ניקוי פיח עם קרבון קלינינג: להחזיר את החיים למנוע

ניקוי הצטברויות פיח במערכות הרכב בעזרת המכשור המתקדם של קרבון קלינינג, מונע תקלות במנוע, ומשפר משמעותית את ביצועי המנוע של המכונית ומעניק לנו חוויית נהיגה עוצמתית

קרבון קלינינג ישראל

לא כולנו יודעים בדיוק איך הרכב שלנו עובד; לרוב אנחנו מסתפקים בכך שהוא מניע ולוקח אותנו בבטחה ממקום למקום. עם זאת, כדי שנוכל ליהנות באמת מהרכב שלנו, חשוב לדעת טיפה על האופן שבו פועל מנוע הרכב: בתוך הרכב שלנו יש מנוע מסוג מנוע בעירה פנימית – כלומר, המנוע שורף דלק, והופך את החום שנוצר כתוצאה מכך לאנרגיית לחץ, מה שגורם לבוכנות לזוז – ומה שבעצם מניע את הרכב. 'מנוע הבעירה הפנימית', נקרא כך משום שהשריפה של חומר הבעירה, מתרחשת בתוך המנוע עצמו; אולם מה שחשוב להבין, הוא שהיות והדלק נשרף בתוך המנוע, נוצר בפנים פיח. הרוב הגדול יוצא דרך האגזוז, אולם חלק קטן תמיד נשאר בפנים, ונדבק לדפנות.

בהתחלה, הפיח הזה חסר השפעה כמעט, אולם אחרי שנוסעים למעלה מ-30,000 קילומטרים, מתחילים להרגיש את האפקט של הפיח המצטבר, שמפריע לרכב שלנו "לנשום". הפיח הצבור משפיע מאד על ביצועי המנוע שלנו: קודם כל, הרכב מתאמץ יותר, ולכן צריכת הדלק שלנו עולה. כמו כן, המנוע שלנו חנוק יותר, ויש תחושה שלרכב "קשה לסחוב", שהוא מאיץ בכבדות, רמות זיהום האוויר עולות וכדומה. ככל שמצטבר יותר ויותר פיח, מתחילות להיווצר תקלות מכניות: הטורבו לא גודש, הממיר הקטליטי נסתם וצריך להחליפו, הרכב לא נדלק בהנעה הראשונה, המצערת "מזייפת", ואף נדלקת נורה של תקלה במנוע. את כל התופעות הללו ניתן למנוע במהלך אחד פשוט: ניקוי פיח מהמנוע.

ניקוי פיח קרבון קלינינג ישראל
צילום: צילום: יח''צ

קרבון קלינינג - להתאהב ברכב מחדש

חברת קרבון קליניניג העולמית היא חלוצה בתחום של פתרונות ניקוי פיח לרכבים, ופועלת בתחום כבר למעלה מ-14 שנה. במדינות מסוימות באירופה, קיימת דרישה להצגת אישור ניקוי פיח מהמנוע כתנאי להגשת הרכב לטסט השנתי, וזאת כחלק מהמאבק של מדינות האיחוד האירופי בזיהום האוויר. לפני כארבע שנים, החלה קרבון קלינינג לפעול בישראל, וכיום מדובר בחברה היחידה המציעה פתרון מקצועי לבעיה של הצטברות פיח במערכות הרכב, ללא צורך בפירוק או "אישפוז" הרכב במוסך. הטיפול מתאים לכל סוגי המנועים (בנזין, דיזל ואף רכבים היברידיים) וכן לכל סוגי כלי הרכב: רכבים פרטיים, מסחריים, אופנועים, אוטובוסים ואף לסירות ממונעות, טרקטורים ועוד. הטיפול של קרבון קלינינג נעשה למיליוני רכבים בעולם, ומעל למאה אלף רכבים בישראל, ללא תקלה אחת, וזאת הודות לייחוד של הטיפול, הנעשה בעזרת נוסחת מימן.

התהליך הוא פשוט: מתקשרים לקרבון קלינינג לטלפון מקוצר 8697*, ומתאמים טיפול עם אחת מניידות השירות של החברה, הפרוסות בכל רחבי הארץ. הטכנאים המוסמכים מחברים את הרכב למכונה ייעודית, אשר מזריקה אדים של נוסחת המימן, שיודעים לפרק את הפיח ממערכות המנוע. הטיפול מנקה בין היתר את הטורבו, ה-EGR, סעפת יניקה ופליטה, ממיר קטליטי ועוד.

מיד בנסיעה הראשונה שתעשו לאחר הניקוי, אתם תרגישו את העוצמה של הניקיון: התחושה היא של נסיעה ברכב חדש. אתם פשוט תתאהבו שוב במכונית שלכם, ולא תאמינו כמה הבדל עושה הניקוי של קרבון קלינינג.

עלות הטיפול לרכבים פרטיים נע בין 500 ל-700 שקלים (תלוי בסוג הרכב, קילומטראז' וכדומה), מחיר שהוא ללא ספק שווה לכל מי שאוהב את הרכב שלו ורוצה ליהנות ממנו מחדש.

חשוב לציין: בעקבות חדירתה של חברת קרבון קלינינג לשוק, שחקנים נוספים ניסו לחקות את ההצלחה, רכשו מכונות שונות לניקוי פיח, והחלו להציע שירות דומה. עם זאת, יש לדעת כי ישנה חשיבות לאיכות המכונה: המכונה של קרבון קלינינג עומדת בתקינה האירופית המחמירה, המקובלת גם על מכון התקנים הישראלי. רק מכונה איכותית בעלת הנוסחה עם הטכנולוגיה המעודכנת ביותר, באמת יכולה להסיר את כל הפיח מהמנוע, מבלי לעשות נזקים למנוע או לחלקיו. מעבר לכך, חשוב שהניקוי ייעשה על ידי טכנאים מוסמכים ובעלי ידע במכונאות רכב. הפיקוח על עבודתם, נעשה על ידי, יניב יאיר, הבעלים של חברת קרבון קלינינג בישראל, עם ניסיון של מעל לשלושים שנה כמכונאי בענף הרכב, ובמקצועו קצין בטיחות בתעבורה.

קרבון קלינינג ישראל
צילום: צילום: יח''צ

כדי לשפר את ביצועי הרכב שלכם וכדי למנוע תקלות מכניות מיותרות, והכל בנוחות ובעלות נמוכה, כנסו לאתר של קרבון קלינינג, ותתחילו לטפל ברכב שלכם כמו שצריך. ניתן לעיין גם בדף הפייסבוק של קרבון קלינינג ובאינסטגרם.