אפריקן סטייל בוטיק פאות ותוספות שיער: האהבה הביאה הצלחה

הכירו את אפריקן סטייל פאות: סיפור האהבה של אלדר ולסאלט ברבלט, שהחל באנגולה, הפך לבוטיק פאות והארכות שיער מצליח בישראל

בשיתוף : אפריקן סטייל

בשנת 2008 נסע אלדר ברבלט לשליחות באנגולה מטעם העבודה שלו. גם הוא לא האמין ש-12 שנים לאחר מכן הוא יהיה (ביחד עם אשתו) בעל עסק מצליח לפאות והארכות שיער. הסיפור המענין של אלדר ולסאלט ברבלט המחיש לנו שוב כמה החיים הם דינמיים והכל יכול לקרות.

בגיל 28 המריא, כאמור, אלדר לעבוד באנגולה וכעבור 4 שנים הוא פגש בחורה מקומית, החל ביניהם קשר שהבשיל עד לחתונה. הם עלו ארצה בשנת 2016 כאשר אלדר כלל לא ידע לא שאשתו, לסאלט, מבינה בשיער ופאות. עם הגעתם לישראל, אשתו החלה להזמין בנות ולעשות עבורן צמות ותוספות שיער, בעוד הוא כלל לא היה בתמונה: "ביום בהיר אחד ראיתי שהיא פתחה דף פייסבוק והעניין החל להתגלגל''. נזכר אלדר והוסיף: "התעניינתי במה שהיא עושה, בנינו תכנית עסקית והחלטנו לפתוח את ''אפריקן סטייל'', שנוסד לפני ארבע שנים''.

הכירו את אפריקן סטייל. חנות בוטיק ליבוא, שיווק ומכירת תוספות שיער, ייצור פאות איכותיות משיער אירופאי טבעי, הארכות שיער בשיטה איטלקית או תפירה, מוצרי טיפוח לשיער ואביזרים. החנות, בבעלותם של אלדר ולסאלט, מתמחה בהארכות השיער כאשר השיטה האיטלקית (no italiano) היא המובילה, מאחר כי מדובר בשיטה ייחודית להארכת שיער. על קצה המזלג נספר לכם כי בשיטה זאת מחברים תוספות שיער לשיער טבעי של הלקוחה, בעזרת קשר מיוחד. השיטה לא עושה נזק לשיער של הלקוחה מאחר ואין אף חומר שנוגע בשיער הטבעי שלה מכיוון ומדובר בחוט אלסטי המקשר בין השניים.

בכל הקשור לפאות, בבדיקה שערכנו מצאנו כי הן מוכנות משיער שהוא מאה אחוז טבעי, שיער שבעל העסק מייבא באופן ישיר מחו''ל. איך זה עובד? הבוטיק, אשר מחזיק מספר נשות צוות בחו"ל, עורך תחילה מידות למלאי על פי מידות סטנדרטיות, אותן ניתן לכוון למידת הראש של הלקוחה, כולל עבור ילדות ונערות שזקוקות לפאות.

הלקוחות יכולות למצוא פאות באתר האינטרנט, כאשר מה שהן רואות בו, זה בדיוק מה שהן תקבלנה. כמו כן, הלקוחה יכולה לרכוש פאה באופן ישיר דרך האתר אחרי שהיא מוסרת את המידות שלה ואפריקן סטייל מעצבת את הפאה לפי המידה המבוקשת. אגב, במידה ולקוחה רוצה משהו אחר והיא לא מצאה באתר, היא מוזמנת להגיע לחנות בחדרה, אחרי שקבעה פגישת ייעוץ, ושם היא יכולה לראות את המגוון הרחב ולבחור.

באפריקן סטייל מעצבים שש סוגי פאות, ביניהם FULL LACE WIG, LACE FRONTAL WIG, HEADBAND WIG ועוד. בשיחה שערכנו עם אלדר, בעלי החברה, הוא אמר: "בפגישת הייעוץ אנו מבינים איזה סוג פאה מתאימה יותר ללקוחה ולאחר מכן היא מקבלת הצעת מחיר. לאחר מכן אנו לוקחים את המידות והפאה מוכנה עבור הלקוחה בתוך זמן של שבועיים עד שלושה חודשים, תלוי בצבע, אורך וסוג הפאה''.

מה היתרון של אפריקן סטייל?

"היתרון שלנו בא לידי ביטוי בכך שאנחנו עושים מילוי לפאות. לעיתים השיער נתלש מהפאה ואחרי זמן מה היא מאבדת מהחוזק שלה ולכן צריך למלא אותה. לאור העובדה שאנו עושים את הפאות אנחנו יודעים לעשות להן מילוי, מדובר בסוג של מוסך מורשה עבור הפאות. הרבה מאד לקוחות רוכשות פאות באינטרנט ופשוט אין להן מענה כשהן צריכות לדאוג למילוי, אבל אנחנו מטפלים ועושים מילויים רק לפאות שיצאו מהחנות שלנו''.

צילום: צלם

אין סוף ליופי וכך גם לסגנונות ולעיצובים הלא נגמרים של תחום הפאות, אשר באופן קבוע ותדיר מתווספים אליהם דגמים חדשים ועדכניים שמתאימים לפי צו האופנה וכמובן לפי נוחות איכות וסגנון. הפאות מיוצרות באיכות הגבוהה ביותר ובעלות שיער רך ונעים אשר נשאר בריא ובעל מראה יפהפה לאורך מספר רב של שנים. אז גם את רוצה להתחדש בפאה שתשנה אותך, את מוזמנת ליצור קשר עם אפריקן סטייל ולגלות את עצמך מחדש.

טלפון: 054-945-1324

מייל

אתר:

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם