הבניינים של אחזקה במושבה בע"מ בתחרות תמידית מול הבניינים של השכן״

חברת אחזקה במושבה בע"מ מספקת לבניינים את כל המעטפת הנדרשת להם – מאחזקה ותחזוקה כוללת, דרך מיכשור ובטיחות ועד להפצת ריחות נעימים וסידורי פרחים

מוגש מטעם : אחזקה במושבה בע"מ

אחזקה במושבה בע"מ היא חברת ניהול ואחזקת מבנים ונכסים הפועלת באזור גוש דן והמרכז, ומטפלת בכל מה שהבניין זקוק לו על כל נגזרותיו – ניקיון, גינון, שטיפה, מערכות משולבות של כיבוי אש, גנרטורים, משאבות ועוד.

החברה קיימת כבר 10 שנים ונמצאת בבעלותו של אורן אטיאס, מומחה טכני בעל תודעת שירות גבוהה. מאז הקמת החברה, ההבנה ותודעת השירות לצרכים של בנייני מגורים הלכה והשתפרה, והחברה התרחבה וגדלה מבחינת צוות וכוח אדם, ומבחינה טכנולוגית ועבודה מקצועית מתקדמת, אם מדובר בחומרי ניקיון מיוחדים ומותאמים, נראות הנכס, בטיחות ותחזוקה כוללת.

צילום: יח''צ

חבילת ניהול שלמה לבניין

אחזקה במושבה בע"מ מעניקה חבילת טיפול שלמה ומנהלת את כל האחזקה והתחזוקה של הבניין, עם כל מה שכרוך בכך, ובכך מהווה פתרון מושלם לבניין שלא מעוניין בוועד בית. בבניינים כאלה, שאין בהם ועד בית מסודר, החברה מקבלת ייפוי כוח על הבניין שמגובה על ידי פרוטוקול ועורך דין.
בראש ובראשונה, מטרת החברה היא שימור הנכס – אחזקה וטיפול בכל תקלה שעולה בבניין: תיקוני צבע, החלפת גופי תאורה, פיצוצי מים וכו'.
לחברה מחלקת ביקורות חודשיות שעובדת באופן שוטף בטיפול מנע, ובודקת בכל חודש את הבניינים כדי למזער נזקים עתידיים.
בנוסף, החברה דואגת כמובן לנראות של הנכס ודואגת לתחזק את המראה שלו ברמה הגבוהה ביותר - הכניסה לבניין, החצר, תחלופה של פרחים, ניחוחות ועיצוב הלובי.
בנוסף לטיפול השוטף של הבניין, "אחזקה במושבה" דואגת גם לגביית כספים של מיסי ועד, ויודעת לטפל ולגבות את כסף מסרבנים באופן משפטי וחוקי.

צילום: יח''צ

ידע הוא כוח

היתרון של אחזקה במושבה בע"מ מול החברות אחרות הוא בולט וברור, והוא משאב הידע. אורן שם לו למטרה לדעת ולהכיר כל פרט הכי קטן שנמצא בכל בניין עליו הוא ממונה - משאבות, גנרטורים, מערכות כיבוי האש ועוד. על ידי כך, החברה מיומנת ויודעת לפתור בעיות ולמצוא פתרונות תפעוליים בשעת חירום בכל דבר שעלול לקרות בבניין.
בנוסף, לחברה קשרים טובים עם ספקים חיצוניים המסייעים לה בפעילות השוטפת, אורן הבעלים מרחיב בנושא: "אנחנו בקשר עם ספקים חיצוניים מכל התחומים, אותם אנחנו יכולים לקשר ללקוחות שלנו. הם מצידם מעניקים ללקוחות שלנו מחיר טוב ומענה מהיר לכל בעיה, ומי שנהנה והמרוויח העיקרי במשוואה הזאת הם הלקוחות שלנו".
עוד יתרון בולט של "אחזקה במושבה" הוא שקיפות מלאה של החברה ללקוחות: בכל תקלה או אירוע בבניין, שכרוך בתיקון או החלפת רכיב או משאבה, הלקוח מקבל הצעת מחיר הוגנת שהיא המחיר הישיר מהספק, ללא עמלות תיווך נוספות.

