הדמיות בתלת מימד - הצעד ההכרחי להגשמת החלום העיצובי

בשעה טובה קיבלתם את ההחלטה לעצב את הבית שלכם מחדש, וסביר להניח שאתם כבר "שוברים את הראש" כיצד להתאים את החללים הפנימיים, והיכן בדיוק למקם את הסלון. באופן טבעי לצד ההתרגשות הגדולה עולים וצפים גם חששות רבים, כיצד תדעו שהכל יראה כמו בחלום שאתם מבקשים להגשים?

בעלי דואט

ברור לגמרי שאתם לא תעשו את הצעד הראשון מבלי להתייעץ או לקבל ליווי אישי של מעצבי פנים, בין אם מדובר בעיצוב מחדש או כניסה לבית מקבלן, בכל זאת מדובר בהשקעה של עשרות אלפי שקלים ויותר, אך האם יהיה זה מספיק עבורכם?

עם כל הכבוד לאמון שאתם רוכשים לבעלי מקצוע כאלה שונים, תמיד כיף ומעניין להיות בסוד העניינים, ולהבין בדיוק מה הם הולכים לעשות, בטח ובטח כאשר מדובר בעיצוב של קודש הקודשים, הקן המשפחתי. כיצד נוכל לעשות זאת אם אנחנו לא בקיאים בשפה המקצועית של מעצבי הפנים?

הדמיות תלת מימדהדמיות שלא משאירות מקום לדמיון

מי שהבינו את הנקודה החשובה הזו שהפריעה לרבים לפני שיצאו לדרך בעיצוב מחדש של הבית, והחליטו לעשות עבורם שינוי של 180 מעלות הן יעלי לוי קופל וקלאודיה ויסברג ליבנה, שתיים מנשות המקצוע הכי מוערכות בתחום, והבעלים של "דואט-תכנון ועיצוב פנים", משרד מוביל לתכנון ועיצוב פנים.

כיצד הן שינו את פני התמונה אתם שואלים? בעזרת הדמיות תלת ממד.
בראיון מיוחד יעלי וקלאודיה סיפרו לנו עוד על ההדמיה שהיא בגדר חובה כיום, כאשר פוצחים במלאכת עיצוב הפנים.

דואט אנחנו אתכם עד שתרגישו בבית

הדמיה מבית דואט
צילום: צילום: עידן גור

"דואט" הוא משרד בוטיק מוביל לתכנון ועיצוב פנים המתמחה בשיפוצים גדולים, תוך כדי ליווי אישי גם של דירות קבלן, החל משלב הרכישה ועד קבלת המפתח.  בזכות הניסיון הרב שיעלי לוי קופל וקלאודיה ויסברג ליבנה, הבעלים של "דואט-תכנון ועיצוב פנים", צברו לאורך שנות העשייה שלהן, ובזכות אסטרטגיית העבודה החדשנית שפיתחו, הן יכולות לבצע תכנון מקדים מדויק, תוך כדי הענקת דגש ופתרונות עבור הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כך הן מפיקות תוצאה מושלמת בהתאמה אישית לאופי של בני הבית, ולחלום אותו ביקשו להגשים.

הדמיות תלת מימד – השלב הקריטי בעיצוב הבית

הדמיה מבית דואט
צילום: צילום: עידן גור

כחלק מהתהליך המקדים של עיצוב הפנים ולכל אורך הפרויקט, יעלי וקלאודיה עושות שימוש מרכזי בהדמיות תלת ממדיות; בזכות ההדמיות ניתן "להזיז" ו"להלביש" קירות, להוסיף או להוריד גופי תאורה ושינויי אינסטלציה, לתכנן את המיזוג, לעצב את את המטבח, כך שהזרימה בו תהיה נוחה ויעילה, שינוי המיקום של הריהוט ועוד.

מכיוון שניתן לכוון את הכל במדויק תוך כדי התחשבות בכל הפרטים הקטנים, כך שהם יתמזגו האחד עם השני בצורה מושלמת עוד קודם לעבודה בשטח, הכלי העיצובי הזה מונע תקלות ובעיות שבדרך כלל מתרחשות בפרויקט של עיצוב הבית, לכן מדובר גם בחיסכון כספי גדול, מאחר ואין צורך לבצע שינויים לאחר הבנייה.

