יאסו - סרטוני הזמנות לאירועים ייחודים ב- 99 שקלים בלבד

התפשטות נגיף הקורונה שיבש לגמרי את החיים של כולנו ופגע אנושות בכמה מגזרים במשק, אחד מהם הוא ענף האירועים

יאסו אתר לעיצוב סרטונים

על פי דיווחים, בשנה שחלפה אלפי זוגות שכבר סגרו אולמות אירועים ושלחו הזמנות לאורחים, נאלצו לבטל את האירוע בטרם עת. חלקם אף ביטלו מספר תאריכים שונים שקבעו לעצמם, בתקווה ובאמונה כי יתאפשר להם לחגוג בחיק המשפחה והחברים, אך נשארו חסרי אונים אל מול החלטות הממשלה לא לאפשר התקהלות של מאות אנשים יחדיו. מעבר לעוגמת הנפש, מדובר בהפסד כספי גדול לבעלי השמחה, אולם יש מי שהצליחו להקל ולשנות את התמונה מקצה לקצה.

"יאסו" - סרטוני הזמנות לאירועים

בזכות טכנולוגיה חדשנית וייחודית, "יאסו" הביאו למהפכה בתחום ההזמנות לחתונה ושאר חגיגות, כאשר הפכו את התהליך לנגיש, קל, מהיר ובעיקר נוח לכל כיס, פחות ממאה שקלים!

"יאסו" סרטוני הזמנות לאירועים הוא סטארט אפ צעיר שפעיל כבר כשנה וחצי, מי שייסדו אותו הם שני חבר'ה צעירים באמצע גיל העשרים, אופק סרוסי ומיכאל נחמיאס, מתכנתים בהכשרתם.

לפני "יאסו" השניים הקימו סטארט אפ בתחום הסרטונים והיו פעילים בסקטור הנדל"ן, כאשר העניקו שירות למאות מתווכים ברחבי ישראל בדמות סרטוני תדמית שהפיקו לנכסים שעמדו להשכרה ומכירה. "יאסו" החלו בתור פרויקט צדדי, סיפר אופק והוסיף, "שלחו לי הזמנה לחתונה, תמונה לוואטסאפ, הזמנה יפה אך משעממת ויבשה. לאחר מחקר קטן שערכנו, הבנו מהר מאוד שיש בעייתיות רבה בתחום, ושאנחנו יכולים לשפר באופן דרסטי את המוצר שקיים היום בשוק, ולגבות עליו בממוצע פי 5 פחות. משם הרעיון התגלגל וצמח להיות המוצר העיקרי שהחברה שלנו מפעילה".

איזו בעייתיות זיהיתם?

יאסו אתר לעיצוב סרטונים
צילום: צילום: pexels

מיכאל הסביר: "כל התהליך עצמו היה מסורבל, לעבוד מול גרפיקאי ובית דפוס, לא פעם היו צריכים לעשות מספר סקיצות עד שהזוגות היו שלמים עם הצבע והנראות, מדובר היה בתהליך של ימים ואפילו שבועות.

בתקופת הקורונה ראינו כיצד אנשים מוציאים הדפסות עם תאריך מסוים וזורקים לפח כי היה צורך לדחות את האירוע, ואז שוב היו צריכים להדפיס מחדש וזה עלה עוד כסף, כל זה לא קיים עוד, בזכות המערכת שלנו".

כך יוצא כי בדומה לאיגרות ברכה לראש השנה, גם עולם ההזמנות לאירועים השתנה לו לגמרי. במקום כרטיסים מודפסים, נכנסו לתמונה סרטונים דיגיטליים שעוברים בהודעות בפלאפון, או באחת מהרשתות החברתיות, כך שאין הגבלה על כמות ההזמנות ובנוסף שומרים על עולם ירוק יותר.

למדנו כי "יאסו" לא המציאו פורמט חדש, אלא זה הגיע כתוצאה מעולם האינסטגרם והסטורי, אולם, הם מציבים רף גבוה יותר לעומת כל המתחרים שלהם: "היתרון שלנו על פני כל האחרים הוא קודם כל במחיר, המחיר שלנו הינו 99 שקלים בלבד לעומת 150 שקלים ויותר אצל המתחרים.

בזכות הטכנולוגיה הייחודית שלנו, זמן הפקת סרטון לוקח 5 דקות בלבד, בעוד שבמקומות אחרים צריך לחכות בין 24 ל 48 שעות, זה בהחלט פקטור חשוב עבור המון זוגות שדיברנו איתם", סיפר אופק.

חוות הדעת של הלקוחות באתרי הביקורת השונים באינטרנט מהללות את השירות ואת איכות הסרטונים, בין היתר נאורי.פ כתבה: "הזמנתי הזמנה דיגיטלית ולאחר מכן היו לי תיקונים והם היו אלופים, תיקנו ותיקנו עד שהייתי מרוצה! שירות מעולה מכל הלב ונותן תחושה טובה, ממליצה בחום!".

גם קארין.נ פירגנה: "אלופים! מענה מהיר, עזרו בכל שינוי שנדרש סרטון הזמנה לחתונה ואישורי הגעה, ממליצה!!!".

"יאס" - כיצד כל התהליך עובד?

יאסו אתר לעיצוב סרטונים
צילום: צילום: יח''צ

מיכאל פירט: "פשוט מאוד, נכנסים לאתר שלנו ובוחרים מתוך מאגר של למעלה מ-120 עיצובים את הסרטון המבוקש. לאחר מכן בוחרים שיר ממאגר אינסופי של שירים, כיוון שיש לנו רישיון מאקו"ם, ממלאים את פרטי האירוע, שולחים אלינו, ותוך 5 דקות מקבלים לוואטסאפ את הסרטון מוכן במאה אחוז".

 

נכון להיום באתר של "יאסו" ניתן למצוא עיצובים לכמה וכמה סוגי אירועים שונים, בראש ובראשונה חתונה וישנם גם לבר ובת מצווה, בריתות, Save The Date, ימי הולדת, מסיבת רווקים ורווקות ואירועים עסקיים.

"אנחנו עובדים ללא הפסקה על תוספת של עוד ועוד עיצובים עבור מגוון רחב של אירועים", סיפר אופק והוסיף, "בנוסף, בתחילת השנה הוספנו פיצ׳ר חדש ובאמצעותו אנחנו מספקים פתרון משולב, לא רק סרטון ערוך ומוכן, אלא גם ניהול מערכת האישורים של המוזמנים לאירוע המתוכנן".

 

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בהודעת וואטסאפ

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם