6 טיפים לבחירת צלם לברית

מזל טוב! אל המשפחה הצטרף חבר חדש. כל הורה יודע כי לצד השמחה והשינויים שהתא המשפחתי עובר יש להתארגן בזריזות לאירוע הברית. במרוץ לברית יש להספיק לבחור בין היתר אולם, בלונים, הפעלות, מוהל, וכמובן הצלם. אז איך בוחרים את הצלם הטוב ביותר לאירוע? הנה 6 טיפים לבחירת צלם

צלם לברית

בחירת אנשי מקצוע מיומנים, מקצועיים ואיכותיים חשובה הן לרווחת הרך הנולד, האורחים וכמובן יש חשיבות לבחירת הצלם אשר יתעד את האירוע. אבל איך בוחרים?

הנה שישה טיפים לבחירת צלם לברית

1. גלריית תמונות

גלריית התמונות היא כרטיס הביקור של כל צלם לברית. בגלריית התמונות מוצגות העבודות הקודמות של הצלם. בעיון בגלריה ניתן  להתרשם מקצועיות הצלם על ידי בחינת איכות הצילום.  כמות האירועים המצולמים יתנו לכם מושג על מהמיומנות הצלם ובזמן עיון בגלריה ובחירת סגנון הצילום המתאים לכם תוכלו להתרשם מעבודותיו

2. מבצעים

כאשר אתם בוחנים הצעות מחיר תתקלו במבצעים. הוזלת המחיר היא תמיד מבורכת אבל כאן יש אפשרות לנפילת בפח לכן שימו לב מי מציע את המבצע. צלמים עצמאיים לרוב לא עושים מבצעים כי המחיר עבור השירות שלהם הוא קבוע ולא משתנה. לכן חשוב לשים לב שבמידה וצלם בודד/עצמאי מציע מבצע הינו איש שיווק שמנסה למשוך אתכם לרכישת השירות  ורובם הם חאפרים. לעומתם, חברות צילום אשר מחזיקות צוותים כן יוצאים מדי פעם עם מבצעים שווים.

3. עסק רשום

צלם מקצועי הוא עוסק זעיר או מורשה שזה נכון לכם בתור לקוח גם מקצועית וגם חוקית. בררו אם הצלם הינו עסק רשום על מנת להיות בטוחים כי לא נפלתם על חאפר.

4. ציוד

לאיכות צילום גבוהה יש להצטייד בציוד מושקע ויקר. לא כולם מתמצאים במושגים מקצועיים של הצילום וזה בסדר.

צלם לברית
צילום: סטאס מוזיקוב

כדי לעזור לכם להלן מספר שאלות שיעזרו לכם:

האם המצלמה היא פול פריים?
גודל החיישן במצלמת פול פריים נותנת איכותית יותר ולכן המצלמה היקרה יותר.

האם למצלמה עדשת צמצם 2.8 או פתוח יותר?
עדשה עם צמצם פתוח מספקת ביצועים איכותיים ע"י טשטוש רקע מאחורי המצולם .

האם לצלם יש ציוד גיבוי?
ציוד גיבוי חשוב כי תקלות רבות קורות במהלך האירוע\צילום.

5. בטיחות

האם הצלם מצלם את התינוק עם פלאש?
הפלאש הינו סכנה בריאותית לראיות הרך הנולד. שימו לב, הפלאש יכול לגורם להתעוורות התינוק. כאן יש חשיבות עליונה למקצועיות של הצלם שיודע להשתמש באור הטבעי לצילום איכותי.

6. שירות

אומנם שירות הינו במקום השישי ברשימה אך בפועל הוא הראשון בחשיבותו. צלם צריך להיות רגיש לניואנסים הקטנים של הלקוח שלו, הוא צריך להתאים עצמו לרגישות המנטלית והנפשית של הלקוח. צלם טוב ישרה האווירה נינוחה וימצא את הדרך לתמונה שבה האם וילדה יצלמו בזווית מחמיאה ועם חיוך טבעי. הצלם יהיה סבלני ומקצועי מהפנייה להצעת מחיר ועד ההגשה הסופית העבודה.

מזל טוב!

באדיבות סטאס מוזיקוב צלם/אומן