ד"ר דהאר זידאן: "השתלות שיער איכותיות עושים רק בארץ"

השתלות שיער בקרב גברים הסובלים מהתקרחות הפכו לטרנד הלוהט של השנים האחרונות. הזמנו לראיון את ד''ר דהאר זידאן, מנהל מרפאת השתלות שיער בטמרה, כדי לשמוע ממנו על כל מה שכדאי לדעת בתחום 

זמן צפייה: 06:48

בשנים האחרונות המון אנשים בוחרים לבצע השתלות שיער בטורקיה, מהם היתרונות של ביצוע תהליך השתלת השיער בישראל?

מבחינת רפואה, אין על ישראל. כאן אצלנו יש אבא ואמא, מדובר בהליך רפואי שמצריך השתלה של רופא ולא ע"י טכנאים כמו שנהוג במקומות כמו טורקיה. דבר שני מאוד חשוב זה הבטוח הרפואי שמכסה אותך בארץ, ולא כולל השתלות בחוץ 

לארץ. דבר נוסף הוא המעקב הרפואי לאחר הניתוח, כולל תהליך טיפולים רפואיים כמו PRP שקשה לבצע אותם בחו"ל. נקודה חשובה אחרונה היא שניתוחים בחו"ל מתבצעים לפי תמונה שנשלחת בווטסאפ, זה דבר הזוי. 

 

מה כולל תהליך השתלת השיער?

אפשר לחלק לשלושה חלקים: טרום ניתוח - בדיקה לעומק של פוטנציאל המטופל לעבור את ההליך, כולל בדיקת תיק רפואי והיסטוריה, ובדיקה פיזית של המטופל ושל רקמת עור האזור התורם. השלב השני הוא שלב הניתוח בחדר ניתוח סטרילי, שמתחיל ע"י הרדמה מקומית שאינה כואבת, לאחר מכן חילוץ שתלים מהאזור הקודם, ואז השתלה של הזקיקים. החלק השלישי והאחרון הוא הצמיחה, זה לוקח בערך שנה שבמהלכה מחכים השיער יצמח, ומכינים מסרק ייעודי למטופל. 

 

מהם שיטות ההשתלות שאתם מתמחים בהם?

אני מומחה להשתלות שיער בכל השיטות הידועות, ובכל הטכנולוגיות המתקדמות. בנוסף אני גם מתמחה ברפואה פנימית, ובעל ניסיון רב של מעל עשור ברפואה בכלל. 

 

למי ההשתלות מתאימות?

לנשים וגברים, מטופלים שסובלים מדלילות בשיער, או מקרחות מסיבות גנטיות או סיבה של צלקות וכוויות מהעבר,  בתנאי כמובן שיש אזור תורם. 

 

אם לא קיים אזור תורם ההשתלה בלתי אפשרית? 

במצב כזה יש אופציות אחרות כמו השתלת שיער סינטטי. 

 

מה משך הזמן מתחילת התהליך ועד שרואים תוצאות?

תהליך הניתוח עצמו נע בין שעתיים לשמונה, תלוי בהיקף ובשיטת הניתוח. לאחר מכן תהליך הצמיחה הוא מאוד אינדיבידואלי והדרגתי. השיער מתחיל לצמוח אחרי שבעה שבועות ועד שנה - זו מסגרת הזמן. 

 

מהי הייחודיות של המרפאה שלך?

הרצון להיות ראשונים בתחום, בנוסף לכך זה השיפור הדינמי והממושך שתורם לסטנדרט העל שלנו. הניתוח אצלנו מתבצע רק על ידי בליווי צוות סיעודי מקצוען, אצלנו הלקוח מקבל קבלת פנים חמה, הסבר ברור, וליווי רפואי עד הצמיחה. אצלנו הלקוח מרגיש כמו בבית. נקודה נוספת היא שמדובר בתהליך אסתטי, זו אמנות - ויש כאן את העניין של הטאצ' שלי כדי שהתוצאה תיראה טבעית ולא יראו שבוצעה השתלה בכלל. 

 

אני מבין שהאיכות שלכם לא באה על חשבון המחיר, אתם מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות?

כולנו עוברים את המשבר הכלכלי בעידן הקורונה,זה מקשה על הרבה אנשים להגשים לעצם את החלום ולכן אנחנו באנו לקראתם. אנחנו מתחייבים למחיר הכי אטרקטיבי  שקשה להתחרות בו, בתנאי שנשמור על סטנדרט של ניתוח. 

 

חולמים להחזיר לעצמכם את השיער? על מנת לבצע השתלת שיער איכותית אין צורך לטוס עד לטורקיה, פשוט פנו אל מרפאתו של ד''ר דהאר זידאן.

אתר

טלפון: 04-8866-777