Refer – האפליקציה שמשלמת לכם כסף עבור המלצות מפה לאוזן

בנוף התחרותי של היום, הפניות מפה לאוזן הפכו לכלי חיוני יקר מתמיד עבור יצירת לידים ולקוחות חדשים. מתוך הכרה בערך ההמלצות החמות, אפליקציה חדשנית בשם Refer מחוללת מהפכה בתהליך ההפניה. בזכות Refer הממליצים מרוויחים עמלות כספיות עבור ההפניות המוצלחות שלהם,  ובעלי עסקים מגדילים את קהל הלקוחות

שרון ארד, מבעלי אפליקציית REFER
שרון ארד, מבעלי אפליקציית REFER | צילום: אלבום פרטי

תארו לעצמכם תרחיש פשוט. בארוחת יום שישי בערב הגיס שלכם מספר בדרך אגב כי הוא מחפש לרכוש מכשיר טלוויזיה חדש אך מתלבט באיזה דגם לבחור ובעיקר לאיזו חנות לגשת.

רצה הגורל ומספר חודשים קודם לכן אתם קניתם מכשיר טלוויזיה חדש בחנות למוצרי חשמל מסוימת, ומאוד הייתם מרוצים מהשירות שקיבלתם כמו גם מהמחיר הסופי. באופן טבעי אתם תמליצו לגיס שלכם לגשת אל כתובת החנות ותספרו לו מה שם המוכר שהעניק לכם את השירות האדיב.

עד כה הסיטואציה הזו כמו אלף ואחת סיטואציות דומות מוכרת לכם, אך מהיום והלאה בכל פעם שאתם תבקשו להמליץ לגיס או לחבר על נותן שירות כזה או אחר, אתם תרוויחו על זה סכום נכבד של כסף.

איך בדיוק הפרוצדורה הזו נעשית?

גבירותי ורבותי הכירו את Refer, אפליקציה פורצת דרך ומאוד מתגמלת ממליצים ובעלי עסקים.

לאחר שהורדתם ונרשמתם לאפליקציית Refer, ברגע שתבקשו להמליץ על חברה או עסק מסוימים, כל שעליכם לעשות הוא לבצע שתי פעולות קלות ומהירות.

הפעולה הראשונה היא ליצור קשר עם בעל העסק עליו אתם מבקשים להמליץ, ולסגור מולו את סכום העמלה או את גובה התשלום שתקבלו ממנו במידה והלקוח הפוטנציאלי שלכם אכן יסגור מולם עסקה.

קחו בחשבון כי סביר להניח שכל חברה ונותני שירות יהיו שמחים לפנק אתכם בעמלה על כל לקוח חדש שיגיע בזכותם ההמלצה שלכם, ואפליקציית Refer פשוט דואגת שזה יתבצע בשטח כהלכה.

לאחר שהסכמתם על גובה העמלה, תעבירו את פרטי הלקוח הפוטנציאלי אל אותו בית עסק דרך האפליקציה, ואם ההמלצה שלכם אכן הובילה לסגירת עסקה, Refer תדאג להעביר לכם את דמי העמלה. כן, זה עד כדי כך פשוט.

אפליקציית Refer מבטיחה שקיפות ופשטות מלאה. גובה העמלה מוסכם מראש ביניכם לבין נותן השירות, ואין שום הגבלה על מספר ההפניות שתוכלו לבצע, ככל שתמליצו יותר דרך Refer כך תרוויחו יותר.

כל ההליך שנעשה דרך אפליקציית Refer שקוף וברור, בלי שום אותיות קטנות. הפלטפורמה הזו פותחה על ידי שני אנשי עסקים ידועים ומכובדים, שרון ארד ועו"ד אדי אליאסף. בדרך הם הסתייעו בעורכי דין ורואי חשבון, וביחד ניסחו חוזה שמקשר בין ממליץ למומלצים ומבטיח את קיום העסקה שמקבלת תוקף משפטי לכל דבר.

מנגנון פרטיות ואבטחת מידע פנימי בתוך האפליקציה מבטיח כי לאחר שנסגרה עסקה, הממליץ יקבל את הכסף שמגיע לו.

אפליקציית Refer – הכלי השיווקי האפקטיבי ביותר בשוק

צילום מסך מתוך אפליקציית REFER
מתוך אפליקציית REFER | צילום: צילום מסך

 

בעלי העסקים שנהנו מליד חם וחדש נהנים מכמה יתרונות נוספים. בראש ובראשונה תשלום העמלה שהם ישלמו לממליץ, מוכר בחוק כהוצאה לצרכי שיווק.

כמו כן במקום להשקיע זמן וסכומי עתק בניסיון להגיע ללידים חדשים, הם שולחים את פרטי האפליקציה אל לקוחות עבר שאספו לאורך השנים, מספרים להם על האפליקציה המהפכנית, מעודדים אותם לשלוח אליהם לקוחות חדשים ולהרוויח על זה כסף.

אפליקציית Refer – המרת שקלים לנקודות

אפשרות נוספת שאפליקציית Refer מציעה היא המרה של הכסף המצטבר לכדי נקודות. מדוע זה משתלם לכם גם כן? האפליקציה מציגה לראווה מוצרי מדף של חברות ועסקים מוכרים במחירים אטרקטיביים. החל מחופשות יוקרתיות ביעדים אקזוטיים ועד לגאדג'טים ומכשירי חשמל מהשורה הראשונה.

ככל שממליץ יבצע יותר הפניות מוצלחות, כך הוא מרוויח יותר כסף ועומדת בפניו האפשרות להמיר זאת לנקודות, וליהנות מהמבצעים המשתלמים.

נקודה נוספת וראויה לציון היא האפשרות של כל ממליץ או ממליצה להעביר חלק מהעמלות שהרוויחו ולתרום אותם לפי בחירה אישית למספר מגוון של עמותות. נכון להיום בין היתר תוכלו למצוא את  עמותת סח״י, מרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, שלוה ועלם.

3 Gzpdצילום מסך מתוך אפליקציית REFER
מתוך אפליקציית REFER | צילום: צילום מסך

להורדת האפליקציה החדשנית לחצו כאן:

אנדרואיד https://bit.ly/3OsyWI9

אייפון https://apple.co/3DNqs9i