כל הסודות של תעשיית קניית עוקבים באינסטגרם בשיתוף לייקבוסטר  

חברת לייקבוסטר, החברה המובילה בישראל בתחום הקידום באינסטגרם, עם הצצה מקרוב על התעשייה של קניית עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם | צילום: שאטרסטוק

בעולם של היום, מי שלא ברשתות החברתיות — לא קיים לכן, זה לא מפתיע שאנשים רבים מחפשים מקפצה להצלחה. אחת השיטות הכי הטרנדיות כשמדובר בקידום מהיר של עמוד היום היא קניית עוקבים באינסטגרם . יש אנשים שנשבעים שקניית עוקבים מביאה תוצאות יפות, בעוד שאחרים חוששים לנסות בגלל הסיכונים הפוטנציאליים. אז יצאנו לבדוק מה האמת? האם קניית עוקבים באינסטגרם היא דרך טובה לתת בוסט לעמוד שלכם, ובכלל איך קונים עוקבים באינסטגרם? או שמדובר בבזבוז מוחלט של כסף שיכול אפילו לגרום לחסימה של החשבון? יצאנו לפגוש את ערן הבעלים של חברת לייקבוסטר, החברה המובילה בישראל בתחום הקידום באינסטגרם, כדי לתת לכם הצצה מקרוב על התעשייה של קניית עוקבים באינסטגרם ולחשוף את כל הסודות.

קניית עוקבים באינסטגרם — למה אנשים עושים את זה?
לא משנה אם מדובר בעסק, באושיית רשת, דף עסקי או בכל אדם שיש לו עמוד באינסטגרם — אנחנו תמיד נשאל "כמה עוקבים יש לו?"

ערן מסביר: "ברור לנו שעמוד שיש לו הרבה עוקבים הוא עמוד פופולרי ומצליח, כזה שיכול להיות גם מקור לשיתופי פעולה שיכולים להניב הכנסות. עמוד עם הרבה עוקבים זה עמוד שהרבה אנשים נחשפים לתוכן שלו. הוא גורם למי שנחשף אליו לרצות להיות איתו בקשר כי הרבה עוקבים משדר לנו סמכות ואמינות. עמוד עם כמה עשרות אלפי עוקבים יכול גם לשלב בפוסטים שלו תוכן שיווקי ולקבל על זה כסף או דברים שווים אחרים."

והאם אפשר להגיע לאנשים רלוונטים באמצעות "טרגוט", למשל אם אני מסעדה בתל אביב, אז להגדיר שהמודעה שלי תופיע לכל מי שבאזור תל אביב. אז איך העוקבים עוזרים?

ערן הסכים וענה: "זה נכון שהאינסטגרם מאפשר להגיע לאנשים בצורה מדויקת, אבל כשאין לעמוד בסיס חזק של עוקבים, יהיה קשה מאוד לשכנע את מי שנתקל בכם שאתם מותג רציני.כדי להגיע למצב שבו אנשים באמת רוצים להגיע אלייך למסעדה, לקנות ממך מוצר או כל דבר אחר, צריך קודם כל להראות שהעמוד הוא עמוד חזק, כזה שאנשים מתעניינים בו ורוצים לשמוע ממנו. אנשים מחליטים תוך שנייה אם העמוד הוא מושך או לא, והם מחליטים לפי מספר העוקבים."

כמות עוקבים גבוהה והשפעתם על האלגוריתם של אינסטגרם

לכל עמוד שרוצה להשיג חשיפה גבוהה, מספר העוקבים באינסטגרם הוא ענין חשוב מאוד. אם לעמוד יש פחות מ-10K עוקבים — יהיה לו קשה עד בלתי אפשרי לצמוח ולזכות בחשיפה אורגנית, וזה מתבטאת בלייקים ותגובות.

קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם | צילום: שאטרסטוק

אבל אפשר להשיג עוקבים באינסטגרם בצורה אורגנית, אז למה צריך לקנות?
ערן ענה: "זה נכון, תיאורטית אפשר להשיג עוקבים אורגניים באמצעות שימוש בהאשטגים, פרסום תוכן מעניין מאוד וגם וקידום ממומן, אבל השיטות האלה דורשות המון המון עבודה והשקעה, וגם אז ההצלחה לא מובטחת.

