אפרת צור – ייעוץ זוגי וסדנאות זוגיות, תקשורת ומיניות

לאור אחוז הגירושין הגבוה בשנים האחרונות והבעיות הרבות בזוגיות בקרב ישראלים רבים, הזמנו לאולפן את אפרת צור, מיועצות הזוגיות המובילות בישראל, המעבירה קורסים וסדנאות בנושא זוגיות, תקשורת זוגית, תשוקה ומיניות

זמן צפייה: 05:25

איך הכל התחיל? מה הוביל אותך לעסוק בנושא של זוגיות ומיניות?

"כשאני התחתנתי חיכיתי מאד להדרכת כלה על זוגיות ומיניות. בפועל, ראיתי שההדרכה מאד דלה, ולא מצאתי שם באמת את כל מה שחיפשתי לדעת: 'מה זו מיניות?', 'איך זה נראה?', 'מה נורמלי ומה לא' וכדומה. בעצם התחלתי ללמוד לבד תוך התנסות. זה נורמלי שלפעמים יש חוסר חשק, שאחד רוצה יותר ואחד פחות וכדומה. התחלתי ללמוד, לקרוא ספרים, לעשות קורסים וכדומה. למדתי לעשות הדרכת כלות אפילו. אבל כל זה למדתי בשביל עצמי, לא חשבתי לעסוק בזה".

איך איך התחלת לעסוק בזה?

"ראיתי שכשאני יושבת בגינה הציבורית, נשים מתחילות להסתודד איתי ולשאול ממני שאלות על מיניות, על אמצעי מניעה, על אורגזמה, על תשוקה, מה קורה כשאין חשק וכדומה. בעלי שאל אותי: 'למה את שומרת על כל הידע הזה לעצמך?'. שם פניתי בצומת: ידעתי שהנושא הזה לא מטופל מספיק בחברה הדתית, ורציתי לשנות".

איך את מגיעה לאנשים?

"התחלתי לצלם את עצמי, ולהעביר את הידע שלי בצורה מסודרת".

מה השאלות הכי נפוצות?

"השאלות הכי נפוצות הן בנושא של חשק: חשק נמוך אצל הגבר או האישה. החיים יוצרים קשיים, עבודה, לידות וכדומה. החלק הכי חשוב בתוך הנושא של תשוקה ותקשורת, הוא אינטימיות: הטעות הכי גדולה של זוגות, היא של זוגות שחוו התאהבות, ולאט לאט איבדו את האינטימיות. אין לנו תשוקה וחשק".

אז מה עושים?

"כדי לייצר תשוקה, אנחנו צריכים ליצור אינטימיות ולפרק את התלות הרגשית של בני זוג אחד עם השני. שכל אחד מאיתנו יהיה עצמאי מבחינה רגשית, יהפוך להיות מסקרן בפני עצמו".


אם גם אתם בבית רוצים להעצים את להבת התשוקה והאהבה, או מעוניינים לרכוש ידע מקצועי ואיכותי בכל הקשור למיניות וזוגיות בריאה אתם מוזמנים ליצור קשר עם אפרת:

טלפון: 058-7448061

לאתר הבית של אפרת צור

המחסלים השקטים של התשוקה הזוגית

דף הפייסבוק