כרמית אוסירוף: הכנרית שיודעת כיצד לכבוש את רחבות הריקודים

עם רפרטואר ורזומה מרשימים, שכוללים בין היתר הופעה בקונגרס הבינלאומי DWP מול המפיקים הנחשבים ביותר בעולם, כמו גם הופעה מרשימה בחתונה של דנה גדות (אחותה של גל גדות) לאחרונה - כרמית אוסירוף, הידועה בשם "כרמית הכנרית", מובילה בסצנת האירועים ומספקת ללקוחותיה חוויה בלתי נשכחת

חתונות שמרגישות כמו פסטיבל

את דרכה המקצועית התחילה כרמית אוסירוף כבר בגיל 5 וחצי. כילדה, התחנכה על מוסיקה קלאסית, לימודי פסנתר וכינור ונגינה בתזמורת של הקונסרבטוריון בפתח תקווה. יחד עם זאת, התחברה מאוד למוזיקת המיינסטרים וניגנה שירים שאהבה על פי השמיעה בלבד. "לא עשיתי שימוש בתווים קלאסיים כשניגנתי מוזיקת מיינסטרים, הייתי אוהבת למצוא את התווים לפי שמיעה", היא מספרת.

לאחר שסיימה 12 שנות לימוד בפסנתר וכינור בקונסרבטוריון, ובכלל זה בגרות ורסיטל בהצטיינות יתרה, בהיותה בת 18 בלבד, חיפשה כרמית דרך שבאמצעותה תוכל להתפרנס מנגינה בכינור. "הייתי חיילת באותו זמן. אמא שלי, שהיא גם פסנתרנית ומורה למוסיקה, מצאה מודעה באינטרנט שחברת הפקות מחפשת כנרית שתלווה אותם לאירועים, בחבילה שכוללת כנרית, זמר ודיג'יי", היא נזכרת. "הם היו מקסימים ונהפכו ממש למשפחה. ליוויתי אותם באירועים, עשיתי עיבודים לשירים מוכרים עם הכינור, וככה בעצם התחלתי את דרכי בעולם האירועים".

אנרגיות של חתונת שישי בצהריים
צילום: צילום: גולן אבוחצירה

כרמית אוסירוף: "זו לא הכמות, זו האיכות"

לאחר הצבא ועל אף שהתקבלה לאקדמיה למוזיקה, החליטה כרמית הכנרית לעשות תואר ראשון בפרסום ושיווק. "רציתי  להעשיר את הידע שלי מעבר למוזיקה, ועולם הפרסום והשיווק עניין אותי מאוד", היא מסבירה, "זה באמת הוכיח את עצמו - בזכות הלימודים קיבלתי השראה לפתוח את העסק שלי, 'כרמית הכנרית', שמייצג את המופע שלי. למדתי איך לבנות את העסק ואת כל המושגים הרלוונטים לעולם העסקי שעוזרים לי עד היום".

על אף שבאותם זמנים כנריות סוליסטיות היו דבר חריג מאוד בנוף האירועים ובכלל, כרמית החליטה שלא לוותר. "הייתי מקבלת הערות ממפיקים שכנרית אחת לא נראית טוב. מזל שלא הקשבתי להם", היא מספרת בחיוך. "לימדו אותי פעם משפט חשוב שאני נושאת איתי לכל מקום: 'זו לא הכמות, זו האיכות'. הייתי בטוחה ביכולת שלי להחזיק אירוע, ולמעשה הפכתי לחלוצה בתחום הזה. קניתי ציוד מתאים והופעתי בלייב באירועים מול אלפי אנשים, כשבאותם זמנים כל המופעים נערכו בפלייבאק מלא וזה הטריף אותי. היה חשוב לי מאוד להופיע בלייב ולתת את הביטוי האישי שלי. אני מגיעה לכל מופע עם סאונדמן מקצועי, כדי שהכל יתנהל ויישמע בצורה הטובה ביותר".

כרמית הכנרית במופע LIVE ON DJ
צילום: צילום: נאור חג'ג'

מאז ועד היום, במשך 14 שנים, מופיעה כרמית הכנרית במגוון של סוגי אירועים - הן מקומיים והן בינלאומיים - ובכלל זה אירועים עסקיים או פרטיים, ריזורטים נחשקים ברחבי העולם, חתונות, פסטיבלים, הופעות קלאסיות, ערבי שירה בציבור ועוד. "אני מופיעה מול כל סוגי הקהלים, מכל העולם", היא אומרת. "העסק שלי מציע מופע אקסקלוסיבי שמותאם לכל אירוע. יש אירועים שהם מאוד קלאסיים, ויש כאלה שהם יותר קז'ואל ובסגנון מגניב. אני עושה הכל, וגם דואגת לחדש כל הזמן את הרפרטואר שלי כדי להישאר כמה שיותר עדכנית".

