מסעדות באילת - המסעדות המומלצות ביותר לשנת 2024

קפה אופטימי מסעדה איטלקית ישראלית בטיילת אילת- נעים מאוד

Whatsapp Image 2023 12 10 At 1
קפה אופטימי | צילום: מאיר לוי

העיר אילת הפכה בשנים האחרונות לסמל בחברה הישראלית, סמל של עיר מנוחה מנותקת מהכול, פיסת שלווה במדינה רוחשת וגועשת. לכן, כאשר מגיעים לחופשה באילת צריך לנצל אותה עד תום מכול הבחינות, והאוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל חופשה.

בין אם מדובר בארוחת בוקר מפנקת, ארוחת צהרים באמצע היום העמוס והחם או ארוחת ערב לסגור את היום בטעם טוב, אתם רוצים לוודא שהמסעדה שאתם יושבים בה היא מהטובות והמומלצות ביותר בעיר. כדאי אפילו שזו תהיה מסעדה אהובה מאוד בקרב תושבי העיר, כי אין מי שמכיר טוב את מה שיש לאילת להציע כמו תושבי העיר עצמה.

קפה אופטימי זו מסעדה איטלקית איכותית שקיימת כבר מעל ל 20 שנה שמציעה תפריט מגוון מהמטבח האיטלקי והישראלי. המסעדה ממוקמת בטיילת באילת, ממש סמוך לקניון מול הים. המסעדה גדולה ומרווחת ומציעה שולחנות בגדלים שונים המתאימים לזוג, משפחה או קבוצה גדולה.

Whatsapp Image 2023 12 10 At 1
צילום: מאיר לוי

 

תארו לעצמכם אתכם הולכים בטיילת באמצע היום ומחפשים מפלט נעים ומקום שיספק לכם אוכל טעים ותפריט מגוון, ונכנסים לתוך המסעדה האהובה על תושבי העיר ממש באחד מהמרכזים הגדולים שלה. או את ארוחת הערב בשקיעה במפרסת המסעדה מול נופי הים האדום וההרים המתנוססים מעל ונצבעים בצבעי חמרה בשעות הערב.

מרומא ועד אילת
אין דבר שצועק איטליה יותר מהפסטות והפיצות הידועות בטעמים העשירים והמרקמים הנימוחים של המטבח האיטלקי. במסעדת קפה אופטימי  מציעים תפריט רחב של פסטות במגוון של רטבים, צורות וארומות משגעות, החל מפסטה פטריות עשירה במחית כמהין מפונפנת, דרך פסטה מעולה עם קוביות סלמון וכלה בפסטה הקלאסית ברוטב רוזה עשיר בשמנת.

גם בתפריט הפיצות שלנו אנו דואגים להציע מגוון של פיצות מעולות, שעשויות כולן מחומרי גלם איכותיים וטריים, כמו כל המנות בתפריט של קפה אופטימי. אנו דואגים לתת לכם תפריט עשיר בדיוק כמו באיטליה, בו לכל פיצה שונה יש טעמים שונים, תוספות ייחודיות ואת הכבוד המגיע לה.

ואין דבר שצועק ישראל יותר ממגוון ענק של ארוחות בוקר ושקשוקות שכל תושב אילת מכיר. הכל מארוחת בוקר אופטימי שכוללת 6 מתבלים שתיה קלה וחמה וכמובן ביצים או שקשוקה 4 גבינות שפשוט טעימה.

מסעדה ליד חופי הים במדינת ישראל היא לא שלמה בלי תפריט דגים. בקפה אופטימי  אפשר למצוא מנת פיש אנד צ'יפס האהובה במיוחד על הישראלים, לצד מנות של סלמון ודניס בצורות עשייה ובצורות תיבול שונות.

התפריט של המסעדה מציע עוד מאכלים רבים ושונים כדי שכל אחד ימצא את המנות המתאימות עבורו, וכדי שאף לקוח לא יצא רעב. בתפריט אפשר למצוא גם שקשוקה ישראלית, כריכים מושקעים, טוסטים מפנקים, קינוחים ותפריט שתייה רחב.

ארוחה איטלקית אמיתית אינה נגמרת ללא כוס יין לצידה, בתפריט השתייה שלנו אפשר למצוא מגוון של יינות במחירים נוחים. מי שלא חובב יין מושבע יכול עדיין לפנק את עצמו בבירה, ליקר או סוג שונה של אלכוהול לבחירתו, אחרי הכול לא בכל יום נמצאים בחופשה באילת וזוכים להתענג על אוכל טוב לחופי הים האדום הקסום.

