עו"ד אביב הראל: פתרון סכסוכי משפחה ברגישות ובנחישות

אביב הראל הינו עורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנה בטיפול בסכסוכים משפחתיים, דיני ירושה וצוואה, הורות ומשמורת, יחסי ממון, הסדרי שהות, מזונות ומדור ודיני משפחה רבים נוספים אשר מטפל בכל מקרה אישי במקצועיות, באדיבות וברגישות המתבקשת על מנת להביא לפתרון הסכסוך ולהביא ליציאת הצדק לאור

עו"ד אביב הראל
עו"ד אביב הראל | צילום: באדיבות המצולם

אביב הראל – עו"ד לענייני משפחה 

עורך דין לענייני משפחה אביב הראל פועל במרכז הארץ במשרד הממוקם ברמת גן ומטפל בכל נושאי דיני המשפחה: סכסוכים משפחתיים, גירושין, יחסי ממון, הורות ומשמורת, הסדרי שהות, מזונות ומדור, ידועים בציבור, צוואות וירושות. עם ניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנה בכל תחומי דיני המשפחה, טיפול בכל מקרה ברגישות הנדרשת והבנה רבה, נחישות גדולה להביא לפתרון הסכסוך, עמוק ככל שיהיה, עבור כל לקוח ולמצוא דרכים להגיע להסכמים הוגנים וראויים שיכבדו את רצונותיו וצרכיו של כל לקוח ולקוח. תחום דיני המשפחה הינו לרוב תחום טעון רגשית שבו חיים שלמים עומדים בפני שינוי מהותי, שינוי שעלול להיות מפחיד, מאיים או מרתיע, ובדיוק לשם כך דרושים אמפתיה, הבנה, יחס חם ומקצועיות רבה כדי לפרום קשר שנבנה לאורך שנים, להפרד מאדם אהוב, לפתור סכסוכים ארוכים בין אחים או בין שני בני זוג, למצוא את שביל הזהב ולגשר על פני הפערים.

עו''ד אביב הראל
עו''ד אביב הראל | צילום: באדיבות המצולם

הניסיון שעושה את ההבדל

עו"ד אביב הראל החל את דרכו המשפטית בשנת 1995, הפך חבר בלשכת עורכי הדין בשנת 1996 והוסמך כנוטריון בשנת 2008. במהלך השנים נפגש במאות תיקים, חלקם מורכבים, וברבים מהם צלחה דרכו למצוא את הדרך להסכם הוגן שעונה על הצרכים והרצונות, החלומות והתקוות של כל לקוח עד לשביעות רצון מלאה. בין היתר עזר עו"ד אביב הראל להורים להשיג משמורת על ילדיהם, לזוגות מסוכסכים להגיע להסכם מכבד, הסדרים הוגנים עבור ידועים בציבור, איזון משאבים בתחום ההייטק למרות כל הקשיים והאתגרים, הסדרת מזונות ומדור ועוד בתחום דיני המשפחה הרבים. מה שמנחה את המשרד הינו הרצון הבלתי מתפשר להגיע אל ההסכם המכבד וההוגן ביותר שיאפשר ללקוח לקבל את המשאבים שהוא זקוק להם, החופש שהוא רוצה בו, הצדק שמגיע לו והתנאים הטובים ביותר להתחלה חדשה ומרגשת לאחר שנים של סכסוכים ומאבקים.

האתגר – איזון משאבים בקרב עובדי הייטק

הייטק הינו חוד החנית של התעשייה בישראל, נכון להיום מאות אלפי ישראלים וישראליות עובדים בתחום ההייטק הן כיזמים, כמנהלי פרויקטים, כמתכנתים, מנהלי משאבי אנוש, מדענים ומהנדסים ומקצועות רבים נוספים. עובדי ההייטק נהנים משפע של אופציות, קרנות מנהלים, דיבידנדים, מענקי הצלחה ומענקים אחרים אשר קשה מאד להכניס אותם למשוואה שתיצור איזון משאבים בין בני זוג הנפרדים, במיוחד אם בן הזוג השני תמך כל השנים בבן הזוג ועבד מעט אם בכלל כדי שבן הזוג העובד בהייטק יוכל להקדיש את כל כולו לטיפוח הקריירה שלו. מקרים מעין אלו הופכים נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, ועלולים להסתבך עוד יותר כאשר אחד מבני הזוג נתפס מסתיר מידע קריטי מבן הזוג השני, מידע אשר עלול להביא להסכם לא מאוזן ולא הוגן בעליל.