"לא פעם אנחנו שומעות את אותם החששות מצד מי שעומדים לפני שיפוץ של דירה קיימת או שעומדים להיכנס לדירה חדשה, כיצד הם יוכלו לדעת איך תיראה התוצאה הסופית? ומה אם לא יהיו מרוצים מהרעיון העיצובי?

אנחנו מבינות בדיוק על מה הלקוחות הללו מדברים, כי עד לא מזמן היה קשה מאוד להצליח לדמיין, או להבין דרך שרטוט של תכנית או הדמיות פשוטות, כיצד הריהוט משתלב עם החומרים והצבעים בחלל, או מה המרחק בין פריט אחד לשני, וזו סיטואציה מאוד מתסכלת עבור הלקוחות, גם לנו כנשות מקצוע זה לא עשה את החיים לפשוטים יותר. יש מי שעשו את השינוי המשמעותי ביותר בעולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות והן ההדמיות התלת מימדיות, ואנחנו עושות בהן שימוש מרכזי בעבודות העיצוב שלנו", סיפרה יעלי.

הדמיות תלת מימד – המציאות עולה על כל דמיון

הדמיה מבית דואט
צילום: צילום: עידן גור

"ההדמיות התלת מימדיות מאפשרות לנו כמעצבות פנים להסביר בצורה טובה את הרעיון העיצובי שלנו. כך, אנחנו בטוחות שכולם מבינים ומסכימים על הקו העיצובי של החללים השונים. היופי בהדמיות התלת ממדיות שהן מאפשרות לנו להראות בצורה מציאותית ממש גם את הפרטים הקטנים ביותר, עד כמה קטנים? למשל פרטי נגרות מורכבים ומיוחדים.

כיוון שאי אפשר למצוא דוגמאות באתרי עיצוב פנים השונים, זו ההדמיה בלבד שיכולה להראות לנו כיצד הרהיט יראה וכיצד הוא ישתלב בחלל החדר, בחיבור של הפריטים השונים לכדי תמונה כוללת. כך שמהיום לא צריך לנסות ולדמיין כיצד הספה שאנחנו אוהבים תשתלב ביחד עם השולחן שחושבים לקנות, אלא השימוש בהדמיות תלת מימדיות עוזרות לראות כיצד ישתלב הריהוט עם הצבעים והחומרים השונים וכיצד יבואו לידי ביטוי ביחד", קלאודיה הסבירה.

הדמיות תלת מימד – מדובר גם בחסכון כספי

פרויקט של עיצוב הבית הוא איננו טיול בפארק, ומעבר למורכבויות השונות במהלך התכנון והפעולות בשטח, מדובר גם בהוצאה כספית לא קטנה. הקושי הגדול להבין כיצד הפרויקט יראה לפני הכניסה של ההדמיות התלת מימדיות אל עולם עיצוב הפנים, הוביל ללא מעט טעויות והוצאה של כספים מיותרים, כאשר הגיע השלב שבו היה צורך לצאת אל החנויות ולרכוש את פרטי הריהוט השונים לבית.

בזכות היכולת של ההדמיות התלת מימדיות לסייע לנו להבין כיצד הבית יראה בצורה מציאותית, קל יותר לבחור את הפריט המתאים לכל חלל בנפרד, בלי לנחש ובלי לקוות לטוב, אלא להתאים את הכל בדיוק מושלם, כך שבשורה התחתונה, ההדמיות הללו מסייעות בחיסכון של כסף וזמן יקר.

דואט – יצירת קשר

צילום: צילום: עידן גור

לפרטים נוספים בכל הנוגע להדמיות התלת מימד ועיצוב הבית, ניתן ליצור קשר ישיר עם יעלי לוי קופל וקלאודיה ויסברג ליבנה בטלפון:

יעלי – 050-3647790

קלאודיה – 052-4236968

אתר

פייסבוק