שמה אתכם בתדר הנכון

אדווה ליזר היא נטורופתית ומטפלת באמצעות רפואת תדרים. לדבריה שילוב טיפול בגוף ובנפש גם יחד יסייעו למטופלים להגיע לתוצאות טובות יותר. נראה שסיפור חייה המרתק, ניסיונה העשיר ולקוחותיה המרוצים הם שהופכים אותה לסיפור הצלחה

5656rf
אדווה ליזר, נטורופתיה ורפואת תדרים | צילום: קרן אשכנזי-אלקיים

כשאדווה ליזר היתה נערה מתבגרת היא הבינה שעליה לחיות אורח חיים בריא, כזה הכולל תפריט מאוזן ובו כל אבות המזון והערכים התזונתיים הנחוצים לגוף שלנו "הבנתי שמה שאנחנו אוכלים מגדיר את עצמנו והחלטתי לעבור לאכול תפריט בריא. התחלתי עם צמחונות, הורדתי את הבשר מהתפריט ואחרי שלושה חודשים ראיתי שאני חיונית, מרוכזת ואנרגטית יותר. החלטתי שאני הנכס שהכי כדאי להשקיע בו ומכאן צמח השינוי" אומרת אדווה ליזר, נטורופתית ומטפלת ברפואת תדרים.

היתה זו בעיה רפואית שממנה סבלה שערכה לה הכירות עם עולם הרפואה האלטרנטיבית "סבלתי במשך כשנה מגרד בלתי פוסק. לא משנה מה עשיתי הגרד והתחושה המציקה לא עברו. רק אחרי השינוי שעשיתי בתזונה ובאורח החיים, ראיתי שהגרד חלף. קראתי את הספר "לאכול כדי לחיות" שהשפיע רבות על תפיסת עולמי"

56565656
אדווה ליזר, נטורופתיה ורפואת תדרים | צילום: קרן אשכנזי-אלקיים

אדווה ליזר (56) נשאבה לעולם הרפואה ההוליסטית/טבעית שמטפחת את הגוף והנפש מפנים. אחרי הצבא ובמהלך השנים היא למדה רייקי, הילינג ונטורופתיה. לצד הלימודים עבדה כיועצת יופי עצמאית ושילבה בין עולם הביוטי שמטפח את העור מבחוץ, לעולם הרפואה ההוליסטית שמטפח את הגוף והנפש מבפנים.

מחלת הסרטן של בתה גרמה לה להבין עד כמה רבים יתרונותיה שלך הרפואה הטבעית "בתי עברה טיפולי כימותרפיה והקרנות קשים. חברה שהיא רוקחת המליצה עבורנו על תוספי תזונה ספציפיים והתאימה עבורה בדיוק את מה שגופה היה זקוק לו "כל הזמן הזה המשכתי ללמוד, להעשיר את הידע שלי בתחומי הרפואה הטבעית והטיפול וסיימתי בהצטיינות. זה גרם לי להשאב פנימה לעולם הזה ולסייע לאחרים"

במרוצת השנים פיתחה ליזר את יכולות האבחון וניתוח המפה האישית של רבים מהסובבים אותה. רק אז פנתה באמת לשלב המעשי הכולל ריפוי אנרגטי. "הבנתי שהטיפול כולל שילוב של גוף ונפש ולכן למדתי עוד והעשרתי את הידע בתחום הטיפולי. למדתי נטורופתיה, רפלקסולוגיה, פרחי באך, צמחי מרפא, תזונה הוליסטית ועל פי סוג הדם, טיפול באכילה רגשית, ארומתרפיה, רייקי, NLP ודמיון מודרך. כל אלה מאפשרים לי להעניק את הטיפול המדויק, הנכון והמתאים למטופלים" אומרת אדווה.

כיום היא נטורופתית ומטפלת ברפואת תדרים "רפואת תדרים היא כלי אבחוני וטיפולי גם יחד שמאפשר לנו למדוד המון דברים במהירות גדולה בכל מערכות הגוף והנפש. בנוסף, אני מזהה בטיפול בעזרת המפה הגנטית מהו שורש הבעיה בצורה מדויקת - גם מבחינת האנרגיה וגם מבחינת החומר שהרי הם משתלבים זה בזה".

גרסה מתקדמת של טכנולוגיית ביופידבק קוואנטי המכונה בשם QUEX/ED, היא שמסייעת לה בכל הקשור ברפואת תדרים. בגרסה זו המטופל עונה על שאלון מקיף ביותר המאפשר אבחנה רב תחומית, תוכנה לאבחון על ידי סריקה אלקטרומגנטית ולסיום, טיפול מקיף על פי תוצאות הסריקה שאותה מבצע המכשיר.

לדוגמא – אדם שיש לו סוכרת, המערכת תטפל במצב הרגשי/הורדת סטרס, מצב הלבלב, מוליכים עצביים, הורמונים וכו' וכך למעשה מביאה לאיזון ולהפעלה של מנגנוני הריפוי המולדים שלנו.

כמו כן, אשה שיש לה פיברומיאלגיה, המערכת מורידה רמת סטרס, רמת כאב ומגדירה היכן ישנן חסימות על מנת לשחררן עד כמה שניתן מטיפול לטיפול ובכך לשפר את איכות השינה, תפקוד מערכת העיכול ומדדים נוספים ספציפיים עבור כל מטופלת.

"אני לא אומרת שמות ומתריעה על מחלות אבל המערכת מסבירה היכן בעצם יש חוסר איזון. סטרס גבוה שאדם נמצא בו עלול להשפיע על ספיגת הוויטמינים למשל. כאן בא הידע הנרחב שלי בנטורופתיה, מדעי הרפואה, הפרמקולוגיה ושיטות מחקר".

98989898
אדווה ליזר, נטורופתיה ורפואת תדרים | צילום: קרן אשכנזי-אלקיים

 המפגש הראשון הינו בן שעתיים וחצי, בו המטופל ממלא שאלון יסודי המאפשר לאדווה לאבחן בצורה מקצועית ומדויקת את הבעיות שמהן סובל המטופל ובכך להעניק לו טיפול מיטבי, נכון ומתאים אישית בסיועם של צמחים, תוספים, תזונה וכל מה שעולם הנטורופתיה מעמיד לרשותנו. הטיפול לדבריה אינו מתאים לנשים בהריון, אנשים הסובלים מבעיות פסיכיאטריות ולבעלי קוצב לב "הטיפול עובד על אנרגיה אלקטרו מגנטית ולכן לא מתאים לבעלי קוצב לב. במקרה של מטופלים ע"י הפסיכיאטריה, הרופא הוא שמוסמך לטפל בהם"

שילוב השיטות השונות מסייע לאדווה לאבחן באופן המדויק ביותר את הבעיות מהן סובלים המטופלים ולהציע עבורם את הטיפול המתאים והמיטבי עבורם. הידע, הניסיון הרב וההכשרות השונות בתחומי הרפואה המשלימה, הם שמביאים לאדווה מטופלים מרוצים רבים.

 

אדווה ליזר, נטורופתיה ורפואת תדרים

ברוש 5, נתניה

טלפון: 0546414863

לאתר האינטרנט לחצו כאן

לפייסבוק העסקי לחצו כאן

לפייסבוק של אדווה לחצו כאן

לצפייה בסרטון בנושא רפואת תדרים לחצו כאן