רפי איס: הספר שיעניק לך את השיער שתמיד חלמת עליו

כל אישה יודעת כי המשימה למצוא את מעצב השיער המושלם איננה משימה קלה במיוחד. הכירו את מעצב השיער רפי איס, שגורם לכל אישה לצאת מהמספרה שלו עם השיער שחלמה עליו

זמן צפייה: 06:43

ספר לנו על הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום

״את דרכי התחלתי בגיל 16, אז הבנתי שאני לא רוצה להישאר בבית ספר רגיל. החלטתי כבר בכיתה ט׳ שבשנה הבאה אני אעזוב את בית הספר ואלך ללמוד ספרות, וכך היה; עברתי ללמוד את המקצוע ואז אני בתחום. בגיל 17 כבר עבדתי במספרות הטובות בתל אביב, עד גיל 24 שחזרתי לחיפה ופתחתי את המספרה שלי, הפועלת כבר 14 שנה״.

מהן ההתמחויות שלך כמעצב שיער מקצועי?

״מהפכי גוונים שלא הצליחו להגיע אליהם במקומות אחרים, שיער שרוף שצריך לשקם אותו, וכמובן כל סוגי ההחלקות״.

אילו סוגי החלקות אתה מבצע?

״אני מבצע המון סוגי החלקות, החל מיפנית, קראטין, אורגנית, ועד החלקה היאלורונית, שזה פיתוח יחסית חדש״.

מהי שיטת ההחלקה המומלצת ביותר?

״החלקה היאלורונית, אשר מבוססת על חומצה היאלורונית. זו החלקה של חברת ׳מון-פלאטין׳, עבדו עליה במשך ארבע שנים והיא מאושרת משרד הבריאות והחומר מגיע ארוז ולא בכל מיני בקבוקים ומרקמים משתנים מפעם לפעם, אז אני מתמקד בה כי היא החלקה מעולה. מגנה על השיער ומשנה שיער הרוס ופגום לשיער רך ומבריק. כמובן שזה תלוי בסוג השיער, ואנחנו תמיד משקפים לכל לקוחה מה תהיה התוצאה שהיא תקבל״. 

אתה מתמחה גם ב''מהפכי גוונים'', ספר לנו על כך. 

״מהפכי גוונים מתאימים לכל מישהי שיש לשיער שלה פיגמנט בגוון חלוד, ורוצה לשנות אותו לפיגמנט אפרפר. כאשר מנסים לעשות את זה, לרוב לא מצליחים ומגיעים לפיגמנט בגווני נחושת, ג׳ינג׳י או אדום. אז אנחנו יודעים להגיע לתוצאה יפה ואיזה חומרים צריך לערבב באיזה מינונים. זו מלאכה שהיא ממש כימית״.

מהי לדעתך הייחודיות שלך כמעצב שיער המבדלת אותך ממעצבים אחרים?
״יש הרבה מספרות ששמות להן למטרה להרוויח כמה שיותר מכל לקוחה. אצלנו זה אחרת, אני במקצוע מגיל 16 ויש לי לקוחות שאיתי מתחילת הדרך. אנחנו לא רואים רק את הכאן ועכשיו, לא לוקחים מחיר יקר ועוברים הלאה. אצלנו כל לקוחה היא כמו משפחה, אנחנו מלווים אותה וגם אם השיער לא מסתדר לה אני תמיד אתן לה ליווי, אסביר לה באיזה חומרים להשתמש וכמובן במידת הצורך היא מוזמנת למספרה לקבל את הטיפול שהיא צריכה. זה ממש בית, יש לה לאן לחזור״. 

איזה טיפ תוכל להעניק לצופים שלנו לשמירה על מראה שיער בריא ומבריק?

״יש המון נשים ששמות מרכך או מסכה על הקרקפת, והן לא מבינות למה השיער שלהן שומני ודורש חפיפה כל יום. ההנחייה שלי היא שמלבד שמפו לשיער - במיוחד כזה שאנחנו מייצרים ומתאים בעיקר להחלקות ולשיער יבש ומרדני, כי הוא מעניק המון לחות - אין צורך להשתמש במסכה בכלל. הרבה נשים לא יודעות, ומשתמשות במרכך על השורשים, וזה בעצם מגרה את הקרקפת וגורם לה להפריש יותר שומן, ובנוסף סותם את הנקבוביות של הקרקפת ויכול לגרום לנשירה. זה הטיפ שאני נותן הכי הרבה במספרה, ובנות נותנות פידבק חיובי״.

 

עונת האירועים בפתח, וזה בדיוק הזמן למצוא את מעצב השיער שיגרום לכן להיראות במיטבכן. 

אינסטגרם

פייסבוק

טלפון: 04-855-0096