האם השתלת שיער זה דבר אמיתי?

לא מעט אנשים סובלים מהתקרחות ושיער דליל ורבים מהם פונים לפתרון המדהים של השתלת שיער. כדי להבין כיצד ניתן להפוך את שיערכם למלא, שופע ובריא, כזה שיעניק לכם תחושה של עוצמה וביטחון, ישבנו לשוחח עם דוד כץ, מומחה ויועץ להשתלות שיער

| צילום: יח"צ

מוגש מטעם : דוד כץ- Esteticium IL

 

שיער מלא ושופע הוא חלומם של אנשים רבים. הוא מעיד על מראה מטופח ואסתטי, ויכול לשפר פלאים את תחושת הביטחון העצמי של כל אדם. למרבה הצער, ישראלים רבים סובלים מבעיות התקרחות ודלילות של השיער, כשיותר ויותר אנשים מתעוררים בכל בוקר לגלות מפרצים בצדדים, דלילות בכתר הראש או התקרחות במרכז הפדחת שמבשרים את הנורא מכל. בין אם מדובר בהתקרחות תורשתית או כזו שנובעת בעקבות מחלה או טראומה לגוף, השתלת שיער היא הפתרון האולטימטיבי והיעיל ביותר שיחזיר לשיערכם את המראה הטבעי לצמיתות.

צילום: יח''צ

השתלות שיער בטורקיה

כיום, השתלת שיער נחשבת לפסגת הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית הודות ליתרונותיה הרבים, וביניהם צפיפות שיער גבוהה, מראה טבעי, ללא כאבים וזמן החלמה קצר. בזכות תוצאות יפות וטבעיות, הביקוש לטיפולי השתלות שיער שמשדרג באופן משמעותי את המראה החיצוני ממשיך לעלות. ככל שעלה הביקוש, כך עלה באופן טבעי גם ההיצע, ואחת האופציות המובילות כיום בקרב מתקרחים בארץ ובעולם היא השתלת שיער בטורקיה.

מעבר לעובדה שבטורקיה ניתן למצוא את הרופאים המובילים ביותר שמתמחים בתחום השתלות השיער שנים רבות, מדובר בטיפולים בעלות נמוכה יותר מאשר בארץ. בנוסף, התהליך עצמו מאפשר לשלב חופשה מהנה וטיפול אסתטי, כשרבים מציעים חבילות הכוללות מלון חמישה כוכבים, אוכל ונסיעות עם נהג צמוד. אחד מהמומחים הבולטים בתחום שמציע את החבילה המדויקת ביותר שיכולנו למצוא הוא דוד כץ, יועץ להשתלת שיער ואסתטיקה והבעלים של חברת Esteticium IL. דוד כץ הקדיש מזמנו כששיתף אותנו בכל השלבים של השתלות השיער בטורקיה והסביר כיצד ניתן להגיע לתוצאות מדויקות ומושלמות.

 

הכר את המומחה

דוד כץ הוא טריקולוג (מומחה לזקיק השערה ועור הקרקפת) בעל ניסיון של 5 שנים בתחום ועם תוצאות של 99% הצלחה. עד היום הוא ליווה מאות מטופלים בתחום השתלות השיער בישראל ובעולם. לאחר שנים של היכרות עם התחום ועם הגורמים המובילים בו, הוא החליט לבנות ולהציע לקהל הישראלי חבילה אידיאלית ובלעדית הכוללת ליווי אישי וטיפול במרכז המקצועי, האמין והנעים ביותר להשתלות שיער בטורקיה.

החבילה המלאה של חברת Esteticium IL מציעה לכם טיפולים במרכז הרפואי Esteticium שבאיסטנבול – מרכז רפואי ברמה בינלאומית בסטנדרטים רפואיים גבוהים מאוד. הנסיעה לאיסטנבול היא למשך 3 ימים 2 לילות עם אירוח בבית מלון 5 כוכבים מפואר ומפנק. בנוסף, תקבלו נהג צמוד שיסיע אתכם מבית החולים למלון ולשדה התעופה, ונציג שיעניק ליווי צמוד בשפה העברית בהתנהלות עם צוות בית החולים. כך שלא תצטרכו להתמודד עם הפתעות בדרך, רק לשלם את סכום ההשתלה ולחכות לשיער מלא ושופע.