הדרך המהירה והקלה להשיג עוקבים שיביאו איתם חשיפה גדולה לדף היא פשוט לקנות עוקבים. מה שקורה הוא שהקניה לכשעצמה יוצרת את ״אפקט העדר״ — אנשים אחרים רואים שיש לכם הרבה עוקבים, מביעים עניין, ועוקבים בעצמם. זה כמו שאם נראה סרטון שיש לו מיליון צפיות, אז אנחנו גם נעצור כדי לראות מה יש בסרטון הזה שכל כך הרבה אנשים צפו בו.

חוץ מהעניין של העוקבים, אפשר גם לשלב בינה מלאכותית שיוצרת בעזרת רובוט לאינסטגרם שמשכפלת אתכם ומדמה אינטראקציות בשמכם, מה שגורם לטראפיק (תנועה) שגדל במאות ואלפי אחוזים. כמו שאנשים רוצים ללכת למסעדה שמלאה באנשים ולא למסעדה ריקה, אותו הדבר באינסטגרם — אנשים נוטים לעקוב אחרי עמודים שכבר יש להם כמות עוקבים גדולה. לפי קבוצות מיקוד ומחקר שערכנו, המספר האופטימלי הוא עשרת אלפים עוקבים (10K)."

היינו חייבים לוודא : האם קניית עוקבים גורמת לחסימה? או שאולי היא פוגעת בחשיפה? ערן, שכבר מכיר היטב את החשש הזה, הסביר בסבלנות:  ב" לייקבוסטר " יש מעל ל-50 הזמנות של קניית עוקבים ביום. ב-3 השנים האחרונות לא היה אפילו מקרה אחד שבו עמוד שקנה מאיתנו עוקבים נחסם  או דיווח על פגיעה בחשיפה. השמועה הזאת לא עומדת במבחן המציאות

אוקי ומה הם היתרונות של קניית עוקבים?

אנשים שקונים עוקבים באינסטגרם, בדרך כלל עושים את זה בגלל הסיבות הבאות:

· קניית עוקבים נותנת לעמוד "בוסט" לעמוד
כשיש לעמוד באינסטגרם הרבה עוקבים, זה גורם לעמוד להיראות יותר מושך ואמין. אנחנו אוטומטית חושבים שאם יש לעמוד הרבה עוקבים, סימן שקורה פה משהו שווה. הסיכוי שנעקוב אחרי דף שיש לו כמות גדולה של עוקבים גבוה הרבה יותר.

· עמוד עם עשרות או מאות אלפי עוקבים מרשים את החברים והסביבה הקרובה, וכמובן מאפשר לבעל העמוד להתחבר עם שותפים עסקיים פוטנציאליים.

· פתיחה חזקה לעמוד חדש. כשעמוד רק נפתח קשה לו להשיג עוקבים. המשפחה והחברים נותנים את הפוש הראשוני, אבל אחר כך כמות העוקבים דועכת. בדיוק בגלל זה קניית עוקבים היא שיטה מעולה לעסקים או חברות שמשפרת את נראות העמוד ויכולה להביא לגל של עוקבים אמיתיים וליצור עניין סביב הדף החדש.

כך תבצעו קניית עוקבים באינסטגרם באופן מהיר

נמאס לכם לבזבז זמן וכסף בניסיון לבנות עוקבים ברשתות החברתיות? אין צורך להילחץ על אלגוריתמים מסובכים או לחכות חודשים של ניסוי וטעייה. תוך כמה לחיצות ושניות, אתה יכול להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם הודות לפלטפורמה האוטומטית והמהירה שלנו לרכישת עוקבים. בנוסף, הממשק הקל לשימוש שלנו מבטיח שלא תתבלבלו משלבים מבלבלים. אל תבזבז זמן - נסה את הפלטפורמה שלנו עוד היום. קניית עוקבים עם חברת לייקבוסטר ותתחילו להגדיל את הפרופיל שלכם!