Vivion Investments של אמיר דיין מפרסמת אסטרטגיה לקידום קיימות

אסטרטגיה עברה התאמות על מנת שתעלה בקנה אחד עם תחומי ההשפעה הספציפיים של כל אחת מפעילויות החברה, תוך שילוב מרכיבים חשובים חדשים

Vivion
אמיר דיין | צילום: vivion

חברת הנדל"ן Vivion Investments S.à.r.l,  שבין בעלי מניותיה, נמנה אמיר דיין, פרסמה לאחרונה אסטרטגיה מעודכנת לקידום קיימות אשר תשרת את החברה בשנים הבאות. האסטרטגיה עברה התאמות על מנת שתעלה בקנה אחד עם תחומי ההשפעה הספציפיים של כל אחת מפעילויות החברה, תוך שילוב מרכיבים חשובים חדשים. בהתאם, יעד עיקרי באסטרטגיה הוא לאשר את המחויבות של Vivion לתמיכה בשילוב עקרונות ה- ESG (Environmental, Social, and Governance) בפעילות החברה ולבחון סיכונים הנובעים משינויי האקלים בעסקי הנדל"ן, מתוך שאיפה להגיע ל Net Zero Carbon  (ניטרליות פליטת פחמן) עד לשנת 2040.

התמקדות מרכזית בהסתגלות וצמיחה

נקודות המפתח של אסטרטגיית הקיימות, אשר עוצבו על ידי Vivion Investments S.à.r.l, הן פשוטות ומתמקדות בשלושה תחומים מרכזיים - אינטגרציה, דינמיות ותכנון פיננסי.

אסטרטגיית הקיימות של Vivion משלבת את עקרונות ה-ESG בפעילות השוטפת של החברה ובהתאם, מתמקדת בנושאי ESG מהותיים החשובים הן לVivion  והן לבעלי העניין המרכזיים שלה.

המטרה העיקרית באסטרטגיה הינה לאפשר לחברה למקד מחדש את מחויבותה לפעולות אשר מטרתן להשפיע, בטווח הארוך, על תוצאות פעילות נכסי הנדל"ן המניב, ניהול אתי של שרשרת אספקה, ובאופן יותר פרטני, את המחויבות לקהילה שבה החברה פועלת.

עיצוב מדיניות ESG נועד להגשים, כאמור, שלוש מטרות עיקריות:

אינטגרציה – לשלב את עקרונות ה-ESG בתהליכים האופרטיביים של החברה על מנת לטפל, לנטר ולוודא כי העקרונות תומכים בכל הנושאים הנוגעים למחזור חיי ההשקעה בנדל"ן. החל מהסכמה על אסטרטגיות השקעה ועד לאסטרטגיה לטיפול במכירת נכסים.

דינמיות – לעצב מדיניות המאפשרת מחד, מתן מענה מהיר לנושאים הדורשים טיפול מידי, ומאידך מאפשרת לבצע התאמות לצרכים העומדים על הפרק בטווח הארוך, כל זאת על מנת לעמוד בציפיות בעלי עניין של הקבוצה.

תכנון פיננסי - לאפשר למנהלי נכסים מהחברה לשקלל, בהצלחה, את עלות היישום של אסטרטגית ESG ולשלב אותה בהתנהלות הפיננסית השוטפת, ובהתאם לייצר תחזיות לביצועים בהיבטי שמירה על הסביבה לפי הצורך.

מי היא Vivion?

Vivion Investments S.à.r.l, היא חברת השקעות בנדל"ן, הנודעת בעיקר בשל גישתה הדינמית להשקעות בנכסים ומתגאה בתשואות היציבות למשקיעים. תיק הנכסים של החברה כולל נכסים בעיקר ברחבי גרמניה ובריטניה.

לחברה צוות ניהול מקצועי ומנוסה וכן בסיס של משקיעים פרטיים ומוסדיים כאחד. פורטפוליו החברה מוערך בכ- 4 מיליארד אירו.

מי זה אמיר דיין?

אמיר דיין הוא משקיע נדל"ן גלובלי, בעל מניות בחברת הנדל"ן Vivion וסגן יו"ר הועדה המייעצת לדירקטוריון החברה. אמיר, יליד שנת 1974 נולד וגדל תל אביב, הינו משקיע שפעיל בעיקר בתחום הנדל"ן ברחבי אירופה עם מיקוד בבריטניה, גרמניה והולנד. כחלק ממשפחת דיין, אמיר מפקח, בין היתר, בהשקעות הנדל"ן של המשפחה באירופה.

השפעה חיובית על Vivion

להטמעה מוצלחת של מדיניות הקיימות צפויה להיות השפעה חיובית על החברה ויש בה בכדי לתרום לשגשוג החברה. על ידי התמקדות בקיימות והטמעתה בחברה פעילה ודינמית, בענייננו Vivion זו תוכל לזנק ולפרוץ קדימה וכן, תוכל להתקדם ולהגשים את מטרותיה לטווח הארוך.

מדיניות הקיימות מהווה אבן יסוד בכל פעילות של חברת נדל״ן, ובהיותה בעלת חשיבות היא חשופה לביקורת מצד בעלי עניין. Vivion צפויה לזכות בתמיכה ואמון מהמשקיעים כתוצאה מיישום אסטרטגיית מדיניות הקיימות.