צילום: יח''צ

תהליך השתלות השיער

אז לכל מי שעוד לא יודע, השתלת שיער היא טכניקה כירורגית המתבצעת במטרה להשתיל שיער באזורים קירחים בגוף. הדור החדש של השתלות השיער לא כולל כל שימוש בסכין, ואינו כרוך בצלקות. במסגרת הטיפול מוחדרים זקיקי שיער מאזורים שופעים כמו עורף או מתחת לזקן (האזור התורם) אל אזורים דלילים או קירחים (האזור הנתרם). כדי להבטיח שהשתלת השיער תעבור בהצלחה ותגיע לתוצאות מושלמות, חשוב לוודא שמדובר במרפאה מוכרת ואמינה עם המלצות, וברופא מטפל עם ניסיון רב שמבצע את כל התהליך בעצמו.

צילום: יח''צ

פגישת ייעוץ ואבחון מקדים

השתלת שיער היא לא פעולה טכנית פשוטה, אלא מדובר בתהליך שלם ומורכב, במיוחד אם רוצים להגיע לתוצאות המחמיאות והטבעיות ביותר. לכן, זהו תהליך שמחייב התבוננות מקצועית ומעמיקה במצב הקיים של המטופל, וכן ייעוץ סבלני שיבהיר למטופל מהן האפשרויות העומדות בפניו. רק לאחר מכן ועל בסיס זה, אפשר לקבל החלטה משותפת עם הרופא המטפל לגבי היקף ההשתלה.

"כאשר אדם רוצה לעבור תהליך של השתלת שיער הוא חייב לעבור קודם כל אבחון פרונטלי ובדיקה מיקרוסקופית של זקיקי השערה הנותרים. למרות שיועצים אחרים בתחום מסתפקים בשיחת ייעוץ טלפונית, היא לא מספיקה בשביל לקבוע מה מצב הקרקפת של המטופל. במהלך פגישות הייעוץ שאני מציע, אני מאבחן את הקרקפת של המטופל בצורה מקצועית ושולח תמונות למרכז הרפואי בטורקיה שנקרא Esteticium לבדיקה של הרופא המטפל. לאחר חצי שעה המטופל יכול לקבל את התשובות לבדיקה ולדעת אם הוא יכול לעבור את ההשתלה ומהי השיטה המתאימה ביותר", מסביר דוד כץ.

תיאום ציפיות מלא

במקביל לאבחון הרפואי, דוד כץ עושה תיאום ציפיות מלא מול המטופל במהלך פגישת הייעוץ במטרה לשמור על הגינות, ישירות ואמינות – מערכי היסוד של חברת Esteticium IL. "כיועץ חשובה לי שקיפות והגינות מלאה, ליווי אישי שמעניק ביטחון לכל אורך הדרך, וכמובן להגיע עם המטופל עד לתוצאה המיטבית בקצה התהליך: שיער יפה, מלא וטבעי. לכן, אני לא מסלף את המציאות, ואם אני יודע שלא ניתן להתחייב לתוצאה מסוימת אני לא אקח את העבודה. אני מבין ויודע מראש שכל מטופל שמרוצה מהתוצאה הוא מטופל שיביא עוד לקוחות, ולכן לא אסתכן לשווא".

בנוסף, דוד כץ מסביר לכל מטופל שמדובר בתהליך מורכב שעלול לקחת זמן עד קבלת התוצאות. ברגע שמטופל עובר השתלה הוא צריך לקחת בחשבון שהוא נכנס לתהליך של צמיחת שיער מחודשת שיכולה לקחת בין שנה לשנה וחצי. "לא מדובר במעשה קסם והשיער לא גדל למחרת. יחד עם זאת, כשמטופל עושה דרכי השתלת שיער, הוא יכול להיות בטוח ורגוע שלאחר תקופת ההחלמה הוא יקבל תוצאות מעולות עם 99% הצלחה", מסביר.

