''דוכס הפקות אירועים'': אתם בוחרים את הלוקיישן - אנחנו כבר נדאג לכל השאר

עונת האירועים נפתחה באופן רשמי לאחרונה ואיתה סוף סוף חזרה השמחה לחיינו, הכירו את ''דוכס הפקות אירועים'' המעניקה מעטפת שלמה של שירותים ליצירת האירוע המושלם

זמן צפייה: 04:11

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

זה התחיל כעסק משפחתי, היה לנו עסק של השכרת ציוד לאירועים - שזה היה בעיקר אוהלים, כיסאות, שולחנות, מקררים וכל הדברים הנלווים. לאחר זמן מה החלטנו לפתוח עסק להפקה של אירועים, להרים את כל האירוע, לתת ללקוח שירות שבו הוא לא צריך להתעסק עם ספקים. אנחנו דואגים לכל המענה ללקוח כדי למקסם לו את האירוע שיהיה הכי טוב שיש, ובמחירים נוחים. 

 

מהו הערך המוסף שחברה להפקת אירועים מעניקה לאירוע?

לקוח אמור לבוא לאירוע שלו בתור אורח, נשאר לו רק לבחור בגדים וליהנות. כל השאר, יש אנשים שצריכים לדאוג לזה, שזה אנחנו, אנחנו נמצאים גם בתוך האירוע ומלווים אותו בכל השלבים עד סיום האירוע. גם בסיום אנחנו נותנים את השירות כמו שצריך, ודואגים שיהיה את האירוע הכי מושלם שיכול להיות.

 

אז אני מגיעה אליך, מה אתה מספק לי בעצם?

כל השירותים של האירוע. מבחינת ציוד לאירוע, קייטרינג, צלם, דיג'יי, כל המעטפת שיש באירוע. 

 

כל הקישוטים, האקססוריז?

כל הקישוטים, מעצב אירועים, את מקבלת הכל במקום אחד. 

 

עברנו שנת קורונה, כל האירועים התבטלו, וגם שינו את הצורה שלהם, איך אתה רואה את זה?

הכל נהיה יותר אינטימי, אנשים מתחתנים בכל מיני מקומות ולא רק באולם חתונות. זה יכול להיות על הגג בעזריאלי, בבריכה, בחוף הים, כל מיני לוקיישנים שהם לא רגילים, ואנחנו מביאים את ה"אולם" ללוקיישן שהלקוח מבקש, וכמובן מגשימים לו כל מה שהוא רוצה, הרבה יותר ממה שאולם אירועים יכול לתת, כי אולם זה דבר סטנדרטי, אנחנו חושבים מחוץ לקופסא. 

 

זה מה שמבדל אתכם מחברות אחרות?

כן, גם. בנוסף השירות שלנו ברמה מאוד גבוהה.

ואתם מלווים את בעלי האירוע בכל התהליך?

כן, מתחילת האירוע ועד סופו. הלקוח אמור להיות באירוע שלו רגוע ושליו, לא אמור לדאוג לספקים ומה הגיע או מה לא הגיע. הוא צריך לכוון אותי לתקציב, ואני בונה לו את האירוע הכי מושלם שיכול להיות לו בהתאם לתקציב שלו.

 

אז בקיץ הקרוב אנחנו הולכים לשמוח בכל מיני צרות? 

הולכים לשמוח, יהיו דברים משוגעים, הבאנו המון הפתעות. בסופו של דבר אנחנו נותנים את המענה ללקוח,מביאים את האולם עד הלקוח, איפה שהוא בוחר לחגוג. 

 

אז אם גם אתם רוצים לחסוך את כאבי הראש מארגון האירוע, תוכלו לפנות לחברת ''דוכס הפקות אירועים'' שתדאג להפיק ולסדר לכם אירוע מהסרטים

אתר האינטרנט של "דוכס אירועים"
עמוד הפייסבוק

טלפון: 052-477-4590