דניאל דרור הבעלים של HD BEAUTY: "טיפולים אסתטיים צריכים להיות נגישים לכולם"

עד לא מזמן תחום הטיפולים האסתטיים היה נגיש בעיקר לאוכלוסיות שיכלו להרשות לעצמם לממן טיפולים יקרים כל כך. הכירו את חברת ''אייץ' די ביוטי'', שמביאה בשורה חדשה לענף בזכות הנגשת הטיפולים לכלל האוכלוסייה

זמן צפייה: 07:20

מהו הרקע שהוביל אתכם להקים את החברה?

אחרי שנים שגרנו בארה"ב בלאס וגאס היה חשוב לנו לבוא לארץ עם אידיאולוגיה של הנגשת הטיפולים לכלל האוכלוסיות. עד היום זו הייתה נחלתם של האליטות, ועכשיו אפשר להגיד בפה מלא  שהטיפולים נגישים לכלל האוכלוסיה. 

 

מהם הטיפולים שניתן למצוא בקליניקה שלכם?

הכל מהכל: שפתיים, יישור ופיסול אף, עיניים, עצמות לחיים, חידוד קו הלסת והסנטר. יש לנו טיפול חדשני שנקרא 'גמי סמייל' שהוא מתאים לאנשים שיש להם חיוך גבוהה ורואים את החניכיים. זה טיפול  שנותן לאותם אנשים ביטחון עצמי, הטיפול מתבצע על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית ובוטוקס לתחתית השפה, ובכך מסתיר את תחתית השפה. 

 

האם הטיפולים שלכם מתאימים גם לגברים?

אני יכול להגיד לך שדווקא ארבעים אחוז מכלל המטופלים שלי הם גברים, הגברים היום הרבה יותר מודעים לעצמם, חשוב להם הלוק והנראות, זה מיתוס שעבר זמנו. 

 

אתם מתמחים בטיפולים אסתטיים ללא צורך בניתוח, ספר לנו על כך. 

יש הרבה אנשים שחוששים מניתוחים, הכוללים הרדמה כללית וזמן החלמה שהוא לא פשוט. באמצעות טיפל בחומצה היאלורונית אפשר לחזור לשגרה מלאה אחרי רבע שעה, ללא כאבים, וללא תחבושות, זה משנה את חוקי המשחק. 

 

מהי הייחודיות שלכם?

מכיוון שחומצה היאלורונית היא נורא אינדיבידואלית והיא משתנה מאדם לאדם, אנחנו מציעים שמונה חודשי אחריות לטיפולים שלנו - משמע, החומר נספג אחרי ארבעה חודשים או חצי שנה? לא צריך להוכיח כלום, פשוט מגיעים ומקבלים מזרק חינם ללא עלות. לנו חשוב שירות לקוחות, בסופו של יום אנחנו רוצים שכל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. 

 

האם המחיר לא בא על חשבון איכות הטיפול? 

אמנם יש לנו מחירים עממיים שמתאימים לכל כיס, ועדיין אנחנו עובדים עם החומרים הטובים שיש בתחום, וכל זאת מבלי להתפשר על איכות הרופאים והחומרים. 

פיתחתם סדרת מוצרים המבוססים על חומצה היאלורונית לשמירה על איכות הטיפול, מהי החשיבות של הקפדה על שגרת טיפוח לאחר הטיפולים?

שגרת טיפוח היא לא להזריק די וגמרנו, אלא לחזור על זה יום ביומו, להקפיד לתת לעור את כל מה שהוא צריך מבחינת קרמים, מינרלים ויטמינים. אנחנו פיתחנו חמישה מוצרים שביניהם קרם יום, קרם לילה, סרום, קרם עיניים ושטיפת פנים. המוצרים מכילים חומרים פעילים וחומצה הילארונית שנותנים לטיפול גיבוי והמשכיות. 

 

מהן התוכניות שלכם לעתיד?

להגיע לכל אחד ואחת בכל עיר, וחשוב שעה אחת קודם בין אם זה בכל מה שקשור לפנים ולטיפוח, כי לפעמים זה עלול להיות מאוחר מדי. 

 

עולם הטיפולים אסתטיים הופך נגיש יותר ויותר ומאפשר לכלל האוכלוסייה ליהנות מטיפולים מתקדמים, רוצים גם? אתם מוזמנים להכנס לאתר או לעמוד הפייסבוק של HD beauty ולקבל פרטים נוספים

 

טלפון: 053-307-7663