סוגרים את ג'נענע

מתעללים בהם נפשית ומשלמים להם גרושים אבל משום מה הם ממשיכים לשלוח כתבות. הצצה מיוחדת אל הח'ברה מאחורי הקלעים של הערוץ

סוף שנה הא? איזו התרגשות. במיוחד עבור אלו מאיתנו שעובדים בנענע10 ובעיקר ב- Jnana. למה? כי זוהי עונת כתבות הסיכום והסילבסטר. הו! פשוט אי אפשר להפסיק לכתוב אותם מרוב הנאה. ובטח גם כיף לקרוא אותם, שוב ושוב, ושוב, כל שנה.

אז הפעם החלטנו ללכת לכיוון שונה וקצת מרגש כזה. במקום לסכם את מה היה לנו השנה (ת'כלס, עשינו את זה כבר בראש השנה, לא?), החלטנו לסכם את האנשים שהיו לנו השנה: כתבי ג'נענע המוכשרים והסקסיים שלנו. אנחנו לא משלמים להם מספיק, ברוב המקרים גם עורכים להם את הצורה, וכשהם באים לבקר במערכת מותר להם להשתמש רק בשירותים של התחנת דלק בחוץ. ועדיין! הם ממשיכים לעשות עבודה מעולה. תנו להם בכבוד.

טל שפר ובובספוג

טל שפר, למי שלא מכיר, עושה אצלנו כבר שנה את טור הנונסנס "איך לעשות דברים". חוץ מזה הוא גם כותב לנו כל מיני כתבות ממורמרות אבל על זה אנחנו משלמים לו פחות. למרות שהוא לא עובד מהמערכת (הוציאו לו צו הרחקה בגלל המעריצות), הטור שלו ממשיך להשפיע על החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. למדנו למשל, איך להתמודד עם לילות לבנים ובכל זאת לקום מוקדם בבוקר, מה שכנראה מסביר איך הגענו לרעיון של העיצוב האפור.

גם חברי קניבה ובארו לקחו איתם כמה טיפים כשהגישו את הטפסים להתמודדות בהישרדות 2. אבל מי שהכי הושפע מהמדור הוא לא אחר מבובספוג, שבמהלך השנה ספק לא מעט השפלות מצד חברו הטוב אלק. הוא הוצג כהומוסקסואל, נדרס ולעגו לגזרתו - ועדיין הוא מגיע לעבודה כמו מקצוען ושומר על המורל של כולם. אגב אגב, טל - אם אתה קורא את זה - אני עדיין מחכה לחתימה של דודיקו.

אנטיפט? הצטרף לג'נענע!

בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, עבודה באינטרנט היא לא ממש זוהרת, ובדרך כלל עובדים בה אנשים ממורמרים ושונאי אדם. כמו למשל מילי סמולרצ'יק, כפרה עליה, ששונאת בחורות, שונאת לרדת לגברים, שונאת את כל הנהגים בכביש ואת משפחת ספירס. הסיבה היחידה שאנחנו נותנים לה אפשרות לכתוב לנו היא רק בגלל שאנחנו מפחדים שהיא תבוא לפה ותתחיל לעשות סצנות. פחד אלוהים.

ויש גם את בר טובי, שמעולם לא הסתיר את העובדה שאם תהיו חברים שלו - רוב הסיכויים שתחטפו על בסיס קבוע. אני לא יודעת מה ספיר חושבת על הדמות שלה בקומיקס, אבל בטוח שהיא לא רואה את זה בתור אקט רומנטי. אבל אין מה לעשות - כדי לגעת בתהילה צריך לסבול.