אל תפספסו את הרכבת

יש מקרים רבים שבהם המצב כבר מאוחר מידי. כלומר, לא כל אחד שרוצה לעבור את תהליך השתלת השיער באמת יכול לעשות את זה, מכיוון שההתקרחות גדולה מידי או שאזור התורם דליל ולא בריא מספיק. כדי למנוע מקרים כאלה, דוד כץ ממליץ לא להתמהמה יותר מידי זמן בהחלטה לעבור את תהליך השתלת השיער עד שזה יהיה מאוחר מידי. לכן, ברגע שתקבלו אישור מבית החולים להשתלת שיער, מומלץ לפנות מהר לחברת Esteticium IL לקבלת המשך טיפול.

השתלה אחת או שתיים?

במקרים מסוימים, השתלת שיער אחת לא תספיק, והמטופלים יצטרכו להגיע לטורקיה להשתלה נוספת. אז מה בעצם משפיע על ההחלטה אם תצטרכו השתלה אחת או שתיים? לשם כך תצטרכו להגיע לפגישת ייעוץ אצל דוד כץ, שיבחן את האזור התורם. "אם אזור ההתקרחות גדול מידי, סביר להניח שהמטופל יצטרך שתי השתלות", מסביר דוד כץ. "בהשתלה אחת לא ניתן לקחת יותר מידי זקיקים מהאזור התורם, אחרת הוא יפגע ויישאר קירח מכאן ומכאן, והמטרה שלנו היא שהתוצאה תצא מושלמת".

ליווי רפואי מלא

כל מטופל שעובר השתלת שיער בטורקיה דרך חברת Esteticium IL מקבל ליווי רפואי מלא בארץ על ידי רופא מומחה לבדיקות שלאחר ההשתלה. כחודש לאחר ההשתלה, כל מטופל מגיע לפגישה פרונטלית עם הרופא במטרה לבדוק את הקרקפת ואת התקדמות ההשתלה. כך שאם יש איזושהי בעיה אחרי ההשתלה, המטופל לא צריך לטוס לטורקיה כדי לקבל שירות או לפנות לגורם חיצוני, אלא הוא מקבל טיפול מלא בארץ.

הכנה מקדימה לטיפול השתלת השיער

כמו בכל פרוצדורה רפואית, יש להיערך לקראת הטיפול ולהימנע מדברים מסוימים. בשבוע שלפני ההשתלה אסור להסתפר, להתגלח ואין לעשן מריחואנה, ושלושה ימים לפני אסור לעשן סיגריות ולשתות קפה או כל מוצר שיש בו קפאין. בנוסף, אם המטופל נוטל מדללי דם, יש להפסיק את נטילתן בין שלושה לשבעה ימים לפני השתלת השיער בכפוף לאישור רפואי והתייעצות עם רופא.

צעד אחר צעד: כל השלבים להשתלת שיער בטורקיה

דוד כץ משתף אותנו בתהליך שעוברים המטופלים מהרגע שנחתו בטורקיה ועד חזרתם ארצה: "ביום הראשון נוחתים באיסטנבול ונוסעים ישירות לבית החולים בטורקיה. מתחילים בבדיקות דם, מבצעים אבחון נוסף אצל הרופא הטורקי ויכולים לשאול את כל השאלות הרלוונטיות בנוגע לטיפול, לקו השיער שהולך להיות או תהליך ההחלמה".

"לאחר שעוברים את האבחון נכנסים לחדר הטיפולים לביצוע השתלת השיער. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ונערך על ידי צוות רפואי מיומן ומנוסה בעל הידע הטוב ביותר בתחום השתלות השיער. בזכות הניסיון, צוות בית החולים יודע מבצע את תהליך לקיחת הזקיקים מהאזור התורם בצורה מבוקרת, איכותית וללא גרימת נזק. לאחר מכן המטופל מקבל הפסקה של 30-45 דקות, בהן הוא מקבל ארוחה עשירה ומשביעה, וכמובן שיש אופציה לאוכל כשר".

