Itay Tours: כך מזמינים היום את החופשה המושלמת והמשתלמת ביותר

אומנם הקורונה עדיין כאן איתנו, אך בין גל אחד לשני, כולנו למדנו כיצד לחיות לצד המגפה, ולאט לאט החיים חוזרים למסלולם הרגיל וזה כולל בתוכו גם טיסה אל חופשה מעבר לים

 Itay Tours

אך עוד לפני שהקורונה פרצה לתודעה, עולם הזמנת החופשות השתנה לו מקצה לקצה, כאשר יותר ויותר אנשים חזרו להזמין את החופשה הפרטית או את הטיסה שלהם דרך סוכני נסיעות מקצועיים, במקום לעשות זאת לבדם דרך אתרי האינטרנט השונים והסיבה ברורה ביותר, כדאיות כלכלית ויחס אישי שפותר בעיות במקרה של בעיה.

Itay Tours: הבחירה שלכם

כדי להגיע אל סוכני הנסיעות המומלצים ביותר, ערכנו סקר שכלל בתוכו 1,500 אנשים אשר העידו כי נעזרו בשירותיו של סוכן נסיעות עצמאי אחד לפחות במהלך השנים האחרונות, כאשר ביקשנו מכל אחד מהם לדרג עבורנו את טיב השירות שקיבלו מבחינת יחס, מחיר, אמינות ומקצועיות.

לאחר שקלול של התוצאות, מי שהגיע לאחד המקומות הראשונים בפער מרשים היה איתי וסרמן, הבעלים של משרד הנסיעות - .Itay Tours מלבד הסקר שערכנו עם אנשים שונים ברחבי הארץ, עשינו בעצמנו השוואת מחירים לכל מיני יעדים שונים ברחבי העולם יחד עם איתי, כדי לבדוק את מה שמעניין את כולם בשורה התחתונה - המחיר.

נתחיל בהשוואה עם אתר הזמנות גדול וידוע באינטרנט, דיל לרומא: מלון 4 כוכבים, 6 לילות, יעלה לכם 2,200 שקלים לאדם על בסיס לינה בלבד בעוד איתי טורס מציע את אותו הדיל בדיוק במחיר של 1,750 שקלים לאדם.

ערכנו עוד השוואה עם סוכן נסיעות בכיר ממרכז הארץ, דיל לבוקרשט: מלון 4 כוכבים, 4 לילות - 5 ימים מלאים כולל טיסות ישירות יעלה לכם 2,250 שקלים לאדם על בסיס לינה בלבד,

בעוד איתי טורס מציע את אותו הדיל בדיוק כולל העברות VIP משדה התעופה אל המלון ובתוספת של ארוחת בוקר במחיר של 1,550 שקלים לאדם, ומעניק לכם אפשרות לשדרוג הדיל לפנסיון מלא במחיר של 1,850 שקלים לאדם.

ההשוואה האחרונה שערכנו היא עם סוכן נסיעות בכיר מצפון הארץ, דיל לפאפוס: מלון 5 כוכבים, 4 לילות - 5 ימים מלאים במלון מרכזי ביותר כולל טיסות ישירות יעלה לכם 2,350 שקלים לאדם על בסיס לינה בלבד,

בעוד איתי טורס מציע לכם את אותו הדיל בדיוק כולל העברות VIP משדה התעופה אל המלון ובמחיר שלא תראו כמותו - 1,600 שקלים לאדם על בסיס לינה בלבד, ומעניק לכם אפשרות לשדרוג הדיל ללינה + ארוחת בוקר במחיר של 1,750 שקלים לאדם.

Itay Tours
צילום: צילום: יח''צ

Itay Tours: חופשה מושלמת בלי אותיות קטנות

דמיינו לעצמכם את התסריט הבא, אתם חולמים על חופשה מהנה באמצע החיים, וכבר מתכננים אותה בראשכם לפרטי פרטים: המלון, המסעדות, מסע הקניות וכל המסביב, וכאשר נסגרים באופן סופי על תאריך, אתם נעזרים באחד מהאתרים הרבים שניתן למצוא ברחבי הרשת, ומזמינים את החופשה מא' ועד ת', ובטוחים כי שריינתם לעצמכם את המקומות הכי טובים ובמחירים הכי משתלמים, רק כדי לגלות כי בית המלון שהובטח לכם באתר לא דומה בכלל לזה שהגעתם אליו, שלא לדבר על זה שההסעה משדה התעופה אל המלון כלל לא הופיעה, ולאחר בירור נוסף מגלים שבכלל שילמתם מחיר הרבה יותר יקר מאחרים.

אם אתם מהנהנים לעצמכם בראש סימן שזה לא חלום, אלא מדובר במקרה שקרה לכם במציאות, ובכן, אל תרגישו רע, אתם לא היחידים שנפלו בפח, וזו אחת הסיבות שבשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר סוכני נסיעות פרטיים שנכנסו בחזרה לתמונה, כאשר מעניקים שירות אחר לגמרי שנועד להבטיח כי תקבלו אחד לאחד את כל מה שהזמנתם מראש, טיסה במחיר טוב, הסעות, מלון ברמה ועוד.

