שיתוף פעולה בינלאומי בתחום התיירות בקוסטה ברווה בחבל קטלוניה

שיתוף הפעולה בין חברת אקסליון לחברתSmartRental Group ממשיך לצבור מעריצים רבים בתחום הנדל"ן העולמי. הפעם מדובר בפרויקט מרהיב ביופיו בשם Smartr Stays הנחנך בימים אלה ממש

4 1cu
חברות אקסליון Excelion וסמארט רנטל גרופ | צילום: יח"צ

במזרח ספרד על חופי הים התיכון, משתרעת רצועת חוף קסומה בשם קוסטה ברווה. שם, במפגש בין הים לכפרים הציוריים, נמצא עולם ססגוני, בו בו כל גל שנשבר על החול מספר סיפור חדש. זו הסיבה כי בכל שנה אל קוסטה ברווה מגיעים מאות אלפי תיירים המבקשים להיות חלק מפסיפס שכולל בתוכו נוף מעורר ההשראה של מי ים צלולים, יערות ירוקים המשתפלים אל החוף, רחובות צרים המרוצפים באבן וטברנות קטנות המציעות מטעמים הייחודים לאזור.

מפגש בין המסורת לחדשנות
אך לא רק תיירים, אלא גם חברות יזמות, ניהול ונדל"ן למדו על הפוטנציאל העצום שיש לקוסטה ברווה להציע, ושתיים מאותן חברות מובילות הן אקסליון Excelion - חברת נדל"ן המתמחה ברכישת מבנים במיקומים מבוקשים ברחבי אירופה ובעיקר בספרד, וסמארט רנטל גרופ המתמחה בניהול של מבנים. שתי החברות מרבות לשתף פעולה, ובימים אלה ממש הן חנכו בפרויקט תחת השם 'Smartr Stays', בנכס ששמו 'Smartr Lloret de Mar'.

4 2bm
חברות אקסליון Excelion וסמארט רנטל גרופ | צילום: יח"צ

 

נופש יוקרתי עם נוף ייחודי
הנכס המדובר מכיל בתוכו כ- 59 דירות מפוארות, בגדלים הנעים בין 50 ל-70 מ"ר. כל דירה מצוידת בגימורים איכותיים במיוחד, שמעניקים חוויית שהות ייחודית ומפוארת. חלק מהדירות מצוידות בסאונה וג'קוזי, מה שמאפשר לאורחים ליהנות מחוויית נופש יוקרתית ונעימה. כמו כן, האורחים השונים יכולים גם ליהנות מגינה משותפת ומרווחת, ובמרכזה בריכת שחייה מפוארת, כך שהנכס מציע שילוב מושלם בין נוחות, פרטיות ושירותים מודרניים, לכן הוא כל-כך אידיאלי לתיירים המחפשים מקום ייחודי לשהות בו במהלך חופשתם.

הנכס עצמו ממוקם ברחוב Francesc Layret, 3, בעיר יורט דה מאר, הממוקמת כ-30 ק"מ בלבד מנמל התעופה של ג'ירונה. מדובר במיקום אסטרטגי במיוחד, כיוון שהוא נמצא במרחק הליכה קצר מחוף פנלס המפורסם, כך שאפשר לדלג בקלות בין הדירות המושלמות לחוף הים המרהיב.

חזון משותף ליצירת נכסים איכותיים
כאמור הפרויקט החדש בקוסטה ברווה הוא המשך לסיפור ההצלחה של שיתוף הפעולה בין חברת אקסליון Excelion לבין סמארט רנטל גרופ, עליו מספר מוטי גרוזמן, מנכ"ל אקסליון: "זהו עוד פרויקט מרגש מאוד עבורנו, והוא מעיד על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם חברת  SmartRental Group, המבוסס על חזון משותף ליצירת נכסים איכותיים המציעים חוויית אירוח יוצאת דופן".

גרוזמן משמש גם כמנהל הבלעדי של Navas 423 Asset Management, חברה שבסיסה בברצלונה, המתמחה בתחומים כגון חשבונאות, הנהלת חשבונות, ביקורת וייעוץ מס. כך שהוא מביא לכל פרויקט בו הוא מעורב ניסיון עשיר בתחום הפיננסי והניהולי, מה שמבטיח שהפרויקטים החדשים יבוצעו ברמה הגבוהה ביותר.

פתיחת הנכס החדש בקוסטה ברווה היא צעד נוסף בהתרחבותה הגלובלית של חברות אקסליון Excelion וסמארט רנטל גרופ. כדאי לעקוב אחר הפרויקטים הבאים שיציעו הזדמנויות פז למשקיעים פרטיים.

אתר