ברבר שופ "ראש קצוץ" בנתניה: הכירו את הדבר הבא בעולם המספרות של גברים וילדים

מספרה כזו עוד לא הכרתם. הכירו את מספרת ברבר שופ "ראש קצוץ", המספרה הכי חזקה בנתניה שתתן לכם חווית תספורת הכי כיפית והכי מקצועית שיש ועוד הרבה מעבר. המספרה מציעה תספורות שיער ועיצוב זקן לגברים ומתמחה בתספורות לילדים עם דגש ענקי על אווירה מגניבה וצעירה שהולכת לגרום לכם להתמכר

Tapdrh

אז איך הכל התחיל?
הכירו את דניאל מקס, האדם שעומד מאחורי מספרת "ראש קצוץ" ודואג לכך שהיא תהיה המספרה הכי נחשבת ומבוקשת באזור. דניאל בן 34, נשוי ואב לשני ילדים והוא חי את עולם עיצוב השיער כבר 19 שנים.

Pfszmn
מספרת ראש קצוץ | צילום: יחצ

"כבר מגיל 15 מצאתי את עצמי עובד במספרת גברים הכי חזקה בנתניה מהבוקר עד הערב" דניאל מספר "מאז ומתמיד אהבתי את עולם התספורות ועיצוב השיער ומגיל קטן הייתי מספר את כל החברים בשכונה".

דניאל נולד למשפחה של ספרים והתחיל לעבוד לצד הספרים הכי מקצועיים ובמספרות הכי טובות בתחום בארץ עד שהפך למקצוען בעצמו. בגיל 20 החליט לצאת לדרך עצמאית ולפתוח את המספרה הראשונה שלו בצפון העיר בנתניה. לאט לאט העסק התרחב, הוא שיפץ את המקום ובנה את הצוות שלו עד שהברבר-שופ שלו הפך למעצמה בעיר נתניה והסביבה.
היום מגיעים אליו שחקני כדורגל וסלבס מכל הסביבה כדי לקבל את חווית התספורת האיכותית ביותר שהוא יודע לעשות: "אצלי במספרה כל לקוח מקבל הרגשה של מיליון דולר".

סרטון תדמית 1

"אני מעדכן את העיצוב של המספרה כל שנתיים" הוא אומר "עיצוב זה לא רק תפאורה, זה חלק מהחוויה של התספורת ואני מתעקש על כך. חשוב לי שהמקום יראה טוב, שהעיצוב יתאים לוויב של התקופה ויהיה עדכני, ולא רק. אנחנו דואגים לכך שהמקום תמיד יהיה נקי, מחוטא, מסודר ואסתטי ובכך אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו ליהנות מחוויה הכי טובה שיש ומעבר לתספורת".

Gfnggt
מספרת ראש קצוץ | צילום: יחצ

"אצלינו לא תצאו עם חור בכיס"
מעבר לכל היתרונות המדהימים של המספרה, המחירים של התספורות הוגנים ונוחים. זאת על מנת שכולם יוכלו לבוא להסתפר ובכך ייהנו מחוויית התספורת הייחודית של המקום.

וזה לא מסתיים כאן. דניאל הוא אדם מאמין והוא מספר על הנתינה והתרומה שהוא עושה בתוך המספרה: "אני מאמין בברכה של הקדוש ברוך הוא ואני מאוד אוהב לעזור לאנשים מעוטי יכולת ולשמח ילדים שאין להם את האמצעים הכלכליים להסתפר. אנחנו עושים להם בחינם בכיף ובאהבה ועוזרים במה שאפשר. זה חלק בלתי נפרד מהמספרה שלנו".

דניאל מקס, מספרת ראש קצוץ בנתניה
דניאל מקס, מספרת ראש קצוץ בנתניה | צילום: יחצ

הכירו את האפליקציה של 'ראש קצוץ' שתחסוך לכם זמן יקר:
"אחרי תקופת הקורונה הבנו שהזמן של האנשים הכי יקר להם מהכל, וחשבנו איך לפתור להם את זמן ההמתנה המיותרת במספרה ולכן פיתחנו אפליקציה ייחודית של מספרת 'ראש קצוץ' לזימון תורים שהיא ממש קלה לתפעול".

להורדת האפליקציה לקביעת תורים לחצו כאן.

ואם יש לכם ילדים אז בכלל: המספרה המדוברת בין כל הילדים

לשבת על כיסא מכונית מגניבה, לאכול ארטיק ולהסתפר - אין יותר מגניב מזה. אם אתם הורים לילדים אתם בטח יודעים כמה זה מאתגר לקחת את הילד לספר.

לספר ילד זו משימה לא פשוטה. הילדים שלנו אוהבים כל הזמן לזוז ולא כל כך אוהבים שאומרים להם לשבת במקום אחד יותר מדי זמן. דניאל זכה באליפות הארץ בתספורות ילדים באזור השרון, הוא יודע את הגישה לספר כל ילד בזריזות ויעילות בלי שהילד יאבד סבלנות. וזה עוד לא הכל, בסוף התספורת הילד מקבל ארטיק כפינוק על חשבון הבית.

אז תתכוננו, כי הילד שלכם הולך לקחת אתכם להסתפר ולא להיפך!

