שטיחי איתמר: צעד לפני כולם

שטיח איכותי הוא לא משהו שקונים כל יום, לכן כדאי להשקיע מחשבה כדי שהבחירה תתאים לצרכים שלכם – הכירו את שטיחי איתמר

מוגש מטעם : שטיחי איתמר
כל מקום שמכבד את עצמו הבין בשנים האחרונות שאין כמו שטיח יפה ומלטף להענקת אווירה חמימה לחלל המגורים, הן במראה והן בתחושה. כוחם של השטיחים טמון ביכולתם לעדן את איכות האקוסטיקה בבית, לחמם את האווירה ולאגד כל פינה לאזור מושלם. מדובר בפריט עיצובי שהפך לחובה, סוג של לב הבית שמאפשר להכניס עיצוב ייחודי וחדשני לחלל שלכם. אחרי הכל, שטיח לא קונים כל יום וכדאי להשקיע מעט מחשבה כדי שהבחירה תתאים לצרכים שלכם לאורך זמן, לכן צוות המערכת שלנו בדק לאחרונה מגוון רחב של חנויות שטיחים.

מהר מאד הבנו כי כיום, אפשר לקשט כל חלל באמצעות שטיח: החל מסלון, חדר שינה, פינת אוכל ועד חדרי מקלחת. כל חלל מגורים יכול להשיג היום את השטיחים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר – הכירו את שטיחי איתמר: חברת השטיחים, שהקולקציות שלה כבר הפכו לשם דבר בישראל, ברמת העיצוב והאיכות כאחד.

צילום: צילום: אלעד גונן

החברה הפכה במשך 40 שנות פעילותה לאחת מנושאות הדגל בזירת העיצוב המקומית, לצד דגש רב על הוגנות צרכנית ותרומה לקהילה. שנים רבות שהחברה שמה דגש על עיצוב מודרני, איכות גבוהה ושירות אדיב, מסור וענייני ללא דופי, שקנה לה מוניטין רב בקרב לקוחותיה הנאמנים שחוזרים לשם פעם אחר פעם.
אחד היתרונות המובהקים של שטיחי איתמר בא לידי ביטוי בכך שהחברה מציעה שטיחים שיש להם אפשרות להיות לא רק בחלל ביתי אלא גם בחוץ.
השטיחים עשויים מחומרים סינטטיים ממוחזרים שמאד קלים לניקוי, עומדים ברטיבות, שמש קופחת וכדומה.

צילום: צילום: אלעד גונן

העובדה כי שטיחי איתמר עובדת עם חומרים חדשניים מעניקה להם את היתרון על פני המתחרים, כאשר המטרה של אנשי החברה היא להיות כל הזמן מעודכנים, להבין מיד מה הדבר הבא שהולך להוביל את השוק. בין השטיחים הרבים שמצאנו בשטיחי איתמר ישנם שטיחים לפי חלל, מחדרי ילדים, סלון ועד חללים חיצוניים. שטיחים לפי סוג, החל מדקים, עבודת יד, שאגי, צמר, אריגים ועד עור, סינטטיים ושטיחים מקיר לקיר.

הסיפור של שטיחי איתמר החל לפני ארבעים שנה, כאשר איתמר זיידמן (בן ה-86 כיום) היה בעברו מהנדס טקסטיל צעיר. במהלך תערוכת שטיחים בדנמרק הוא התאהב בתחום והחליט שזה יהיה תחום עיסוקו הבא. בסוף שנות השישים הוא הקים את חברת שטיחי ארבל, שהייתה למובילה בתחום השטיחים המודרניים בארץ כשלאחר מכן המותג הפך לשטיחי איתמר המוכר. עד היום איתמר זיידמן עוסק בצד העיצובי של השטיחים בחברה, יש לו ליין שלם של שטיחים שהוא עיצב בעצמו, כאשר מדובר בעיקר בשטיחים אמנותיים. כבר ממבט ראשון אפשר להבחין שמדובר במשהו אחר וייחודי שאין בעוד מקום.

צילום: צילום: דניאל לבשיץ

בשיחה שערכנו עם שרית אריה, מנכ''לית החברה, היא סיפרה לנו כי נכנסה לתפקיד בשטיחי איתמר בתקופת הקורונה המאתגרת: "מה שתפס אותי כאן זאת האווירה של משפחה אמתית, לצד המותג המדהים הזה שהוא כל כך איכותי וטוב. יש כאן הרבה לב וכאשר אני עושה סקר שוק ומביטה מסביב למתחרים, אני רואה שיש כאן משהו מיוחד, מהשטיחים, הניסיון ועד הקדמה העיצובית''.

 

ההצלחה של שטיחי איתמר מתבטאת בערכים ראשית כל ושנית, בחזרה של הלקוחות. התרשמנו כי מדובר בשירות שבא לידי ביטוי בכך שהחברה מקפידה על שקיפות והוגנות ברמה יוצאת דופן. בין היתר מצאנו את השירות המדהים בו המתלבטים יוכלו לקבל לביתם בין 2-3 שטיחים, לפרוש אותם ולבחון האם מתאימים בחלל. העובדה כי אפשר לקחת אפילו שלושה שטיחים לביתכם וכעבור זמן מה להחליט מה הטוב ביותר עבורכם העניקה לשטיחי איתמר עוד נקודות זכות בבדיקה שלנו.

שרית אריה התייחסה לכך: ''מדובר בשירות שמוצע ללא עלות, כחלק ממדיניות שירות שלא נתקלנו בהרבה כאלה בישראל. אנחנו מאפשרים ללקוחות לבדוק שטיחים יוקרתיים ואיכותיים, שאנחנו עומדים מאחוריהם והמטרה שלנו היא שהלקוח יהיה מרוצה. אם יש בעיה כלשהי, כל לקוח יקבל את הטיפול הכי טוב שיש. חרטנו על דגלנו את נושא השירות''.

צילום: צילום: אלעד גונן

שטיחי איתמר עובדים מול אדריכלים ומעצבים מובילים בישראל, זה לאור העובדה כי המעצב הראשי, איתמר, הנהיג וממשיך להנהיג טרנדים חדשניים בתחום. ''למרות ששטיחי איתמר נחשב למותג יוקרתי ואיכותי מבחינת החומרים, אני גאה לומר שאני עומדת בראש חברה שיש בה שטיחים במחירים לכל כיס וקהל יעד''. אמרה מנכ''לית החברה וסיכמה: "השטיחים מתאימים לכולם, החל מזוגות צעירים ועד אנשי העשירון העליון".

חושקים בשטיח בעיצוב חדשני? שטיחי איתמר מציגה מבחר אין סופי ממנו תוכלו להתרשם באתר החברה ובסניפים (בני ברק ובית יהושע).

בני ברק – דן דיזיין סנטר
רחוב הלח”י 2
03-5793616

052-6633001

בית יהושע – טולמנס
בתוך טולמנס, בסמוך לתחנת הרכבת
09-8854989
052-9275779

מייל: sarit@itamar-carpets.co.il

אתר הבית

אינסטגרם

פייסבוק