'סיטי פרוייקטים': הבית עליו חלמתם מחכה לכם בבת - ים

פיתוח מואץ בשנים האחרונות ושפע יתרונות שונים מציבים את בת ים בראש הערים בעלות התשואות העתידיות הגבוהות ביותר עבור רוכשי הדירות, הכירו את חברת הבנייה "סיטי פרוייקטים" המובילה יזמות והתחדשות עירונית בעיר בת ים

זמן צפייה: 05:05

 

מהם היתרונות שמציבים את בת ים כיעד אטרקטיבי במיוחד?

בת ים היא וואו, עיר קטנה יחסית עם מיקום מנצח שצמודה לתל אביב, עם רצועת חוף מדהימה לכל אורכה, אוכלוסייה חמה ומתפתחת, והיקף רחב של תחבורה ציבורית לכל אורך העיר ומחוצה לה.

 

מה אתם צופים שיקרה עם הביקוש לנדל''ן בעיר בשנים הקרובות וכתוצאה מכך גם עם מחירי הדירות?

הביקוש כיום נמצא בשיא בכלל ובפרט בבת ים. הנתונים מראים שהביקוש גדל משנה לשנה, והיצע הדירות לא גדל בהתאם. עם הפעלת הרכבת הקלה, התחדשות פני העיר וניפוץ הסטיגמות הביקוש  לנדל"ן בעיר רק יעלה. עם היצע הדירות הנמוך כתוצאה מהבירוקרטיה הארוכה מחירי הדירות רק יעלו לצערנו.

 

 אתם נחשבים למובילים בתחום ההתחדשות העירונית, מהו הערך המוסף שאתם מעניקים לפרויקטים?

 

כיזם שצמח במערכת הבירוקרטית (20 שנה בעיריית בת ים ומחלקת הנדסה) וכתושב בת ים לשעבר אני נותן דגש מיוחד לדיירים הקיימים. בחברתינו קיימת מחלקה שתפקידה לטפל רק בפניות ורווחתם של הדיירים. מעבר לזה אנחנו נותנים דגש באיכות הבנייה, תשומת לב רבה לנושא הבטיחות, האסתטיקה והעמידה בזמנים. אנחנו כאן כדי להישאר, ועם כמות פרויקטים כזאת שמתוכננת לעתיד הרחוק אנחנו משתדלים להוכיח את עצמנו בכל פרוייקט מחדש. לא סתם אומרים "יש תמ"א ויש תמ"א של סיטי פרוייקטים". 

 

מהם היתרונות הטמונים בהתחדשות עירונית עבור הדיירים?

בראש ובראשונה ביטחון. הבניינים אשר נבנו לפני שנת 1980 לא עומדים בתקן הבנייה אשר נועד להגן על מבנים מפני רעידות אדמה, וכמו כן הוספת חדר ממ"ד לכל דירה. הדבר השני הוא איכות החיים, מבניין מוזנח וישן הדיירים מקבלים בניין מחודש, עם מרפסת שמש לכל דירה, תשתיות חדשות, מעליות, לובי מפואר, חדר זבל, חדר גז, תריסים חשמליים, ויטרינות ודלתות חדשות, בקיצור בית חדש ומפנק. 

 

 אתם משמשים כ One Stop Shop עבור לקוחותיכם, מה זה אומר?

נכון, אנחנו חברה משפחתית שמשתדלת לתת מענה אנושי וחם לכל לקוח. כבר מהשיחה הראשונה בטלפון, דרך הפגישה עם מנהלי השיווק שהם הילדים שלי, ועד לסיום הפרויקט בהצלחה. זה אומר ליווי צמוד מתהליך רכישת דירה המתבצעת במשרדינו עם המחלקה המשפטית, עד עיצוב הדירה עם מעצבי הפנים שלנו. כמובן שאנחנו  בקשר ישיר עם הדיירים לאורך כל הבנייה, שאגב בנייה ירוקה לפי תו תקן מחמיר. אצלנו כל שאלה או בקשה שצריך מטופלת ישירות בכל שעה, כל לקוח שרכש אצלנו דירה או דייר בבניין שעבר התחדשות הוא בן בית במשרדינו ואנחנו שומרים איתו על קשר אישי ומקבלים אותו תמיד בחיוך, חשוב לנו מאוד לתת תחושת ביטחון וליווי מלא לאורך כל התהליך. נוסף על כך, אנחנו מציעים ללקוחותינו  ליווי בנקאי מלא וערבות בנקאית על כספו של הרוכש גם לאחר האכלוס, וברמה הכי גבוהה שיש. המוטו שלנו הוא: "סיטי פרוייקטים- הבית שחלמתם עליו", אנחנו אוהבים להגשים לאנשים חלומות. 

 

אני מבין שיש לכם תכניות גדולות לעתיד, ספר לנו עליהן?

נכון, מעבר לחידוש ואהבה לעיר בה גדלתי, אנו פועלים גם בתחום ההתחדשות העירונית בחולון, ראשון לציון, תל אביב, טירת הכרמל ועוד. יש לנו פרויקטים של פינוי בינוי בהיקפים אדירים, לדוגמא: 50 מטר מרצועת החוף של בת ים, ברחוב בן גוריון 77-79 יוקם פרויקט יוקרה בו אנו מפנים 2 מבנים המשמשים כיום למסחר בקומת קרקע ועוד 6 קומות בכל בניין. במקומם ייבנו קומת מסחר, 2 קומות משרדים, ו- 2 מגדלי יוקרה בעיצוב עתידני שמתחברים אחד לשני בגובה 21 קומות ומציעים לקהל 108 יחידות דיור, הפרויקט כולל חדר כושר ובריכת שחייה אינפיניטי על גג הבניין. אנחנו עובדים מסביב לשעון, ולא סתם אנחנו נמצאים בטופ של חברות היזמות בתחום ההתחדשות העירונית. 

 

אתם מוזמנים להתרשם מחברת 'סיטי פרויקטים' באמצעות האתר שם תוכלו ליצור קשר ללא התחייבות לטובת בדיקת אפשרות לחידוש הבניין שלכם, או לרכישת בית  החלומות שלכם. 

אתר: https://www.citypro.co.il/ 

פייסבוק: https://www.facebook.com/Cityproj/ 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/city__pro/ 

טלפון: 03-5510551