אביטל קרנר רוטנברג תשדרג לכם את עיצוב הבית

אביטלת קרנר רוטנברג מ-AV Design Studio היא אמנית ומעצבת תעשייתית, אשר מעצבת ויוצרת מוצרים יוקרתיים באמצעות חומרים טבעיים, לרבות חומר הקוריאן (Corian) המיוחד אותו היא ממחזרת

זמן צפייה: 05:29

את מעצבת מוצרים מקוריאן. מה מיוחד בזה?

״עצם השימוש בקוריאן מחודש, הוא חלק מן הייחודיות של הסטודיו. הסטודיו שלי הוא היחיד בעולם שעושה "Upcycling״ (״מחזור-על) לקוריאן. אנחנו לוקחים את הפחתים של מפעלים, שבמקום להטמין אותם באדמה, אנחנו עושים בהם שימוש חוזר, ומכינים מהם מוצרים מעוצבים לבית״.

איך את מגיעה לכאלו עיצובים?

״אני משתדלת לעצב את המוצרים מצבעים שונים של קוריאן. הפחתים של הקוריאן מגיעים בפלטות בצבעים שונים, אותן אנו ממיינים את לפי שכיחות, צבע וגודל, ואט אט אוספת את הצבעים, ומייצרים מעין דבוקה ממוינת, שממנה אפשר לייצר מוצרים״.

יש המון מוצרי יודאיקה שאת מייצרת: פמוטים, מזוזות, סביבונים, צלחת לראש השנה וכדומה. איפה אפשר לרכוש את המוצרים שלך?

״אפשר למצוא אותנו בחנויות במרכז, בגלריות, בחנויות של מוזיאונים וכן יש לנו חנות מקוונת הפעילה בעברית, אנגלית וצרפתית״.

מעצבת גם בחומרים נוספים?

״מעצבת גם בעץ. למשל, הכיסא הזה (שרואים בסרטון). החלום הוא בעתיד למחזר גם עץ וחומרים נוספים״.

איך התגובות למוצרים שלך? אילו מוצרים אנשים רוצים? 

״אני חושבת שאנשים אוהבים לקנות מוצרים שמספרים סיפור. הם לא רוצים מוצרים שגרתיים, הם רוצים שיהיה להם משהו שמייחד אותם, משהו שייתן להם אומנות לבית. המוצרים של AV Design Studio הם לא מוצרים שמוצאים בכל בית, וכל לקוח או לקוחה מוצא מוצר שהוא רק שלו״.

״אם דיברנו על Upcycling, אז עצם העובדה שמדובר במוצר מחומר ממוחזר, שבמקום לזרוק אנו מעבירים הלאה, אתה תורם בכך לשימור. משום כך, היה לי חשוב לייצר עם החומר הזה מוצרי יודאיקה, שמבטאים מורשת״.

 

הסטודיו של אביטל קרנר רוטנברג נמצא במושב רגבה בגליל המערבי. 

אתר הבית של אביטל

אינסטגרם

פייסבוק