על הערך המוסף של סוכן נסיעות אישי

איתי וסרמן, סוכן נסיעות פרטי, בעל ניסיון עשיר בתחום סיפר לנו על הערך המוסף שהוא מביא לטובת כל מי שמבקש להזמין דרכו חופשה בארץ ובעולם: "להזמין טיסה דרך האינטרנט כל אחד יכול, גם בית מלון, רכב להשכרה וכד', אבל הרבה פעמים אנשים נוסעים אל יעד מסוים ברחבי העולם והם אינם יודעים כמעט כלום על המקום עצמו מבחינת האפשרויות השונות שמחכות להם שם.

ברגע שלקוחות מזמינים דרכי טיסה אל יעד כזה או אחר, אני מצייד אותם עם ידע הרבה יותר גדול, היכן המסעדות הכי שוות, איפה משתלם לערוך קניות, על מקומות שלאו דווקא כתובים בספרי התיירות הרגילים, סודות שרק איש מקצוע שחי ונושם את ענף התיירות יודע עליהם. כך אני משפר ללקוחות שלי את החוויה ודואג שהחופשה שלהם תעלה בכמה רמות.

דבר נוסף הוא השירות אותו אני מעניק, אני זמין 24/7 ואני לא אומר זאת סתם, אלא באמת זמין בכל רגע במידה וישנו צורך דחוף להיעזר בי. הליווי שתקבלו אצלי הוא אישי מרגע הפנייה ועד לתום החופשה. כל שאלה, בעיה או התייעצות אני כאן בשביל הלקוח.

ישנן המון משפחות שצמאות לצאת לחופשה אחרי תקופה ארוכה בה התיירות בארץ ובעולם הייתה סגורה לחלוטין. אני ער לזה שהמחירים בארץ לא כל כך שפויים ולא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה להוציא סכומים גבוהים על חופשה, לכן אני כאן כדי להתאים את החופשה הכי משתלמת וסוף סוף לתת לאנשים את האופציה לטייל בעולם ללא בעיה.

אני ממליץ לכולם לעקוב אחריי ברשתות החברתיות, אני מפרסם המון דילים חמים של הדקה ה-90 וזוהי יכולה להיות הזדמנות מצויינת לצאת לחופשה בכלום כסף. בנוסף לדילים החמים, אני מעביר מידע מעניין באופן שוטף כגון אטרקציות, מסעדות, בתי קפה, קניונים, מקומות בילויי ועוד כל מיני מקומות שלא כדאי לפספס על כל יעד שאני מתמחה בו, כך שברגע שתזמינו חופשה ליעד מסויים תוכלו לתכנן את הטיול בצורה הטובה ביותר. אני עדיין רווק כך שהפעילות שלי סביב העסק תופסת 100% מהזמן שלי, והכל לטובת הלקוחות".

Itay Tours: גם המחיר משתלם

מעבר לזמינות ולמידע הנוסף שאיתי מעניק, בסופו של יום מעניין אותנו גם המחיר הסופי. משום מה התקבעה בתודעה של כולנו כי הרבה יותר זול להזמין טיסה ומלון דרך אתרים באינטרנט, אך למדתי מאיתי כי מדובר בעיוות אחד גדול, ותמיד לסוכני נסיעות כמוהו יהיה מחיר טוב יותר להציע.

"צריך להבין, סוכני נסיעות רשומים משתפים פעולה עם רשתות של בתי מלון רבים, לכן אנחנו תמיד מקבלים הצעות טובות בהרבה מאשר לקוח פרטי עושה זאת, ואז הכל קם ונופל על גובה העמלה שהסוכן דורש. יש מי שמוסיפים לעצמם 800 שקלים על הזמנה, תפיסת העולם שלי אומרת אחרת. אני מעדיף לקבל עמלה קטנה בהרבה, של 150 שקלים בלבד, אבל להרוויח יותר לקוחות שיזמינו דרכי חופשות לאורך שנים", איתי חידד עבורי את הדברים.

תהליך ההזמנה

כאמור מומלץ מאוד לעקוב אחר עמוד הפייסבוק, האינסטגרם והאתר של איתי, כיוון ששם הוא מפרסם באופן שוטף, את החבילות הכי שוות שהוא בונה בעצמו, כאשר אלו כוללות טיסות ישירות, העברות VIP ומלון.

איתי נותן את כל האופציות האפשריות בבניית הדילים שלו, כאשר התהליך מתחיל כשלכל יעד הוא מביא:

  • חבילת נופש של דיל 3 כוכבים.
  • חבילת נופש של דיל 4 כוכבים.
  • חבילת נופש של דיל 5 כוכבים.

בנוסף, לכל אחד מהדילים גם האפשרות ללינה בלבד/ לינה + ארוחת בוקר/ חצי פנסיון/ פנסיון מלא, כך כל לקוח יוכל לבחור את הדיל שמתאים לו מבחינת הנוחות והיכולת הכלכלית להשקיע בחופשה.

בנוסף לדילים המוכנים שאיתי מציע ללקוחותיו, הוא גם מתמחה בהתאמת דילים אישיים ללקוח, איתי יודע לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות והמדויקות ביותר בכדי להתאים לו אישית את הדיל הכי טוב ומשתלם עבורו.

Itay Tours: יצירת קשר

Itay Tours
צילום: צילום: יח''צ

מתכננים לעצמכם את החופשה הבאה? אל תעשו שום צעד סופי לפני שתבדקו אם תוכלו לקבל הצעה טובה יותר אצל איתי וסרמן, סוכן נסיעות בכיר.

לפרטים נוספים, חייגו: 058-4002868

לכרטיס דיגיטלי