מרומא ועד אילת, תוכלו למצוא בקפה אופטימי את כל המנות הנבחרות שכולם פשוט אוהבים בטעמים שלא פוגשים בכל יום במסעדה ישראלית רגילה. לא סתם מסעדת קפה אופטימי היא האהובה ביותר על תושבי העיר, שיודעים איך לחיות טוב בעיר התיירות והחופש האולטימטיבית שיש לישראל להציע.

Whatsapp Image 2023 12 10 At 1
קפה אופטימי | צילום: מאיר לוי

לא רק אוכל טוב- כל מה שהופך את המסעדה ללא פחות ממעולה
מסעדה מצוינת לא נמדדת רק בתפריט העבה שלה ובאיכות וטעם המזון, למרות שאלו חשובים במיוחד בקפה אופטימי והרמה של האוכל נשארת איכותית ביותר. מסעדה טובה מורכבת גם מכל מה שמסביב, השירות, נראות המקום והאופציה להגיע עם האוכל שלנו עד אליכם.

הצוות של קפה אופטימי מבטיח להעניק לכם חוויה טובה ושירות מקצועי, בשביל שתהיו מרוצים במהלך הארוחה ושתצאו עם טעם טוב בפה, הצוות ייתן לכם שירות מעולה גם בשעות העומס והבלגן של המסעדה.

המיקום של המסעדה הוא חשוב לא פחות, כדי להפוך להיות מסעדה שהיא לא סתם טובה, אלא הרבה מעבר לכך. כיוון שהמסעדה מציעה אוכל איכותי גם לתושבי העיר וגם לנופשים בה, הימצאות המסעדה על הטיילת במקום כה מרכזי בעיר מאפשר הגעה נוחה עם רכב או תחבורה ציבורית, או אפילו ברגל למי שלן או מבלה את היום שלו באחת האטרקציות בסביבה.

למסעדה עיצוב בגווני עץ וחום שנותן רוגע באמצע היום החם מצד אחד, ומשרה אווירה אינטימית ורומנטית בלילה מצד שני. בעזרת בר פתוח אפשר לקבל גם הצצה על מגוון היינות שברשותנו ולהריח את הארומה הממכרת של הקפה, ממש כמו באיטליה.

כיוון שבתפריט של קפה אופטימי אפשר למצוא את עצמכם בכל שעות היום, אנחנו פותחים כבר מתשע בבוקר למי שאוהב לשבת כבר עם הקפה החם בתחילת היום, ברצף כל היום עד אחת עשרה בלילה לנופשים שיוצאים לבלות ולמלא את הבטן בכל טוב גם בשעות האלו. המסעדה פתוחה גם בשישי ושבת, הימים המבוקשים ביותר על ידי התיירים ותושבי המקום.

גם אנחנו אימצנו את תרבות הקטנועים של איטליה, כיאה למסעדה שאימצה לחיקה את המטבח האיטלקי, ואנחנו מבצעים משלוחים באילת  שירות המשלוחים שלנו פתוח בכל יום, כולל שישי ושבת, בין השעות אחת עשרה בבוקר לאחת עשרה בערב, ומביא אליכם את האוכל החם.

צאו לבלות ותישארו אופטימיים

עכשיו כשאתם מכירים אותנו, כבר אין תירוצים, בחופשה הבאה שלכם בעיר הדרומית ביותר של ישראל עוצרים בקפה אופטימי. בואו להנות מכל מה שהמסעדה מציעה, באווירה מדהימה ולא תתחרטו על כך, אין לכם כוח לצאת מהמלון אז עכשיו יש גם משלוחים!!! עד המלון או הדירה ששכרתם.

לשדרוג החופשה הבאה שלכם תעצרו אצלנו על הטיילת ותזכו לטעום ארוחה מצוינת שתזכיר לכם את איטליה, גם כשאתם נופשים באילת. אנו מבטיחים שאצלנו כולם יצאו מרוצים, גם הילדים, גם צמחונים, וכן- גם טבעונים! מחכים לכם בקפה אופטימי המסעדה האיטלקית הכי טובה באילת

להזמנת מקומות

או בטלפון 08-637-6510

כתובת :מרכז פנינת אילת דרבן 2 ליד קניון מול הים