בואו נדבר על תספורת ראשונה חלאקה גיל 3

החלק הכי מרגש אצל ההורים זה התספורת הראשונה של הילד שלהם. דניאל יודע להתאים את התספורת שהכי מתאימה בדיוק לבייבי שלכם לפי סוג שיער ותווי פנים.

ובסוף התספורת הילד מקבל תעודה אישית עם הצמה למזכרת מהחוויה של התספורת הראשונה. כל זה נעשה בכיף ובאווירה מגניבה מה שהופך לילד את חווית התספורת לחוויה ולא להיפך, באופן כזה שהילד שלכם ירצה לחזור להסתפר שוב.

דניאל מקס, מספרת ראש קצוץ בנתניה
דניאל מקס, מספרת ראש קצוץ בנתניה | צילום: מספרת ראש קצוץ
דניאל מקס, מספרת ראש קצוץ בנתניה
דניאל מקס, מספרת ראש קצוץ בנתניה | צילום: מספרת ראש קצוץ

 

לא עוד מספרה! למספרה של דניאל מגיעים ילדים מכל הארץ לחווית התספורת הראשונה ואין ספק שהתמונות באינסטגרם ובאתר שלו מדברות בעד עצמם ושמו הולך לפניו.

דניאל מספר לי: "אצלי במספרה תספורת זה לא כמו כל תספורת רגילה אלא תספורת מיוחדת שנבנת עבור הלקוח ספיישל. הבנו במהלך השנים שתספורת היא התדמית של הבן אדם והיא נותנת המון משקל לגברים ולביטחון העצמי שלהם".

דניאל מקס הוא פסל תדמית והוא יודע כיצד להתאים תספורת שיער ועיצוב הזקן בהתאם למבנה הפנים של כל אחד באופן מדויק.

"לא משנה מי מגיע אלי ולצוות שלי, אנחנו יודעים בדיוק איזו תספורת מתאימה למבנה הפנים של כל אחד. זה לא חוכמה רק לספר, חשוב מאוד לדעת להתאים את התספורת לכל אחד באופן ספציפי. תספורת מסוימת יכולה להתאים למישהו אחד ולמישהו אחר היא לא תתאים בכלל".

בנוסף, תוכלו למצוא בשירותי המספרה טיפולי פנים, שעווה שחורה, החלקות שיער אורגניות, צבעי שיער וציורי ראש מטורפים. כחלק מהעשייה שלו, הוא גם מעביר סדנאות והשתלמויות קבוצתיות למעצבי שיער מתקדמים ותורם את הידע שלו לעוד ועוד ספרים כל הזמן. כמו שאתם רואים מדובר במספרה שלא מוצאים כל יום המשלבת בין סטייל, עדכניות, אווירה מגניבה, מוזיקה והרבה פאן.

האני מאמין של הברבר-שופ 'ראש קצוץ' ב3 מאפיינים חשובים:

שוויון בין כולם:

לפני הכל, ב"ראש קצוץ" מקבלים את כולם באופן שווה עם מטרה ברורה, והיא לתת לכל גבר את הזכות להיראות טוב ולהרגיש ביטחון עם התדמית המנצחת שלו.

אווירה משפחתית:

מעבר לשירות יוצא דופן, המקום מאפשר לכם להרגיש כחלק מהמשפחה! "האנשים שבאים אלינו הופכים מהר מאוד לחברים וזה מעבר לעבודה עצמה. אנחנו מדברים על החיים, על פוליטיקה, לקוח שמגיע מתייעץ על נושאים בחיים שלו - נוצרת ממש חברות"  כשתגיעו להסתפר במקום אתם תבינו!

וייב צעיר ופאן בסופ"שים:

"להגיע למספרה שלנו זה כיף. לקוחות שמגיעים אלינו מקבלים חוויה. תמיד יש כאן אנרגיות גבוהות, מוזיקה, כל מי שמגיע מקבל אספרסו, קפה… בסופשים אנחנו עושים דרינקים ומרימים לחיים. ומעבר לזה כשמגיעים ילדים להסתפר הם מקבלים ארטיק לפינוק והפתעות נוספות" האני מאמין של דניאל הוא לתת חוויה אמיתית ללקוח ולא רק 'לעשות את העבודה'.

סרטון תדמית מספר 2

אז אם בא לכם ליהנות מחווית תספורת ייחודית, והגיע הזמן שלכם להחליף ספר או פשוט בא לכם לגוון - זה המקום!

הוייב הצעיר, האווירה, השירות והמקצועיות הופכים את מספרת "ראש קצוץ" לברבר-שופ ייחודי מהסוג המשובח ביותר. ולפי השיחה עם דניאל נראה שזה לא הסוף! דניאל תמיד חשוב קדימה, מתפתח בקצב מהיר וממציא את עצמו כל פעם מחדש.

דניאל גילה לי סוד, בקרוב הולכת להיוולד מספרת גברים וילדים שכל נתניה הולכת לדבר עליה בסגנון של חו"ל שלא תראו כל יום.

אז איך אתם יכולים ליצור קשר עם מספרת 'ראש קצוץ' של דניאל מקס?

לאתר של מספרת 'ראש קצוץ' בנתניה - לחצו כאן.

לדף האינסטגרם - לחצו כאן.

לדף הפייסבוק - לחצו כאן.

להורדת האפליקציה לקביעת תורים לחצו כאן.

טלפון לבירורים ופרטים נוספים - 054-3117230.

כתובת - בארי 68, נתניה (חנייה בשפע ובחינם)