ישראל מתאחדת- סליחות 2023  יוזמה ייחודית ומרגשת לקראת יום כיפור

רבנים ומקובלים יערכו עבורך 'פדיון כפרות' בקבר הרשב"י ללא עלות וללא צער בעלי חיים!

ביוזמת ישיבת המקובלים "אור הרשב"י" – יערכו עבורכם רבנים ומקובלים את המעמד הקדוש 'פדיון הכפרות' בקבר הרשב"י במירון, הוקם מוקד מיוחד להעברת שמות ובקשות לתפילת המקובלים ללא עלות! * אל תחמיצו את ההזדמנות!

בימים אלו נערכים בישיבת המקובלים אור הרשב"י – המוסדות המרכזיים בקבר הצדיק, למעמד היסטורי ומיוחד של מעמד 'פדיון כפרות' המוני ומרגש וזאת ללא עלות למען עם ישראל!

כידוע , כפרות הוא מנהג יהודי עתיק הנערך בערב יום הכיפורים (ובעת הצורך גם בעשרת ימי תשובה). על פי המסורת, מסובבים מעות לצדקה מעל ראשו של כל יהודי ומבקשים שהכסף ילך לצדקה, ותמורתו יחתם האדם לחיים טובים ולשלום.

ישיבת המקובלים אור הרשב"י, הפועלת במירון בכל השנה כולה, שמה לה למטרה להפיץ את אורו של רשב"י, והקימה היכל קודש מיוחד בו יושבים המקובלים בכל השנה כולה, יום וליל, ולומדים את תורת הזוהר הקדוש על מנת להשפיע ניסים על עם ישראל המחובר לרשב"י.

כאמור, לקראת יום הכיפורים, ניתנת הזדמנות חד פעמית למסירת שמות ללא עלות, למעמד תפילה המתקיים בבית הרשב"י הקדוש, במהלכו יזכירו המקובלים את שמותיכם ויעוררו רחמי שמיים למען כל אחד ואחת, בזיווגים, בבריאות, ילדים, פרנסה, בישועה, בפתיחת המזל והסרת החסימות ובכל ישועה שאתם זקוקים לה.

להעברת שמות לתפילה חייגו: 1700-55-80-80