3 נשנושים קלים שיעזרו לכם לצפות במשחקי השף

עוגיות לוטוס מ-3 מרכיבים, פופקורן פיצה וצ'יפס בטטה קריספי ללא טיגון. אמנם לא תספיקו להכין את כל המתכונים המטורפים של המתמודדים, אבל אספנו לכם 3 נשנושים קלילים ומושלמים על טהרת פחמימות מלוחות ומתוקות שמכינים בכמה דקות ויעזרו לכם לצפות במשחקי השף

צ'יפס בטטה
הממכר הרשמי של הבית. צ'יפס בטטה ללא טיגון | צילום: Christopher Flowers on Unsplash

התמכרות בטוחה: פופקורן פיצה מושחת


זה נשמע אולי מוזר, אבל כל מי שטעם מספר שמדובר בחטיף המושלם: הפופקורן שומר על פריכות וסופג את החמאה המתובלת בעגבניות שאחראית לטעם הפיצתי המתקתק. חופן פרמזן שמפוזרת מעל עוטפת כל גרעין פופקורן בשכבה מושחתת מלאה בטעמי אוממי, והתוצאה הסופית גורמת לבלוטות הטעם לקפץ בשמחה. המתכון המלא כאן.

משלב בין שני המאכלים האהובים. פופקורן פיצה | צילום: פוטוליה

3 מרכיבים ולתנור: עוגיות לוטוס וניל ממכרות


זה כל כך קל שזה מביך. מערבבים בקערה 3 מרכיבים, מכניסים לתנור וזהו. זה הזמן לתפוס מקום על הספה ולחכות לריח קרמלי-קינמוני-ונילי שיתפשט בבית. כמה דקות לאחר מכן תזכו בביס שממקסם את ההנאה מממרח הלוטוס האהוב. פחות בעניין של לוטוס? באותו האופן אפשר להכין את העוגיות עם ממרח חלבה או שוקולד. המתכון המלא כאן.

Shutterstock 756828193
קלות שזה מביך. עוגיות לוטוס | צילום: שאטרסטוק

קריספיות קולנית: צ'יפס בטטה סופר פריך ללא טיגון


פלחי בטטה רכים מבפנים וקריספיים מבחוץ עם שחקן חיזוק מעולמות השניצל, וכל זה עם כמות מזערית של שמן זית ואפייה שהופכת את המעטפת לפצצת פריכות קולנית. המנה שתגרום לכם לזנוח את הצי'פס המסורתי ולבחור באופציה המתוקה. המתכון המלא כאן.

ביס שכולו פריכות. צ'יפס בטטה | צילום: אביגייל פולק כהן