'פרוטאין+מינרל' – החלקה אורגנית מהפכנית שמתאימה לכל סוגי השיער 

החלקות שיער הפכו לנפוצות במיוחד בקרב נשים החושקות בשיער חלק. הכירו את ההחלקה שמביאה בשורה חדשה לענף ומעוררת עניין רב בקרב מעצבי השיער – החלקת 'פרוטאין+מינרל' - החלקה אורגנית המסייעת לשיקום השיער. הצטרפו אלינו לראיון עם ניר לוריא, הבעלים והמפתח של חומר ההחלקה שיספר אודות היתרונות שיש לה להציע.

זמן צפייה: 05:59

ניר, מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?  

מגיל מאוד צעיר נכנסתי לענף הספרות, התמקצעתי בעולם ההחלקות במיוחד במשך כמה שנים עד שהחלטתי להישאר בתחום זה.  

 

ספר לנו על החלקת השיער שפיתחת, למי היא מתאימה? 

החלקת 'פרוטאין+מינרל' מתאימה לכל סוגי השיער משיער אפרו מקורזל מאוד עד שיער בלונד יבש ושרוף יש לנו שתי פורמולות ייחודיות, החלקה אחת שמתאימה לכל סוגי השיער טבעי, וההחלקה  השניה שמתאימה לשיער צבוע/מובהר ופגום החלקה משקמת את כל סוגי השיער

 

מהי הייחודיות של ההחלקה הזו לעומת החלקות אחרות? 

הייחודיות של החלקת Protein+mineral smoothing זה שהיא מבצעת פעולה כפולה של החלקה ושיקום השיער באותו התהליך. מדובר בהחלקה מינרלית שאינה מכילה פורמלין (חומר מסרטן המצוי בהחלקות אחרות), והיא מאושרת על ידי משרד הבריאות. היתרון השני הוא שהחומר נשטף מאה אחוז לפני פעולה עם מחליק שיער, לא מגהצים על החומר, אין עשן וצריבה בעיניים, ויש ריח מאוד נעים להחלקה. היתרון השלישי הוא שבזמן העבודה במספרה אין חנק ושריפה בגרון מכיוון שהיא נשטפה במאה אחוז לפני התהליך. 

 

בתקופה האחרונה אנו שומעים דיווחים רבים על נזקים שנגרמו כתוצאה מהחלקות שיער, כיצד נוכל להיזהר ממקרים כאלו?

 אני ממליץ לבצע את ההחלקת שיער אצל ספר מקצועי בלבד שעבר אצלנו הדרכה מלאה וקיבל תעודה מקצועית. אני ממליץ לכל ספר לבצע מבחן רגישות לפני הפעולה - למרוח קצת חומר על הלקוחה ולחכות 24 שעות כדי לראות שלא מתפתחות אלרגיות. 

 

אתה מבצע השתלמויות למעצבי שיער על ההחלקה שפיתחת, ספר לנו על כך?

אחת לחודשיים אנחנו מבצעים השתלמות שבה אנחנו מבצעים החלקה על דוגמנית שאנחנו מביאים, ולמעשה מלמדים את מעצבי השיער את כל התהליך באופן עיוני ומעשי. מעצבי השיער לומדים איך לאבחן את השיער, וכמובן שאנחנו מלמדים אותם את הטכניקה הייחודית שלנו איך לעבוד בצורה נכונה עם ההחלקה ובסיום הם מקבלים תעודה מקצועית שמסמיכה אותם לעבוד עם ההחלקה שלנו.

 

היתרונות שלנו משאר ההחלקות הקיימות

  • פעולה כפולה של החלקה ושיקום מבנה השיערה
  • נשטפת ב 100% לפני ביצוע מחליק השיער
  • אין אדים, עשן, צריבה בעיניים בעת ביצוע ההחלקה ללא רעלים!
  • מתאימה גם לשיער בלונד יבש ושרוף מאוד
  • ההחלקה שלנו מציעה לך
  • התמכרות לשיער בריא וגולש
  • ביטחון
  • אסתטיקה
  • וחדשנות

 

אז אם אתם מעצבי שיער שדואגים למוצר הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם, החלקת 'פרוטאין+מינרל' היא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

אתר

טלפון: 0507799192