בשורה למשקיעים: הצטרפו להצלחה תחת המותג המצליח לפתרונות שיער

אם אתם יזמים בעלי ראייה והבנה עסקית ורעבים להצליח בתחום האסתטיקה - תוכלו להצטרף למשפחה המתרחבת ולפתוח סניפים תחת המותג די סי דניאל סנטר, רשת מרכזי תוספות שיער הראשונה והיחידה בארץ

Qcnhny
דניאל סנטר | צילום: דניאל סנטר

לאור ההצלחה הארצית והבינלאומית של חברת DC פתרונות שיער ודניאל סנטר, המותג המוביל בתחום תוספות השיער מתרחב ומפיץ את הבשורה ברחבי הארץ. אם אתם יזמים בעלי ראייה והבנה עסקית ורעבים להצליח בתחום האסתטיקה - תוכלו להצטרף למשפחה המתרחבת ולפתוח סניפים תחת המותג די סי דניאל סנטר, רשת מרכזי תוספות שיער הראשונה והיחידה בארץ.

הכירו את המותג הבינלאומי המוביל לתוספות שיער
רשת דניאל סנטר נוסדה לפני למעלה מ-15 שנה ע"י איש העסקים והיזם סמי דניאל במטרה לספק ולהעניק פתרונות לדלילות והארכות שיער בכל השיטות הקיימות, בעבודה עם שיער 100% טבעי ועם החומרים הנלווים האיכותיים ביותר בעולם, תוך מתן שירות מקצועי ללא פשרות.

מדובר במותג יחיד מסוגו בישראל, אשר מתמחה ומתמקצע אך ורק בתחום תוספות השיער ומסוגל לספק מלאי ענק זמין של תוספות שיער לכל סוגי השיער (גלי, תלתלים או חלק), מכל הגוונים, צבעים, אורכים, טקסטורות ושיטות. רשת דניאל סנטר הינה היצרנית הגדולה בארץ לייצור, צביעה והזמנות של תוספות שיער תוצרת כחול לבן, עובדה המעניקה לה את היכולת להציע מלאי זמין מיידית של כל המוצרים הנמכרים על ידי החברה. בנוסף, החברה משווקת את מוצריה בלמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם והינה בעלת אישור יצואן תוספות השיער היחידה בארץ המוכרת ע"י משרד הכלכלה הישראלי.

החברה מעניקה דגש בעדיפות עליונה על חווית לקוח מרגע הכניסה לסניף ועד יציאתו לשביעות רצונו, מבצעת שימוש בכלי עבודה ממותגים באיכות הטובה ביותר ומייצרת מוצרי טיפוח ייחודיים בייצור פרטי כגון מסכות לשיער, שמפו, סרום, מסכה ללא שטיפה ועוד - מחומרים ידידותיים לשיער בסטנדרט בינלאומי, נטולי מלח ושאר כימיקלים הפוגעים בבריאות השיער והראש, כיאה לחברות על עולמיות.

Nnqggz
דניאל סנטר | צילום: דניאל סנטר

מה תקבלו ?

מעטפת פתרונות מלאה לשותפים העסקיים.

מלבד השתייכות למותג מצליח, מיתוג מנצח, אתר פעיל וחזק ושיווק בכל הפלטפורמות הרלוונטיות, רשת דניאל סנטר מספקת לזכייני החברה ידע שנצבר במשך 15 שנות ניסיון וכן רשימה של כלים ושירותים, אשר נועדו למנף את הסניפים החדשים ולהביאם לרמת מקצועיות מרבית, כגון:

● הכשרה מקצועית: זכייני החברה יקבלו הכשרה מקיפה של 4 חודשים בה ירכשו כלים מקצועיים, וכן השתתפות בסנדאות וסמינרים ייעודים.

● שימוש במוניטין המותג

● סיוע בהקמת הסניף: הכולל בחירת לוקיישן מומלץ וליווי בעיצוב הסניף, על פי מודל קיים ולפי הסטנדרטים של סניף האם DC דניאל סנטר הממוקם בחיפה.

● תכנית שיווק: בניית מערך שיווק איכותי ליצירת לידים באזור הפעילות לזכיין, נתמך קידום מקצועי ואיכותי ברשתות החברתיות הרלוונטיות.

● סיוע משפטי: מעטפת משפטית הכולל הסכמים, הדרכה ובקרה.

במהלך הקמת הסניפים הרשת מעניקה רוח גבית של מנהלי העסק ותמיכה בהטמעת תהליכים, על מנת לספק ללקוחות החברה את השירות הטוב ביותר.

Kwnrgx
דניאל סנטר | צילום: דניאל סנטר

חולמים להיות בעלי סניף של המותג הבינלאומי המצליח? 
כאשר מדובר בתחום באשר נמצא בנסיקה ומתפתח בקצב מסחרר ועקבי, מותג ותיק ומצליח ומלאי בלתי מוגבל של כל פתרונות השיער במקום אחד, אין ספק שבקרוב נראה לא מעט סניפי הרשת בכל חלקי הארץ.

מלבד זאת, תחום תוספות השיער נחשב רווחי ומבוקש מאוד, כאשר המחיר הממוצע של תוספות שיעור עומד על כ- 3,500 ₪, הצפי לרווח חודשי (24 ימי עבודה) לפני מיסים של עד 129,000 ש"ח בחודש.

לצפייה בסרטון הסבר אודות מסלול זכיינות - https://www.youtube.com/watch?v=SsRWOFQRaek

לפרטים נוספים אודות רשת דניאל סנטר, המודל העסקי המוצע ותרחישי רווח צפויים בקרו באתר, פייסבוק, אינסטגרם או חייגו 2862*