"השלב הבא הוא הקריטי ביותר בתהליך – פתיחת הערוצים. למעשה, מדובר ביצירת חורים קטנים בעור באזור הנתרם, על מנת להשתיל ולהחדיר את זקיקי השערה החזקים לקרקפת. בשלב הזה, הרופא הוא זה שמבצע את פתיחת הערוצים, מה שלא קורה בדרך כלל בשאר המרכזים הרפואיים בטורקיה. אחרי שהוא פתח את כל החורים הזעירים והקטנים, אנחנו מבצעים טיפול שנקרא PRP – החדרה של טסיות דם לבנות והורמוני גדילה בצורה של התזה עדינה על זקיקי השערה החדשים שמשמשת כאנטיביוטיקה טבעית שהדם שלנו מייצר ומעודדת החלמה מהירה".

"ביום השני המטופל חוזר לבית החולים להוריד את התחבושת, וכבר באותו יום הוא חוזר לתפקוד מלא ויכול לטייל כאוות נפשו ולהנות מרחבי איסטנבול המדהימה שמציעה מגוון רחב של אוכל ותרבות שופעת. ביום השלישי הוא חוזר לבית החולים, שם מבצעים חפיפה והדרכה למטופל עם הנחיות להמשך".

שלב ההחלמה

כאמור, כבר ביום למחרת הטיפול ניתן לחזור לשגרה מלאה ללא הגבלות מיוחדות. לאחר השתלת השיער, נכנסים לתהליך שאורך בין שנה לשנה וחצי. אז למה בעצם צריך לצפות? בין חמישה לעשרה ימים מיום ההשתלה, האזור התורם משתקם כרגיל, ובאותה מידה גם האזור הנתרם צומח כרגיל, כאילו תמיד היה שם שיער. חודש וחצי מיום ההשתלה השיער המושתל ממשיך לצמוח כרגיל, אבל לאחר מכן נושר.

"זה מאוד אינדיבידואלי", מסביר דוד כץ, "הצמיחה בחלק הקדמי של הראש לוקחת בין חודשיים ל-4 חודשים, באזור האמצע לוקחת בין 4-8 חודשים ובאזור הכיפה בין 7 חודשים לשנה. לפעמים יש מקרים שמומלץ לחכות עד שנה וחצי כדי לראות את התוצאה הסופית".

טיפולי PRP להמשך התהליך

כדי להאיץ את תהליך ההחלמה ולהבטיח תוצאות טובות, מומלץ לעבור טיפולי PRP נוספים לפי הפרוטוקול הבא – 3 חודשים לאחר ההשתלה, חצי שנה לאחר ההשתלה ו-9 חודשים אחרי. במקרים מסוימים, הצוות הרפואי יכול להחליט על פרוטוקול שונה של טיפולי ה-PRP, וזה יכול להשתנות לפי מצב המטופל וקצב צמיחת השיער שלו. את טיפולי ה-PRP ניתן לבצע בישראל בקליניקה של דוד כץ על ידי רופא מומחה. "הרופא מבצע את הטיפול בשיטת החדרה לתוך הקרקפת של דקירות קטנות ללא כאבים על מנת לגרום לזרימת דם יותר חזקה ולהעצים את התוצאה".

לסיכום, אם גם אתם חולמים על מראה שיער צפוף וטבעי, הצטרפו למאות מטופלים מרוצים מכל העולם ובואו לברר על טיפול השתלת שיער במרכז הרפואי הגדול והמתקדם ביותר עם צוות רפואי מיומן ומנוסה. דוד כץ וצוות Esteticium IL ישמחו לסייע לכם בכל התהליך ויעברו אותו יחד איתכם החל משלב פגישת הייעוץ ועד השלב שבו תוכלו לאסוף את שיערכם לקוקו גולש.

 

טלפון: 054-8855143

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

טיק טוק