רוצים לקנות דירה קטנה בחיפה? כדאי לכם להתקשר לאיתי בן הרוש

יועץ הנדל"ן איתי בן הרוש כובש את שוק הדירות בחיפה, ונהנה מכל רגע

מוגש מטעם : איתי בן הרוש

שוק הנדל"ן רותח: לפי הלמ"ס, מחירי הדיור עלו השנה ב-4.3%, ולא נראה שהמגמה צפויה להשתנות בשנים הקרובות. ישראלים רבים מבינים שאין טעם להמשיך  להמתין לירידת מחירים, והביקושים גדלים בהתמדה. שוחחנו עם מתווך הנדל"ן איתי בן הרוש, המתמחה באיזור הצפון, כדי לשמוע ממנו על שוק הדיור בחיפה.

העליות צפויות להימשך

"מאז שהתפרץ נגיף הקורונה, שוק הנדל"ן התחמם מאד", אומר בן הרוש. "יש לכך כמה גורמים: ראשית, הקורונה השפיעה מאד על התנודות בבורסה, מה שהבריח משקיעים משוק ההון לעבר השקעה בנדל"ן. אל כך הצטרפה העובדה שבעקבות הקורונה, הממשלה החליטה להוריד את מס הרכישה למשקיעים. רוצה לומר, הביקוש לדירות להשקעה שנוצר עקב הקורונה, תרם מאד לעלייה במחירי הדיור. אגב, משקיעים חכמים רואים שמנהל מקרקעי ישראל לא משווק מספיק מגרשים לבנייה, והדבר ייצור בעתיד הלא רחוק חוסר גדול בדירות חדשות בישראל.

דרך נוספת בה הקורונה השפיעה על מחירי הדיור, היא בכך שהקורונה בעצם גרמה לנו להיות הרבה יותר בבית, ולהבין הרבה יותר את החשיבות של בית מגורים נוח ומותאם לצרכים שלנו. לא רק בחיפה, אלא בכל הארץ, ראינו מגמה של אנשים רבים שחיפשו לשדרג את הבית שלהם. בנוסף, בשנים האחרונות, בין היתר גם בגלל עלייה באנטישמיות נגד קהילות יהודיות בחו"ל, אנחנו רואים לא מעט יהודים מחו"ל שרוצים להחזיק דירה בארץ הקודש, 'למקרה ש…'. לרוב הם לא עוברים לעשות עליה בארץ, אבל בכל זאת הם קונים את הנכס", אומר בן הרוש.

צילום: צילום : יח''צ

"מגיע לפגוש חבר"

איתי בן הרוש רק בן 25, אבל נדמה שכבר פיצח את הסוד לייעוץ נדל"ן מקצועי ואפקטיבי. בן הרוש הינו מנהל צוות בחברת רימקס באיזור חיפה, ונכון לחודש פברואר, עומד במקום ה-2 בישראל מבחינת עסקאות נדל"ן בכל רימקס ישראל. בשנה שעברה, הצוות של בן הרוש הגיע למקום ה-3 של אתר מדלן באיזור חיפה. שאלנו את בן הרוש, כיצד הוא הגיע למספרים כאלה, בהיותו יועץ נדל"ן פחות מארבע שנים?

צילום: צילום : יח''צ

"כשמתווך מגיע לדירה, בדרך כלל מה שהוא רואה זה רק כסף. כשאני מגיע לפגוש לקוח, אני בא בגישה של לפגוש חבר חדש, אדם חדש שאפשר להכיר", אומר בן הרוש. "אני אוהב את התחום וחי את התחום. עם כל הלקוחות שלי מהעבר אני בקשר, שולחים חג שמח בחגים, כאלה דברים. יצרתי חיבור אישי עם לא מעט לקוחות, ואני מרגיש שגם הם התחברו אלי. כשלקוח מגיע אלינו לצוות לקנות דירה, אנחנו שומעים את כל הצרכים שלו, ומתאימים לו נכס לפי מה שהוא רוצה, ולא מה שאנחנו רוצים".

"הייתה דירה אחת ברחוב סטלה מאריס בחיפה", אומר בן הרוש. "מי שמכיר, יודע שמדובר ברחוב שנמצא גבוה על הר. הייתה לי לקוחה בת 90, שגרה בדירה ברחוב שהייתה בקומה רביעית בבניין ללא מעלית. בעצם כדי לצאת ולהיכנס לבית שלה, היא צריכה לעלות את כל ההר, ואחרי זה לעלות 4 קומות ברגל. כלומר, בגלל גילה המתקדם, היא לא יכולה הייתה לצאת מהבית. היא ניסתה למכור את הבית יותר משנה עם מתווכים אחרים ולא הצליחה. אחרי שנפגשנו, הפכתי בשבילה עולמות, ובסוף מצאתי מישהו שהרצון שלו התאים לנכס מבחינת המחיר והמיקום. היום האישה גרה בדירה עם מעלית, וגישה נוחה. מדי פעם אנחנו מתכתבים וקופץ לבקר אותה. היא מודה לי עד עכשיו".

רוצים לקבוע פגישה עם יועץ הנדל"ן איתי בן הרוש? ניתן להתקשר לטלפון 050-9125421. ניתן להיכנס גם לעמוד הפייסבוק של איתי או לאינסטגרם