הטיפול שקים קרדשיאן לא יכולה בלעדיו, כאן בישראל

רוצות לשפר ולהצעיר את עור הפנים שלכן בצורה המדויקת ולטווח ארוך? בחברת דהשלי בראשון לציון מבצעים טיפול המשלב בין טכנולוגית לייזר מתקדמת והזרקות. והתוצאות? חסרות תקדים. תשאלו את קים

הזמן אינו עוצר מלכת, השנים חולפות ועל אף שלא היינו רוצים בכך, הפנים שלנו לא מסתירות דבר. העור המתוח שהיה לנו בנעורים "זוכה" לקמטים וקמטוטים והרעננות נעלמת לה.  למזלנו, בשנים הללו נוצרו גם פתרונות מצוינים שבאמצעותם ניתן להחזיר את החיוניות לפנים ולגרום לנו להיראות צעירים וצעירות בכמה שנים. הפתרונות רבים, כאשר הכי חשוב למצוא מקום ומטפלים איכותיים ומקצועיים אשר יטפלו בכם באופן המתאים לכם עם התוצאות המדויקות ביותר. 

 

צילום: גיא הכט

בחברת דהשלי, שהוקמה ע"י מאיה בן ציוני מורד, חורטים על דגלם את ערכי המצוינות והטיפול הנכון ביותר לכל אדם. החברה קיימת שבע שנים, מתפרשת על פני שלוש קומות בראשל"צ, עם 26 חדרי טיפולים, שבהם ניתן ליהנות ממגוון טיפולים וביניהם טיפולי קוסמטיקה, טיפולי לייזר, הזרקות של חומצות היאלרוניות וסידן, גלי רדיו וכמובן ליין המוצרים הטבעיים של החברה. 

צילום: יח"צ

 

מבחינת כמות לקוחות, דהשלי היא אחת החברות הגדולות בארץ, ומטופלים בה כ100-150 לקוחות ביום. בחברה 120 עובדים, כאשר רובם המכריע מעל גיל 40, וזה לא צירוף מקרים, אלא אג'נדה חברתית. מאיה בן ציוני מורד מספרת: "חשוב לנו לתת מקום לאנשים בגילאים הללו גם מאחר ומקומות עבודה אחרים חוששים להעסיק אותם, אך בעיקר כי מבחינתי, הידע והניסיון שלהם שווים המון. זו מתנה והנהנות הראשיות הן הלקוחות". 

 

גם הפרזנטורית של החברה ממשיכה את הקו, ואם חשבתם שתמצאו דוגמנית בת 20, בוודאי תשמחו לראות את השחקנית ניצה שאול. מאיה  בן ציוני מורד: "בחרנו בניצה מאחר והיא אישה בשלה, שחקנית מוערכת עם רזומה של עשרות שנים, סרטים והצגות ששיחקה וביימה. היא אינה ילדונת, להיפך, היא אישה בשלה ובטוחה בעצמה. היא נראית נהדר ועור הפנים שלה נפלא. השנה היא חגגה 70, וזה מסר ללקוחות שלנו, שבגיל הזה אפשר להיראות ככה".

 

צילום: יח"צ

 

אך אל תטעו, בדהשלי מטופלות נשים מגילאי 30 ועד 80, כאשר אלו המעוניינות בטיפול ממוקד ומקצועי, ימצאו פתרונות כמו טיפול בפיגמנטציה, העלמת נימים ברגליים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים על ידי רופאים לשיפור מראה עור הפנים. 

 

כיום נשים מודעות לפנים שלהן, מעוניינות לתקן את מה שמפריע להן ויודעות שהטיפול אפשרי ונגיש. מאיה בן ציוני מורד מוסיפה: "נשים רבות מגיעות לדהשלי עבור טיפול בעור הפנים, אך רבות מעוניינות לתקן פגמים שהן רואות בפנים שלהן, ומבינות שניתן לעשות זאת בקלות. האסתטיקה הפכה נגישה יותר, מודעות רחבה יותר והמחירים לא בשמיים. הטיפולים כבר לא 'פריווילגיה', הם לכולם".

 

כאן נשאלת השאלה, איך יודעים מה הטיפול הנכון ביותר לעור שלנו? האם יש צורך בהזרקה, לייזר או שילוב של השניים? 

 

על כך עונה מאיה בן ציוני מורד: "בין אם לקוחה יודעת מה ה"בעיה" שלה, ובין אם מעוניינת בשיפור עור הפנים, כל לקוחה עוברת תהליך בדיקה מקצועי על מנת להתאים לה את הטיפול הנכון לה. ישנם מקרים שלקוחות חושבות שטיפול אחד הוא הנכון ומסתבר שטיפול אחר ישיג תוצאות טובות יותר, ולכן אנחנו מאפשרים דיאגנוזה רחבה ובמתנה!".

 

כיצד התהליך מתבצע?

"תחילה הלקוחות מגיעות לדיאגנוסטית, שהיא קוסמטיקאית פרא רפואית. היא בודקת את העור ומבצעת דיאגנוזה ממוחשבת, אשר במהלכה הפנים מצולמות במצלמת תלת מימד. על סמך הצילום המערכת מציגה מידע הכולל את הבעיה שהמחשב מציע לטפל בה, חומרת הבעיה ומה הטיפול הנכון. חשוב לציין שהמחשב מציג פרמטרים מדויקים. לאחר מכן הלקוחה נבדקת ע"י הצוות הרפואי המטפל שמאבחן את עור הפנים ומקבל את תוצאות הדיאגנוזה הממוחשבת ומייעץ יחד עם הדיאגנוסטית מהו הטיפול שיניב את התוצאה הרצויה והמדויקת ביותר. שהרי מגוון הפתרונות בדהשלי הוא רחב מאוד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. 

