לקחת משכנתה בראש שקט

כיום, כשכבר ידוע לכולנו שהבנק הוא עסק עצמאי לכל דבר שמטרתו היא להרוויח כמה שיותר כסף, יותר ויותר אנשים שחושבים לקחת משכנתא לא נוטים להקשיב לעצה של יועץ הבנק, אשר התפקיד הראשון שלו הוא לשרת את מקום עבודתו. הכירו את מומנטו משכנתאות, החברה שתשנה לכם את כל מה שחשבתם על המשכנתא שלכם

בשיתוף : מומנטו משכנתאות

צילום: צילום : יח''צ

בעידן המודרני אנו רואים יותר ויותר עסקאות שנעשות תוך קבלת עזרה מיועץ משכנתאות פרטי. יועץ משכנתאות, אשר נלקח באופן פרטי ושאינו מחויב לבנק זה או אחר, יכול להקל על התהליך, לבנות את התמהיל הנכון ולבצע עבורנו משא ומתן בין כל הבנקים עד לקבלת התנאים הטובים ביותר.

בימים אלו, ברור שלא מספיק להקשיב לעצה של יועץ הבנק, אשר התפקיד הראשון שלו הוא לשרת את מקום עבודתו. לכן, בעסקה כה מורכבת עדיף כמובן שיועץ פרטי בעל ניסיון, יבוא לעזרתכם מאחר והוא נהנה מקשרים, ידע פיננסי רחב כוח קנייה גדול מול הבנקים.

מדי שנה עולה בישראל הצורך בייעוץ וליווי אובייקטיבי שמטרתו התאמת המשכנתא לצרכיהם האישיים של הלקוחות, תוך קבלת המידע המלא והתנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות. צוות המערכת שלנו בדק לאחרונה מספר עסקאות שהוצעו ללקוחות ללא יועץ ועסקאות שנעשו עם יועץ, ומצא פער של עשרות ולעתים אף מאות אלפי שקלים בתשלום הכולל של המשכנתא. אותה משכנתה היא המוצר הפיננסי החשוב והמשמעותי ביותר למשקי הבית בישראל ובעולם, כאשר התהליך שלה כולל אלמנטים רבים עד לביצועו ובשל גובה ההלוואה ומשך חייה, מדובר בהתחייבות פיננסית מורכבת וארוכת טווח אשר דורשת מקצועיות רבה עבור השגת תוצאות מצוינות.

בבדיקה שלנו בחנו מגוון יועצי משכנתאות ופיננסים והגענו למסקנה שעם חברת "מומנטו משכנתאות" תגיעו לתוצאה המרבית. מדובר בחברה פרטית, בעלת ניסיון עשיר בעבודה אל מול המערכת הבנקאית. בעליה הוא אלירן בן דוד בן ה-33 אשר מחזיק בקשרים טובים מול הבנקים שמציעים משכנתאות. החברה עוסקת בכל תחומי הפיננסים, החל מיעוץ משכנתאות, טיפול בלקוחות מסורבי משכנתא, גיוס הלוואות, מחזור משכנתה, מתן אשראי, איחוד הלוואות ועוד. היקף הפעילות של מומנטו הוא גבוה, עם אחוזי הצלחה מרשימים. אחרי הבדיקה שערכנו, נוכחנו לדעת החברה מטפלת במאות תיקי משכנתה בשנה, במודל שירות ייחודי תוך שמירה על יחסי אנוש מעולים. קהל הלקוחות הוא מגוון, החל מזוגות צעירים ועד משפחות שמחזיקות בבעלותם בתים ונכסים.

הסיפור המעניין הוא הדרך בה אלירן בן דוד, הבעלים, הגיע לתחום. בשיחה שערכנו עימו הוא סיפר: "לאחר שהוריי סיימו עם המשכנתא  התעניינתי כמה כסף הם לוו (70,00 ₪, כן, פעם הדירות היו זולות בארץ) ובאיזה החזר חודשי הם היו צריכים לעמוד, אימי אמרה לי שהם שילמו סביב 700 ₪ בכל חודש על פני 25 שנים וזה היה נשמע לי המון". אמר אלירן והמשיך: "החלטתי לבדוק את הנושא, עשיתי את החשבון לבד ויצא שהם שילמו  פי שלושה מהסכום אותו הם נטלו- הם שילמו 210,000 ש"ח על תקופה של 25 שנה. לא הבנתי איך אנשים מסכימים לדבר כזה, ידעתי שמשכנתה זה לא דבר זול והתחלתי לבחון את התחום הזה. צפיתי בסרטונים, כתבות, מחקרים - זה מאד משך אותי וכך הלכתי לעשות קורס ייעוץ משכנתאות וקורס מימון למתקדמים, נכנסתי לעולם המשכנתאות והתחלתי לעזור להרבה אנשים כדי שהם לא יחוו מה שההורים שלי חוו''.

איך אתה מונע את זה?