עו''ד אביב הראל
עו''ד אביב הראל | צילום: באדיבות המצולם

לדוגמא: עובד הייטק שעמד בפני גירושין הסתיר מבת זוגו כי החברה שהוא עובד בה עומדת בפני מיזוג גדול שהעלה את ערכה פי 20 (! ). לאחר שהמיזוג התרחש בפועל, פנתה בת הזוג אל בית המשפט בדרישה לפתוח את הסכם הגירושין ולערוך אותו מחדש לאור הדברים. ואכן, נקבע כי הבעל לשעבר פעל במשוא פנים כדי למנוע מהאישה את חלקה ברווחיו לאחר המיזוג ונדרש לשלם לה את ההפרש המגיע לה. על מנת לנווט נכונה את התיק במקרים מסוג זה יש צורך בעורך דין בעל ניסיון ביצירת איזון משאבים הוגן אשר משתלם לשני הצדדים גם אם אחד מהם או שניהם עוסקים בהייטק. עו"ד אביב הראל מטפל בתיקי איזון משאבים בהייטק מתוך ניסיון והבנה מתאימים ושואף תמיד להגיע להסכם גירושין הוגן ומתחשב לשני הצדדים.

סיפורי הצלחה נוספים

עו"ד אביב הראל סייע בהצלחה למאות לקוחות להגיע להסכמים הוגנים, להוצאת הצדק לאור ולהגיע לפשרות שמכבדות את כל הצדדים בנחישות וברגישות המתבקשת לאור המטענים הרגשיים הרבים שבדרך כלל מלווים תיקים של דיני משפחה. להלן מספר דוגמאות להצלחות בתיקים מורכבים:

●  הלוואה או מתנה? מה קורה כשאדם מחליט להעניק הלוואה לאדם אחר מתוך התחשבות במצבו? אל בית המשפט הגיע מקרה של אישה ששיפוצניק שעבד בביתה סיפר לה על מצבו העגום ועל החובות שבהם הוא נתון. האישה חמלה עליו והחליטה להלוות לו 150,000 ש"ח על מנת שירווח לו, מתוך הסכמה הדדית כי השיפוצניק יחזיר לה את הכסף עד לסוף השנה. השיפוצניק סבר שמדובר במתנה, אך בית המשפט העליון הבהיר כי סכום כסף ייחשב למתנה באופן אוטומטי רק בין הורים לילדים, וכי בין שני אנשים זרים יהיה מדובר במתנה רק עם מקבל הכסף יוכל להוכיח מעל לכל ספק שאכן כוונתו של הנותן היתה למתנה. מאחר שהשיפוצניק לא הצליח להוכיח את כוונת המתנה, הוא נאלץ להחזיר לאישה את הכסף.

● מזונות בכל מחיר? בישראל מקובל שגברים מתגרשים יספקו את מזונות האישה כדי להבטיח את כלכלתה ואת כלכלת ילדיהם המשותפים, אבל מה קורה במקרה והבעל לשעבר מרוויח פחות מגרושתו? במקרה שהגיע לבתי המשפט, האב אשר לקח על עצמו משמורת משותפת על שני הילדים, משמורת אשר בה מחצית מן הזמן הילדים נמצאים אצלו ובימים אלו הוא אחראי להאכיל, לטפל, להסיע לחוגים ולמסגרות החינוכיות השונות ולהענות לכל צרכיהם, דבר אשר מכביד מאוד על הוצאותיו החודשיות, ולאור העובדה כי גרושתו משתכרת יותר ממנו, קבע בית המשפט כי עליו להפסיק לשלם מזונות ולהמשיך ולתמוך בילדיו במסגרת המשמורת המשותפת.

● צוואה בזמן דמנציה? צוואתה של קשישה אשר ציוותה את הונה בזמן שמחלת הדמנציה החלה נוגסת בה לחלק את רכושה שווה בשווה בין ילדיה אושרה על ידי בית המשפט למרות נסיונותיו של הבן לטעון כנגד אחותו כי היא כפתה את הצוואה על אימם. בית המשפט קבע כי אין בידי האח הוכחות חותכות כי הבת השפיעה בדרך כלשהי על האם, וכי מחלת הדמנציה לא היתה בשיאה בזמן כתיבת הצוואה.

עו"ד אביב הראל – הדרך שלכם להסכם הוגן

בין אם מדובר בסכסוך ירושה, גירושין, משמורת על ילדים, יחסי ממון בהייטק או בכלל, עו"ד אביב הראל ישמע, יקשיב וייעץ כמיטב ניסיונו כיצד להגיע להסכם הוגן ומכבד אשר מאפשר לשני הצדדים לחלק בצורה מאוזנת ושקולה את המשאבים שברשותם, ובכך לצאת לדרך חדשה שמאפשרת לכל המעורב בדבר חיים של כבוד וקרבה ליקרים לו מכל. המשרד מטפל בכל תחומי דיני המשפחה הכוללים סכסוכים משפחתיים, יחסי ממון, גירושין, הורות ומשמורת, הסדרי שהות, מזונות ומדור, ידועים בציבור וגם צוואות וירושות.