כרמית אוסירוף: "המופע הכי חזק שלי כיום הוא Live On DJ"

אחד השירותים הייחודיים יותר שמציעה כרמית הכנרית ללקוחותיה, הוא מופע "לייב און דיג'יי" - במסגרתו היא מופיעה עם דיג'ייאים מוכרים מאוד בסצנת האירועים, עולה לנגן בחלקים מסוימים של השיר ולמעשה משתלבת עם המוזיקה שמנגן הדיג'יי. "הכינור במהותו הוא כלי קלאסי, אבל אפשר לשלב אותו עם הכל", היא מסבירה. "המופע הכי חזק שלי כיום הוא לייב און דיג'יי. היכולת לנגן במופע כזה היא מאוד מורכבת - חשוב להכיר את המוזיקה העדכנית, להקשיב למוזיקה שהדיג'יי מנגן ולדעת להשתלב בה על פי השמיעה. זה משהו שדורש שמיעה מוזיקלית ברמה גבוהה".

כרמית הכנרית מסבירה כי בנוסף ליכולת להשתלב במוזיקה על בסיס השמיעה בלבד, "לייב און דיג'יי" הוא מופע שדורש רמת אנרגיה גבוהה, וכמו כן גם אימונים רבים בבית. "זה לא רק היכולת להשתלב במוזיקה בצורה טובה, אלא גם לרקוד, לקפוץ ולהיות בווייב הנכון תוך כדי הנגינה, אחרת המופע סטטי והופך לפחות מעניין ומלהיב. הלקוחות שלי מחפשים משהו שנראה מדהים ויגרום להם לתחושה של 'וואו'. אני באמת נהנית ממה שאני עושה. אני חיה אירועים, אוהבת מאוד לקפוץ ולהשתולל ועושה את זה בכיף. אני בעצם באה להראות שכינור זה לא רק מוזיקה קלאסית - הוא יכול לרגש מצד אחד אבל גם להרים מצד שני, ואפשר ליהנות מכל העולמות. אני אוהבת לעשות את שני הדברים".

מופע דיפהאוס בשקיעה הסיציליאני
צילום: צילום: קלאבמד סיציליה

לא עוד אטרקציה

כשמדברים עם כרמית הכנרית, ניכר כי אחד הדברים שהופכים אותה לאשת מקצוע כל-כך מוצלחת, הוא היכולת שלה להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים לו את הקונספט המוזיקלי הנכון והטוב ביותר עבורו. "אני לא עוד גימיק או אטרקציה לאירוע", חשוב לה להבהיר, "זה מופע אמנותי שהופך את האירוע למיוחד וחד-פעמי, ואני עובדת עליו בכל הרצינות המתבקשת - מתכוננת מראש, מגיעה עם סאונד איכותי וכל הציוד הנדרש, ודואגת שהלקוחות שלי יהיו מרוצים בכל האספקטים. הדיג'ייאים שאני עובדת איתם תמיד מתרשמים מהאופן המסודר בו אני מגיעה להופעה: עם הציוד הנכון ועם סאונדמן מקצועי. כך יש שקט מקצועי לשנינו. אחד הדברים שתורמים להצלחת המופע שלי זה לעבוד עם הדיג'יי בשיתוף פעולה פורה, וכמובן שזה גם הופך את המופע של הדיג'יי עצמו למוצלח".

כשרואים כיצד כרמית הכנרית עובדת ומנגנת, זה לא מפליא שרוב הלקוחות שלה מגיעים אליה מפה לאוזן, בעקבות המלצות או לאחר שנהנו מההופעה שלה באירוע אחר. "כל מי ששוכר את השירותים שלי יודע שאני שרותית מאוד, מגיעה בזמן ומשרה תחושה של ביטחון. מה שאני מסכמת עם הלקוחות - זה מה שמבוצע באירוע. אפשר לסמוך עליי במאה אחוז", היא אומרת. "האירועים והאנרגיה בהם הם הדלק שלי. אני אוהבת מאוד את העבודה שלי ועושה אותה מכל הלב".

כרמית אוסירוף - כרמית הכנרית

טלפון:  050-224-6330

אתר

פייסבוק: כרמית הכנריתCarmit The Violinist

אינסטגרם