 

 

"נשים המגיעות עם רצון לשיפור בעור הפנים תעבורנה את אותו התהליך, אך כאן ייתכן שיתווסף ייעוץ רופא להזרקות. זה כמובן תלוי מקרה. בסוף התהליך יותאם סוג הטיפול, כמות הטיפולים בסדרה ויתווספו המוצרים הייחודיים לדהשלי. אנחנו גאים בתהליך הדיאגנוזה ומאמינים שהוא נותן ערך מוסף לכל מטופלת גם ברמת האמינות של המחשב וגם ברמת הייעוץ המשולב. וכאמור, להבדיל ממקומות אחרים, הייעוץ והדיאגנוזה הם ללא עלות".

 

 

השילוב המנצח

 

טיפול טוב ונכון נמדד בתוצאות שלו, באפקטיביות ובטווח שהוא מחזיק. השילוב של טכנולוגיה מהשורה הראשונה בעולם, בשילוב הזרקות של  חומרי המילוי האיכותיים ביותר, נותנים למעשה את האופציה שנשים רבות רוצות: לעבור תהליך שיצעיר את עור הפנים, כשתוך כדי הטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות. 

 

היופי בטיפול המשלב טכנולוגיית לייזר והזרקות הוא שהתוצאות מחזיקות לאורך זמן והניראות מדויקת הרבה יותר ומותאמת אישית לכל אחת. "סדרת טיפולים משולבת מעודדת את הגוף לייצר קולגן ואלסטין בעצמו ובשילוב ההזרקות התוצאה נשמרת לאורך זמן רב, וכך אין צורך לחזור ולהזריק שוב ושוב". 

 

נשמע טוב מדי, אבל זו המציאות החדשה וגם בעולם מתחילים להשתמש בה. לא פעם נשים מביטות על מפורסמות כמו קים קרדשיאן. אשה מטופחת, בעלת עור פנים מתוח ויפה וידועה כמי שמטפלת בגוף ובפנים שלה באמצעות המוצרים והטיפולים הטובים ביותר שיש לעולם להציע, ושואלות את עצמן כיצד גם הן יכולות להגיע לתוצאות דומות. בוודאי תשמחו לדעת שקרדשיאן ואחיותה המוכרות נהנות מטיפול הלייזר של  Fotona בלוס אנג'לס, והתוצאות? מדברות בעד עצמן. בדהשלי משתמשים בטיפול זה, ומנגישים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם כאן בישראל. 

צילום: יח"צ

 

ה-Fotona שהקרדשיאנס כל כך אוהבות ונמצא בדהשלי זהו מכשיר הלייזר המתקדם בעולם מבית Fotona העולמית, המכיל פונקציות רבות וטווח טיפול רחב מאוד, ביניהן לייזר למיצוק עור הפנים, לייזר לטיפול בפיגמנטציה, העלמת נימים, הסרת קעקועים, פוסט אקנה ועוד פונקציות רבות. 

 

הלייזר הזה ייחודי מאחר וקרני הלייזר חודרות עמוק ומדלגות על השכבה החיצונית של העור היישר לשכבות שבהן נמצא הקולגן והאלסטין, הלייזר מעודד יצירה של קולגן ואלסטין ועל ידי כך העור נראה חיוני יותר וצעיר יותר, ההזרקות משלימות את הלייזר באזורים ספציפיים בהם זקוקים לייצר נפחים שאבדו עם הזמן השילוב עם הזרקות מביא לתוצאות חסרות תקדים. 

 

נשים, בעיקר ישראליות חוזרות ומבקשות לטפל במיצוק הפנים, לכך יש טיפול ייעודי. המכשיר לטיפול המיצוק נקרא Fotona 4D ומטרתו להגיע לכמה רבדים של העור (אפידרמיס, דרמיס בינוני ודרמיס עמוק). הלייזר גורם לגוף לייצר יותר קולגן ואלסטין  ועל ידי כך גורם לעור להתחזק, להימתח ולהתמצק, ובשילוב עם ההזרקות של החומצה ההיאלרונית ניתן להגיע למקסימום תוצאה שנשמרת הרבה זמן מעבר להזרקות בלבד.

אורך הטיפול הוא עד שעה (תלוי בעור הפנים ובגיל המטופלת) וכולל שימוש בארבע ידיות של המכשיר. סדרת טיפולים אורכת בין 2-8 טיפולים תלוי גיל ומצב הפנים, כאשר טיפול הוא אחת לחודש וחצי. וההזרקות מתבצעות בשילוב טיפולי הלייזר.

צילום: יח"צ

 

בין אם אתן מתקנות את מה שמפריע לכן, מעוניינות לטפל בעור הפנים ואפילו רוצות לעצור מעט את הזמן, חשוב לבחור את המקום הנכון ואת הצוות הרפואי שיעשה את העבודה הטובה ביותר. שימו לב כי השוק היום פרוץ ומוצף ברופאים ללא ניסיון המשתמשים בחומרים שנראים מפתים מבחינת המחיר, אך אינם טובים. הצוות הרפואי של דהשלי בעלי ניסיון, העובד עם החומרים הטובים ביותר עם אישור ותקן משרד הבריאות. 

העיקר, שתרגישו יפות, צעירות ושמחות.  

 

דהשלי 

מרכז משה לוי 11, ראשון לציון

טלפון: 0737696000

 

אתר הבית

 

פייסבוק

 

אינסטגרם