"קודם כל אני נפגש עם הלקוחות ומאפיין אותם פיננסית, נדהמתי לגלות שהרבה אנשים לא באמת יודעים את מצבם הכלכלי ואת יכולותיהם ולפעמים מפריזים ביכולות הכלכליות שלהם ללא ידיעה, לאחר האפיון אני בונה להם 2-3 תמהילים (הרכב הלוואה) אשר מתאימים להם וליכולותיהם כיום ובעתיד ולאחר מכן אני ניגש לבנקים השונים ומתחיל לקחת הצעות שונות על בסיס התמהיל הנבחר, לאחר מכן אני מנהל מכרז ריביות אגרסיבי על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיי ומשם כבר מתקדמים לחתימות אחרי החלטה. תראו, אנשים שומעים את המילה משכנתה וזה נראה להם משהו מאד מפחיד כי הוא לכל החיים, לכן אני דואג להראות להם שהמצב יכול להיות יותר פשוט. המשכנתא היא לא לכל החיים ואפשר לחסוך בעלויות שלה - זאת לא מילה מפחידה כמו שהיא נשמעת. אין ספק כי כאשר אנשים הולכים לבד לבנק יש להם חששות ויש פערי ידע בינם לבין הבנקאי, לא כל אחד מבין את השפה של הבנק ואת הריביות השונות המוצעות שם, כמו הצמדה למדד, פריים, סיכונים או במה זה כרוך. הבנק פשוט זורק משכנתה על 99% מהאנשים באותו הרכב ללא כל מחשבה ואפיון פיננסי, אבל ידוע כי כל אחד הוא שונה ולכל לקוח יש תכניות שונות לעתיד, אנחנו כאן כדי למנוע את זה שאנשים יקומו בוקר אחד עם משכנתא שגדולה עליהם, אני מתייחס לכל משכנתא כאילו זו המשכנתא שלי"

צילום: צילום : יח''צ

תוכל לתאר את התהליך שלך מול הלקוח?

"בהחלט, כמו שכבר ציינתי לפני זה אני נפגש עם הלקוחות ופשוט מנתח אותם פיננסית, לאחר מכן אני בונה את המשכנתא כנגזרת ממה שהלקוחות אמרו לי, מגדר את הסיכונים בהתאם ללקוחות ולאחר מכן ניגש לבנקים השונים, אני דואג להיות עם הלקוחות בקשר שוטף כדי שתמיד ידעו מה קורה בתהליך ויהיו מעודכנים, אני מביא את הלקוחות עד לחתימות בבנק בלי שהם התנהלו אפילו לשניה מול הבנק בעצמם, מבחינתי שילכו לחוף הים לשתות קוקטייל בזמן שהם לוקחים משכנתא''.

יש לך מקרה אחד ספציפי של חיסכון ללקוחות שזכור לך?

"ודאי, האמת שיש לי הרבה לקוחות שהצלחתי לחסוך לכם גם 300 – 400 אלף שקלים במשכנתא, אך זכור לי דווקא מקרה בו הצלחתי לחסוך 150,000 ₪, המקרה הזה זכור לי כי הלקוח הגיע אליי ממש בישורת האחרונה של המשכנתא שלו והוא ממש היה לחוץ לחתום, הוא כבר סגר משכנתא באחד הבנקים וקבע תאריך לחתימות, לאחר שהוא נתקל במקרה בסרטון שלי בפייסבוק הוא ביקש שאבדוק לו את המשכנתא שניה לפני שהוא חותם, בדקתי לו אותה ואמרתי לו שניתן לחסוך בה הרבה כסף, הוא ביקש את שירותיי ובניתי לו תמהיל שונה לחלוטין ממה שהבנק הציע לו, התמהיל שבניתי לו חסך לו מעל ל150,000 ₪ על בסיס אותן ריביות שהוא קיבל מהבנק, אתה מבין? הלקוח חסך 150,000 ₪ על משכנתא שהוא כבר היה מוכן לחתום עליה ללא החיסכון, לכן זה מאוד קריטי שהתהליך יהיה מלווה ביועץ שמייצג את האינטרס של הלקוח ולא של הבנק".

מה החלום?

"השאיפה שלי היא להגדיל עוד את החברה כדי שנוכל לעזור לכמה שיותר אנשים, זוגות ועוד. הגעתי לתחום ממקום של כאב, אבל תוך כדי מתן העזרה לאנשים וההבנה שהם מרוצים ממה שעשיתי עבורם, זה נתן לי דחף להמשיך בכל הכח קדימה. כשאני יודע שחסכתי לזוג צעיר מאות אלפי שקלים במשכנתא זה משהו שגורם לסיפוק.

במידה ואתם רוצים לחסוך מאות אלפי שקלים בהחזרים או בריביות, לחסוך בזמן, לחצים והתנהלות עם בירוקרטיה בנקאית, צרו קשר עם מומנטו משכנתאות, החברה שתתאים את המשכנתא לכם ולא לבנק ובנוסף תעניק מגוון פתרונות משכנתא גם למסורבי הבנק. אלירן בן דוד ייפגש אתכם בכל מקום כשניתן גם לקבל שיחות ייעוץ דרך הזום או הטלפון .

לפרטים: 0543169899

כתובת: שלום מנצורה 1 ראש העין

אתר הבית

פייסבוק

וואטצאפ

מייל