אודי והאלטר אגו שלו אריאל

ואיך אפשר בלי אודי, הא? אתם זוכרים בכלל שלפני שנה היינו נטולי אודי למשך כחודשיים? הרבה גולשים חשבו אז שפיטרנו את אריאל וויסמן או שאנחנו מחזיקים אותו במרתף בלי כופר. אז זהו, שלא. ובכל מקרה, זה היה רק לחודשיים, ככה שעוד לפני שהספקנו לאשר את כל תגובות הנאצה הוא כבר חזר, והיה צריך לשבור את הראש על איך פוטרים את העלילה ההזויה הזו, שבה יש לאודי המון כסף וסיכוי כמעט מציאותי לאבד את הבתולים. אל תחשבו שזה כל כך פשוט להיות יוצר קומיקס - רוב הזמן אתה צריך לחשוב בעצמך על רעיונות והופך לאדם מריר ובודד. נכון שמידי פעם יש הזדמנויות כמו עצומה של גולשים נגדך, בחירות או חגים מטופשים, אבל אי אפשר לסמוך רק על המזל, ולכן כשאני פותחת את המייל ורואה "אודי ונייר הטואלט הרטוב", אני לוקחת נשימה עמוקה ומזכירה לעצמי שהבטחתי לא לתת לפוביה שלי מטואלט להרוס לי את הערוץ.

הבנות של Jnana

אז כמו שאתם מבינים, כשאנחנו לא מסלקים את טל שפר מפינת העישון או מהמטבח המשרדי, מקשיבים למילי מפנטזת על קרבות בוץ בחורף, ותוהים אם לא הגיע הזמן לאשפז את וויסמן לטובתו האישית - יש לנו גם קטעים רצינים. זה בעיקר בזכות שיר נוי פיינר. הבחורה הזו מתכננת לכבוש את עולם התקשורת בלי למצמץ (אבל עם חיוך). אמנם יוצא שבדרך כלל היא זו שמספקת את הכתבות המדכאות, אבל זה רק בגלל שהיא היחידה שתמיד יודעת מתי יוצא יום הסכרת או יום ההתאבדויות הבין לאומי. חוץ מזה, אנחנו אוהבים גם לנצל את העובדה שיש לה מאגר מרשים של אנשים שמכירים אנשים, כך שתמיד יש לה גישה לכל מיני תופעות כמו מעריצות טוקיו הוטל חרמניות וטלפתית בת 17.

לא שכחנו את: ספיר רבינוביץ', שבקיץ שלחנו אותה להסתובב בים ולצלם כוסיות. צצצ, מסכנה. כשנגמרה עונת הרחצה החלטנו להמשיך לנצל את כישוריה לעוד כל מיני כתבות, כי הרעיונות שלה מצחיקים אותנו. ושיי אייל החדשה, שיודעת למצוא את העוקץ בכל סיטואציה, גם אם זה מורה נהיגה שמלטף יותר מידי ואמא פולניה שמציקה בכל הזדמנות.

אבל אל תטעו לחשוב שיש לנו עודף של בחורות נורמליות בערוץ. טוב, אז שיר וספיר ושי עדיין לא נתפסו מדסקסות על עניינים רומנטים בגלוי, אבל בשביל זה יש את גלי, שזכתה לכינוי "גלי ברטוב". מבחוץ היא נראית הכי ילדה טובה הוד השרון, אבל רק תנו לה רק לדבר על סקס וכל הג'ורה נפתחת. היא מדברת על ויברטורים כמו שאחרות מדברות על שופינג במנגו. שואלים אותה מה השעה וישר היא שולפת טיפים לביצועים, ובאופן כללי יש לה דעה על כל דבר. אמנם היא עצמה לא קלה להשגה (כמו מילי למשל), אבל מסתבר שיש לה ניסיון שאפשר להפיק ממנו סדרת טלוויזיה.

נכון שהיו פה עוד כמה כתבים וטורים שסגרו את הבאסטה, אבל אני יכולה להבטיח לכם שחלק מהם עוד יעשו פה קאמבק, ובגדול. עכשיו רק נשאר לאחל לעצמנו שנה אזרחית מוצלחת, ולהמשיך לסנן טלפונים לכל הכתבים שחושבים שהם יקבלו לרגל האירוע תלושים. בסדר! בהצלחה עם זה בשנה הבאה.

* דיסקליימר: לא באמת סוגרים את ג'נענע, תירגעו.