צילום: יח''צ

לובי בניחוח של בית מלון

"ארומאטיאס" היא חברת בת של "אחזקה במושבה" וגם היא הוקמה על ידי אורן אטיאס, והיא למעשה חברה הנותנת מענה לריחות רעים בבנייני מגורים. החברה מתקינה דיפיוזר חשמלי – בקבוק של שמן אדים עם ניחוחות לפי בקשת הלקוח, שהופך את הריחות הרעים לריחות מתוקים ונעימים. "אני חקרתי את הנושא של ריחות רעים שנוצרים כתוצאה מאשפה, ואני יודע לתת את הפתרונות", מספר אורן. "יש לי מכונות שלוקחות את הריחות הלא נעימים האלה והופכות אותם לריחות טובים. יש פיתרון לריחות רעים ואנחנו יודעים איך לקחת אותם, להתאים את הריחות לטעמו של הלקוח, ולהפוך לובי של בניין ללובי עם ריח של בית מלון".

זמינות מסביב לשעון

השנה היא 2021 ופתירת תקלות בבניין נעשית גם היא דרך אפליקציה. אחזקה במושבה בע"מ עובדת עם אפליקציה, בה כל דייר מקבל הרשאה ויכול בנגיעת אצבע לפתוח קריאה לחברה ולצלם את המפגע. הקריאה מגיעה ישירות לחברה ומנווטת לבעל המקצוע ואב הבית הרלוונטי שנמצא באזור הבניין.
בכל רגע ניתן להפיק דו"ח המסכם כמה קריאות היו בתקופה של חודש או שנה, מתי הביקורת הבאה, דיווח און ליין על מפגעים, ופיקוח על פעילות החברה בשקיפות מלאה. "אנחנו דואגים להוציא דוחות רבעוניים לכל בניין על מנת שידעו מה קורה בבניין מבחינת הוצאות והכנסות, שתמיד יהיו עם היד על הדופק".

צילום: יח''צ

תודעת שירות מנצחת

אורן אטיאס, הבעלים הגאה של החברה, הוא בן 43 ואב לארבעה ילדים. אטיאס הוא בעל 15 שנות ניסיון בתחום המערכות ומגיע מרקע טכני עשיר ביותר: הוא חשמלאי מוסמך, חשמלאי גנרטורים, ושירת 3 שנים כחשמלאי בחיל האוויר.
לאחר מכן, עבד אורן במשך עשר שנים כטכנאי מעליות בחברת "אלקטרה", שם התחיל בתור איש טיפול מונע, ועם השנים הפך להיות טכנאי בכיר בחברה.
לאחר סיום עבודתו ב"אלקטרה", המשיך אטיאס לחברת "טיסנקרופ מעליות" העולמית, בכדי להעשיר את הידע שלו בתחום ולצבור ידע רב תחומי בתחום המעליות. בזמן העבודה בחברה, היה גם מבצע שירותי הנדימן באזור מגוריו. הידיים הטובות והמיומנות של אטיאס הפכו אותו לבעל מקצוע ששמו הולך לפניו, ומהר מאוד הוא מצא את את עצמו מתפקד כאב בית של בניינים, ואת הרקע הצבאי, המעשי והלימודי שלו הוא מיישם באופן יומיומי בתחום הבניין.

הניסיון העשיר בתחום הטכני, והרקע של החשמל והאלקטרוניקה במרוצת השנים, השרישו את תודעת השירות שלו והפכו אותה לגבוהה באופן מיוחד: "אצלי אין דחיינות, אני חונכתי לתודעת שירות פרפקציוניסטית. הבניינים שלי מבחינתי הם תחרות מול הבניינים של השכן, ואני עושה הכול כדי שהם ינצחו. השירות  והלקוח הם מעל לכל - גם אם מדובר רק בלהחליף מנורה".

 

ליצירת קשר - 050-2201281

כתובת העסק - אריה בראון 14, פתח תקווה

פייסבוק