צעצוע? זעזוע!

היינו רוצים להאמין שליצרנים של הצעצועים האלה היו כוונות טובות - נגיד, לשמח ילדים - אבל אין ספק שבדרך משהו ממש, ממש השתבש. גלריה

יתכן שלאלו מאיתנו שיש טראומה מליצנים (או מהמבורגרים), כל אזכור של רונלד מק'דונלד סביר שיגרום לחרדה. אבל גם אם יש מבין הקוראים מישהו שאוהב גם את הקרקס וגם בשר טחון בלחמניה, אנחנו בספק שיוכל להשאר אדיש בפני הזוועה הזאת. הראש הלא פרופורציונלי, הפה המעוך, הזרועות חסרות כפות הידיים. לא בדיוק מה שהייתם רוצים למצוא בתוך ארוחת ילדים.

האם זהו סנטה קלאוס? כיפה אדומה? מה זה משנה: בתוך השמלה האדומה הזאת יש קוף. מאופר (קצת כמו ליצן, וזה נושא שעוד יחזור פה), שהפה שלו קפוא במשהו שהוא בוודאי זעקה מקפיאת דם. הדרך היחידה שבה אנחנו יכולים לדמיין שהבובה הזאת הייתה יכולה להיות מפחידה יותר זה אם הפה של הקוף היה מלא בשיניים חדות במיוחד, אבל גם ככה מדובר במחזה זוועות לא קטן. שימו לב שהוא גם ממש פוזל.

התינוקות האלה פשוט נראים מתים. לימני, ספציפית, כנראה שנשברה המפרקת.

האמת היא שלגבי הצעצוע הזה עוד מקונן בנו הספק שהוא נועד להיות מפחיד. אנחנו לא מסוגלים בכלל להעלות על דעתנו איזה מין מוח מעוות יחשוב שיש לבובה הנוראית הזאת ערך מוסף אחר. העיניים הקפואות, הגבות המורמות בהפתעה, הפה המסודר-יתר-על-המידה. אגב, אחד מהדברים שמספקים לצעצוע הזה מראה מזעזע במיוחד הוא הסנתר המחודד מעט.

ליצן אחרון לאוסף, ושוב פעם עם המבורגר (אבל אנחנו נשבעים שזה לא מכוון). דווקא יש לנו הרבה סימפטיה לסימפסונס ולקראסטי בפרט, אבל עם הבעת פנים כזאת, ברור שההמבורגר שהוא מגיש מורעל בציאניד. ובחומצה גופריתית.

יש דברים שבפניהם אפילו אנשי נענע האמיצים ביותר לא מסוגלים להוציא מילה מהפה. וזה אחד מהם. הצפיה על אחריותכם בלבד.