Amigoz Tattoos הוא הבית שלכם לאמנויות הגוף

אם חשבתם על פירסינג וקעקועים, או שדווקא אתם מעוניינים להסיר קעקוע קיים, סאלח אמיר מאמיגוז טאטוז ידאג לכם במקצועיות

Amigoz tattoo

מוגש מטעם :Amigoz tattoo

כמו הבגדים שאנחנו לובשים והגאדג'טים שאנו קונים מדי פעם, גם קעקועים ופירסינגים מהווים דרך יצירתית עבורנו לבטא את האישיות הפנימית שלנו. יתרה מזאת, לרוב אנו עושים קעקוע או פירסינג כדי לבטא דווקא את האמירות החזקות יותר, שהרי הם כרוכים ביצירת שינוי קבע בגוף או בעור שלנו. למרות הכאב המסוים שנגרם עם העשייה של קעקוע או פירסינג, הפופולריות שלהם הולכת וגדלה עם השנים, וכיום עשיית קעקוע הפכה להחלטה פשוטה כמעט כמו ההחלטה להסתפר או לשים לק. אם אתם רוצים לבטא את עצמכם בבחירה של קעקוע או פירסינג אופנתי, או שמא הרגשתם מיצוי מקעקוע מסוים והחלטתם להסירו מגופכם, כדאי שתכירו את Amigoz Tattos מטבריה, סטודיו לקעקועים ופירסינג, אשר מתמחה גם בהסרת קעקועים.

Amigoz tattoo
צילום: צילום: יח''צ

אמן נולד

סאלח אמיר מצייר מאז שהוא זוכר את עצמו. "מאז שהייתי ילד קטן, כל החיים אני מצייר דמויות, אנשים, סמלים וכדומה", אומר אמיר. "לא למדתי ציור או משהו, זה בא לי בטבעיות. מאז שהייתי גדול מספיק כדי להחזיק עיפרון, ציירתי ממש בכל מקום שבו הייתי יכול, ותמיד נמשכתי לזה. אחרי שנחשפתי לקעקועים, התמחיתי בזה אצל המקעקע אורן לוי, שלימד אותי לקעקע. אחרי שהבנתי איך להמיר את הטכניקה מהעיפרון למחט, התחלתי להרגיש טבעי בעולם הקעקועים, והמחט הפכה לחלק טבעי מהגוף שלי".

"אני מקעקע כבר לא מעט שנים, אבל אני עדיין מתרגש מזה", אומר סאלח. "מבחינתי, קעקועים הם דרך מעניינת ומרגשת לממש את הצד האומנותי שלי. הידיעה הזאת שהלקוח לוקח את היצירה שלי איתו לשארית חייו, היא משהו שמחייב אותי לרצינות מצד אחד, אבל מנגד נותנת סיפוק גדול".

Amigoz tattoo
צילום: צילום: יח''צ

"בשנים האחרונות התחלתי גם לעשות פירסינג", אומר סאלח. "פירסינג זה עולם קצת אחר: ביטוי עצמי של האישיות, על ידי החדרה של מתכת לגוף שלנו הסיפוק של הלקוח מפירסינג הוא מיידי ומרגש, לכן גם לזה יש לא מעט מכורים. עם זאת, הדיוק וההחדרה של המחט חשובים מאד, וצריך להכיר את האנטומיה של כל איזור בגוף היטב על מנת לבצע את העבודה בצורה איכותית. יש הרבה אחריות בפירסינג, וחשוב לא ללכת למקומות שהם שמתפשרים על המקצועיות שלהם אפילו בקצת. אמן פירסינג חייב להיות קודם כל מקצוען, ולדעת לשמור על הבריאות של הלקוחות שלו".

לאלו שמתחרטים

קעקועים הם כיפים ומרגשים, אולם יש כאלה שעשו אותם מן הסיבות הלא נכונות, ולאחר זמן מה החלו לחוש חרטה כלפיהם, ומבקשים להסיר אותם. "הסטודיו שלי בטבריה", אומר סאלח. "יש בטבריה הרבה דתיים, ומדי פעם יש כאלו שחזרו בתשובה ומבקשים להסיר קעקועים מתקופת החילוניות שלהם. בלי קשר, התחום של הסרת קעקועים קיבל מודעות גדולה לאחרונה. יש לי בסטודיו מכונה מדגם "רפטור" של Impuls Medical הגרמנית. המכשיר דורש לא מעט מקצועיות: צריך להבין היטב את שכבות העור של גוף האדם, אילו פיגמנטים אפשר להוריד וכדומה. אנו רואים שקעקועים צבעוניים יורדים פחות בקלות מאלו בצבע שחור, וקעקועים חדשים קשה יותר להסיר מקעקועים ישנים".

Amigoz tattoo
צילום: צילום: יח''צ

"עם זאת", אומר סאלח, "המכשור החדש שיש בשנים האחרונות, בשילוב הידע מקצועי שהצטבר בתחום, מאפשר להסיר קעקועים לגמרי מהגוף, כאילו הם לא היו. אנחנו יכולים להסיר גם קעקועים צבעוניים וגם קעקועים בשחור לבן, ואחרי 4-6 מפגשים מתחילים לראות שהקעקוע דוהה, ובסופו של דבר נעלם".

אם אתם מעוניינים להתקעקע, לעשות פירסינג או לחילופין דווקא להסיר קעקוע באיזור הצפון, שווה לכם לבקש בסטודיו אמיגוז טאטוז (Amigos Tattos), ותהיה גם אתם אמיגוז! לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר הבית של אמיגוז , או לדף הפייסבוק ולאינסטגרם, כדי לראות מגוון עבודות של אמיגוז.