דלית אוחיון: צעד אחד לפני רשויות המס

הכירו את יועצת המס שתכין אתכם לעתיד בצורה המיטבית: דלית אוחיון

משבר הקורונה, שנחת על ישראל לפני שנה, גרם ליועצי המס השונים בישראל אתגרים שהם לא ציפו להם: על מנת לעזור לכל לקוח, הם נכנסו לעובי הקורה, ייעצו לחברות ולאנשים הפרטיים מה לעשות כדי להתייעל ולצלוח את המשבר שנוצר. אז לא רק שנגיף הקורונה גרם לחוסר יציבות עבור ענפים שלמים ועסקים רבים, אלא גם הוביל לחוסר ידיעה והבנה על תקופת הזמן שהוא ישפיע על כל עסק או משק בית פרטי. ניסינו למצוא משרד ייעוץ מס, שמשלב סיוע לקהל העסקי והפרטי, ומצאנו אחד כזה – הכירו את יועצת המס, דלית אוחיון.

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/zVibWttuFDk']

לאחרונה, במערכת שלנו, סקרנו מגוון רחב של יועצי מס, חיפשנו את המקום בו נזכה לשירות כולל, הרי כל עצמאי היום זקוק לעזרה בכל הקשור לתחום ואם כבר אפשר להשיג את היועצת הטובה ביותר במקום אחד - מי אנחנו שנגיד לא? משרדה של דלית אוחיון הוא בעל ותק של 26 שנה, עם ניסיון מקיף בתחום ומצויד בתוכנות העדכניות ביותר בענף, לביצוע שירות מהיר וישיר עבור לקוחותיה.

במהלך הבדיקה שערכנו מצאנו כי ההבדל המהותי בין משרדה של דלית אוחיון לאחרים שנסקרו בא לידי ביטוי בתפישת השירות המתקדמת, הבנת צרכי הלקוח וראייתו במרכז, תוך התאמת שירותי הייעוץ על פי צרכיו המקצועיים. העובדה כי דלית מקפידה לשמור עם הלקוחות על קשר ישיר לכל אורך השנה, תוך כדי ביצוע תכנון מקיף ומעמיק מדי חודש הקנו לה נקודות זכות רבות אצלנו.

צילום: צלם לילך טווינה

התרשמנו כי דלית אוחיון נמצאת תמיד צעד אחד לפני רשויות המס - בגלל הניסיון העשיר שלה בתחום היא יודעת מראש מה הם בודקים ולכן היא מבצעת את הדברים לפני כן על מנת למנוע ביקורות מיותרות. בשיחה שערכנו עימה היא אמרה: "אני מדברת עם הלקוחות שלי בגובה העיניים וחשוב לי לשמור על הקשר האישי ללא התנשאות ואף תוך עידוד לשאלות, כדי שיבינו ויתמצאו בענייני המס. כחלק מהשירותים שמשרדי מספק, אני שולחת ללקוחות דו''חות מעודכנים לגבי מצב העסק, דו''ח רווח והפסד, מתאמת פגישות ועורכת שיחות בכל רגע בו נראה שישנה בעיה פיננסית" וגם כשהכל בסדר, שומרת על קשר.

עוד ציינה דלית: "אני מתייחסת לכל עסק, כאילו הוא עסק שלי. כשיש כימיה ביני לבין הלקוח ויש קשר טוב עם האדם, אתה פועל מתוך אכפתיות ואז כל העבודה שאתה עושה היא הרבה יותר חשובה. זמינות עבור לקוחותיי היא בראש ובראשונה – הם אף פעם לא לבד ובזכות כך אני מכירה כל עסק ועסק על בוריו, כאשר רוב השיחות וההתנהלות שלהם היא איתי. גם כשהכל תקין אני עורכת פגישה עם לקוחות ומנסה לראות איך אפשר לעזור ומה לעשות. לקוחות שקרסו בשנה האחרונה לא התבקשו לשלם לי דבר - אנחנו חייבים להיות אכפתיים עם אנשים שאנחנו עובדים איתם. אני רוצה לראות את הלקוחות שלי עולים ברמת ההכנסה, אני רוצה לתת ייעוץ לכל אותם בעלי עסקים שמתלבטים לגבי הצעד הבא שלהם".

על החלום שלה אמרה: "החזון שלי הוא לגרום לכל אותם עצמאים,חברות וארגונים להוריד את ה"כאב ראש" הזה ולהשליך אותו עליי ולהתמקד בדברים החשובים, במוצר שלהם, בשירות ובשיווק ולהעלות לראש הפירמידה הכלכלית".

פרט לשירותי ייעוץ מס, משרדה של דלית אוחיון מספק שירותים נוספים כמו ייעוץ לשכירים המעוניינים לעבוד כעצמאיים – פגישת ייעוץ וכדאיות הכוללת סימולציות של הכנסות והוצאות. שירות פתיחות וסגירות תיקים, שירותי הנהלת חשבונות, משכורות, דו''חות אישיים, הצהרות הון, דו''חות לבנקים, החזרי מס, תאומי מס, ליווי מול רשויות המס, ביצוע תכנוני מס בשנה (שלושה) ועוד לפי הצורך.

צילום: צלם לילך טווינה

בנוסף, במהלך התחקיר שלנו עליה, גילינו כי דלית גם למדה אימון עסקי. היא צברה ניסיון והבינה שיש אנשים שנמצאים במקום שפחות טוב להם. מה היא עושה? מציבה יעדים ומטרות עבור כל לקוח – אם למשל משהו בעסק לא עובד, היא קובעת פגישה והם חושבים יחד מחוץ לקופסא איך אפשר למנף אותו, כך שדלית אוחיון בהחלט עושה הרבה מעבר לייעוץ מס, מדברת עם הלקוחות בגובה העיניים ולא מתעסקת רק במספרים.

צילום: צלם לילך טווינה

לסיום ביקשנו מדלית לקבל טיפ והיא נענתה בשמחה: "הטיפ שלי הוא לא לחכות לסוף השנה אלא לבצע תכנוני מס לפחות שלוש פעמים. עליכם לבדוק את רווח העסק ולראות האם כדאי לדחות הכנסות, להגדיל/להקדים הוצאות וכדומה, על מנת לשלם פחות מיסים. בנוסף, מומלץ לבדוק בתשלומי המקדמות שהם תואמים את ההכנסה, כדי להימנע מהפתעות לא נעימות''.

משרדה של דלית אוחיון ממוקם בנס ציונה, כאשר בנוסף היא עובדת מהבית ברחובות עבור לקוחות שמסיימים את עבודתם בשעות מאוחרות. כמו כן, דלית עובדת עם משרד רואה חשבון בחולון לטובת לקוחות מאזור המרכז ומעבר לכך, ומתוך הבנת צרכי הלקוח, היא מספקת שירותי ייעוץ מס עד הבית לפי הצורך– בתיאום מראש.  בשורה התחתונה, אין ספק כי התרשמנו מאד וגם אתם מוזמנים להצטרף לאותם הלקוחות, אותם המשרד משרת בנאמנות, אחריות ומקצועיות.

כתובת:  ראובן לרר 2, נס ציונה

טלפון 050-7577699

מעבר לעמוד הפייסבוק

אינסטגרם

אתר הבית

מייל: dalitax77@gmail.com