם, בין אם מטעמי מקום ובין אם מטעמים עיצוביים, יש פתרון שמאפשר ליהנות ממים קרים ומסוננים, מים רותחים לפי דרישה ואפילו סודה קרה ומרעננת: המערכת התת כיורית של חברת מינרל בר.

למינרל בר יש לא פחות מחמישה ברזים שונים באיכות פרימיום, מהם ניתן לבחור להתקנה במערכת התת כיורית בביתכם. המערכת של מינרל בר מותקנת אצלכם בכיור לצד הברז הראשי (אך קיימת אפשרות לבחור גם להתקין את המערכת כברז ראשי ויחיד בכיור). מדובר בברזים דקורטיביים מאוד, יפהפיים, שמכניסים לא מעט פרסטיז' למטבח שלכם. במידה ותרצו, ניתן אף להתקין את הברז עם מערכת טאץ' מתקדמת. מתחת לכיור יש מערכת סינון, גוף קירור וכן גוף חימום, כך שתקבלו מים נקיים, קרים או חמים, בכל רגע שיתחשק לכם.

מינרל בר גם שימושי וגם דקורטיבי
צילום: צילום: יח''צ

במינרל בר משתמשים בסנן אמריקאי איכותי ומתקדם, עליו ניתן להוסיף פילטרים בהתאם לצורך. את הפילטר יש להחליף כל חצי שנה בערך, ומינרל בר ידאגו לתזכר אתכם. אחד היתרונות הגדולים במערכת של מינרל בר הוא העובדה שניתן להוסיף אליה אפשרות להוצאת סודה, מה שלא נפוץ במערכות תת כיוריות. מעבר לכך, מינרל בר זולים באופן ניכר מהמתחרים, ומציעים ברזים איכותיים ודקורטיביים, טכנולוגיית סינון מתקדמת והכי חשוב, שירות מעולה: בכל תקלה ובכל שאלה, תקבלו מענה מהיר ומקצועי, עם בעל מקצוע אצלכם בבית תוך יומיים שלושה לכל היותר.

לפרטים נוספים, כנסו לאתר של חברת מינרל בר, בו תמצאו מגוון מערכות תת כיוריות, ברזים, ברי מים, מכונות קפה מתקדמות ועוד. אם בא לכם, יש להם גם פייסבוק.

מינרל בר אמריקאי
צילום: צילום: יח''צ