כרית הריון - לא תביני איך הסתדרת בלי כרית כזו עד כה

למרות שתקופת ההריון מצטיירת בכל מקום כתקופה מלהיבה ומאושרת, השינויים הטבעיים המתחוללים בגופך (בעיקר בשבועות המתקדמים יותר, למשל, שבוע 20 ומעלה), הופכים את התקופה להרבה יותר מורכבת ממה ששיערת לעצמך. גופך מתעגל, טופח והמשקל הנוסף המועמס עליו מתחיל לגבות את מחירו. קשה לך לשבת בנוחות, קשה לך למצוא את תנוחת השינה הנכונה עבורך (במיוחד אם היית רגילה, לפניו, לישון על הבטן או על הצד), קשה לך לישון מספר שעות ברציפות, מבלי שהתינוק/ת הגדל/ה בגופך יפעיל לחץ על איברים חיוניים ויעיר אותך...

למזלך, כיום, כבר אינך צריכה לאלתר לעצמך פתרונות יש-מאין באמצעות כריות שינה רגילות או כריות גוף שאינן מיועדות לנשים הרות. כיום, את יכולה ליהנות מהתמיכה הייעודית המיוחדת אשר כרית הריון והנקה של תינוקות מציעה לך.

 

מדוע הגוף שלך זקוק לכרית מיוחדת בזמן ההריון?

אמנם, התכונה הראשונה והאסוציאטיבית של כרית הריון היא לסייע לך בהשגת שנת לילה טובה יותר ונינוחה יותר, באמצעות מתן תמיכה לגופך. אבל, מלבד תמיכה זו, לכריות הריון ישנם עוד מספר יתרונות, בין כשהן משמשות אותך בעת הישיבה ובין אם הן משמשות אותך בעת שכיבה:

כרית ההריון אינה מלווה אותך, אך ורק, בתקופת ההריון - אחד הדברים הראשונים שאנחנו בוחנים בנוגע לכל קניה, זה, האם היא משתלמת לנו לאורך זמן. ובכן, בנוגע לכרית הריון / הנקה של חברת תינוקות, ניתן לומר שבהחלט. בשל עיצובה הייחודי, הכרית יכולה להמשיך ללוות אותך הלאה גם בתקופת ההנקה ומעבר לכך. בתקופת ההנקה, היא מאפשרת לך לתמוך בתינוק היונק בזמן היניקה ולהפיג מליבך את אותו החשש הטבעי המלווה כל אם טרייה - החשש כי התינוק עלול להישמט מידיך. גם לאחר שהתינוק מסיים לינוק ונגמל, הכרית עשויה לשמש אותך כתמיכה לגב או לרגליים בעת שאת צופה בטלוויזיה או, לחילופין, יושבת במיטה וקוראת.

 

 

 

השימוש בכרית הריון בעת השינה משפר את זרימת הדם בגופך - תנוחת השינה על הצד נחשבת לתנוחה הבריאה ביותר מבין כל תנוחות השינה, גם כאשר את לא בהריון. אבל, אם, לפני ההריון, התרגלת לישון על הצד, כיום, הבטן התופחת מפריעה לך לעשות זאת - כל ניסיון לישון בצורה זו, מתגלה כלא נוח עבורך, ואת מתהפכת ומתהפכת במיטה ולא מוצאת את התנוחה הנוחה לשינה. המבנה הייחודי של של כרית ההריון מאפשר לך למקם את גופך בתנוחת השינה הנוחה לך, ובכך, מקל על היכולת שלך לישון שינה ארוכה ורציפה. אותה שינה שלה גופך זקוק כל כך, על מנת שיוכל לטפח את התינוק הצומח בתוכו.

 

בסיכומו של דבר

לגוף שלך, כשאת בהריון, מגיעה כל התמיכה האפשרית, על מנת שאת והתינוק המתפתח בגופך תוכלו ליהנות מתקופת צמיחה בריאה, שלווה ונינוחה ככל האפשר. אמנם, תוכלי להסתפק בכריות רגילות או בכרית גוף, אבל, מהרגע שתכירי את כרית ההריון וההנקה האיכותיות של תינוקות, סביר להניח שלא תביני, איך הצלחת להסתדר בלעדיה לפני כן.

אבל אנחנו יכולים להבטיח לך, שמעכשיו - היא תהיה לצידך, עוד שנים רבות, היא תהיה שם בכל פעם שתצטרכי את הנוחות שלך.

לחצי כאן לרכישת כרית הריון והנקה של תינוקות