קפיצה לגובה: חברת ליפטר "במות הרמה" שוברת שיאים

חברת ליפטר כאן כבר מ-2017 כשהיא מספקת פתרונות עבודה בגובה בעזרת במות הרמה בצפון הארץ ובמרכז. החברה מחזיקה בציוד חדש בלבד והיא שמה דגש על ביצועים מקסימליים בגובה, מקסימום שליטה ומהירות אספקה גבוהה ביותר

במות הרמה
במות הרמה | צילום: ליפטר במות הרמה

נעים להכיר, אם אתם עובדים כשיפוצניקים, מובילים, קבלני בנייה, גוזמים, עובדי ניקיון או אינסטלטורים - במות הרמה הם חלק בלתי נפרד משגרת העבודה שלכם. חברת ליפטר - שיאנית קפיצה לגובה בתחום במות ההרמה בישראל, לקחה על עצמה את האחריות לספק את המיכון המתקדם ביותר לקידום המטרות שלכם והיא מרימה את הכפפה בכל הקשור לאספקת במות הרמה ברמה גבוהה באמת. מעניין אתכם לדעת עוד? זה הזמן לגלול ולגלות הכל על במות ההרמה שמשנות את עולם עבודות הוגבה.

במות הרמה של ליפטר - שילוב של עוצמה, יכולות טכנולוגיות וחדשנות 

חברת ליפטר כאן כבר מ-2017 כשהיא מספקת פתרונות עבודה בגובה בעזרת במות הרמה בצפון הארץ ובמרכז. החברה מחזיקה בציוד חדש בלבד והיא שמה דגש על ביצועים מקסימליים בגובה, מקסימום שליטה ומהירות אספקה גבוהה ביותר.

לא בלי סיבה נכנסה ליפטר חזק לשוק במות ההרמה כשהיא צוברת במהירות מוניטין והופכת לבאזוורד בתחום. אלו תוצרים ישירים של שירות מקסימלי, עמידה קפדנית בלו"ז ואספקה אך ורק של כלים חדישים ואיכותיים ביותר.

מהיום להיום: מזמינים במות הרמה של ליפטר ונהנים משירות מהיר ויעיל יותר

הדינמיות של עולם העבודה מצריכה יותר מאי פעם יכולות תיזוז בין משימות, גמישות ועמידה במטלות משתנות לפי לוח זמנים המתחדש ללא הרף. קצב החיים המהיר לא מותיר ברירות והאופציה היא להיכנס לטראנס או לאבד לקוחות.

ליפטר, קשובה לצרכי השוק ורואה ערך באספקה מהירה של כלים גם מהיום להיום. משפצים ונדרשים לבמת הרמה בשעות הקרובות? פרויקט הגיזום הוקדם? זה הזמן ליצור קשר עם נציגי השירות של ליפטר להזמנה מהירה ואספקה יעילה.

חשמל - שיפוצים - אינסטלציה - גיזום - עבודות ניקיון: במות הרמה לכל סוגי העבודות בגובה

כל קבלן נדרש היום לעבוד עם במות הרמה ככלי חיוני לעבודה בגובה. במות הרמה מהוות פתרון שימוש עבור ביצוע עבודות בתחום האינסטלציה, החשמל, התקנת מערכות מיזוג ותחזוקה, גיזום עצים, טיפול בגופי תאורה בגובה, ביצוע עבודות ניקיון, התקנת שילוט ועוד.

חברת ליפטר דואגת באופן אישי לאספקת פתרונות מדויקים לכל איש מקצוע כולל בחירת במת ההרמה הייעודית לו, ייעוץ והכוונה.

ליפטר במות הרמה
ליפטר במות הרמה | צילום: ליפטר במות הרמה

עבודה בגובה - מחירים לא בשמים

למעשה, עד המצאת במות ההרמה, עלויות עבודה בגובה היו גבוהות פי כמה בהתאם לזמן עבודה ארוך יותר ודרישה מוגברת לכוח אדם. עם ההטמעה של כלי זה בעולמות הבניה והתחזוקה, הצטמצמו מאוד העלויות עבור קבלנים ואנשי מקצוע שונים וכן זמן העבודה התקצר משמעותית.

שימו לב שחברת ליפטר מייעלת עבודה בגובה באמצעות במות הרמה חדישות ומהירות העובדות בצורה חלקה ומאפשרות חיסכון משמעותי בזמן ובעובדים. כדי למקסם עוד את יכולות העבודה של הלקוח ובהתאם לתפיסה כי זמן הלקוח הוא משאב יקר, רואה חברת ליפטר את עצמה כבעלת אחריות רבה לספק פתרונות עבודה בגובה במהירות האפשרית.

החיים שלכם זה לא משחק: ציוד חדש ומתוחזק לשמירה על רמת בטיחות מקסימלית

טווח שנות הייצור שלבמות ההרמה נע מ-2018-2023 וכן הבמות נבדקות מדי חצי שנה באמצעות בודק מוסמך של משרד העבודה. נוסף על זאת, חבר ליפטר פועלת מול יצרניות במות ההרמה הטובות בעולם שמספקות פתרונות עבודה בגובה העומדים בתקנים האירופאיים והישראליים המחמירים ביותר.

מהם השירותים אותם מציעה חברת ליפטר?

חברת ליפטר מציעה מספר דגמי במות הרמה הניתנים להתאמה לצרכי הלקוח. במות ההרמה אותן מספקת החברה ללקוחותיה עונות על מרבית סוגי העבודות ותנאי השטח הנדרשים בפועל:

1. במת זרוע מפרקית – מנוע חשמלי

במה זו מתאימה לעבודות חוץ ופנים. אורך הזרוע המפרקית מגיע לטווח של עד 15 מטר. יכולת הנשיאה של הבמה עומדת על 300 ק"ג. הבמה מסוגלת לעקוף בדרכה מכשולים שונים והיא אופטימלית לעבודה במחסנים/מפעלים בהם נדרשת שמירה על שקט במהלך שעות העבודה וכן הפחתת זיהום בחלל סגור.

2. במת מספריים חשמלית

במה זו ייעודית לעבודות פנים המספקת פתרונות גם לשטחי חוץ. הבמה מתנשאת עד לגובה של 12 מטר ויכולה לשאת עד 350 ק"ג. במת הרמה זו מבוססת אנרגיה חשמלית ויכולה לעבוד ברצף יום עבודה שלם ללא צורך בטעינה.

3. במה מפרקית – מנוע דיזל

במה בעלת יכולת עבודה גם בתנאי שטח קשים עם יכולות נסיעה של 4x4. במה זו נמתחת לגובה של עד 21 מטר ומספקת אפשרות להרמה של שני אנשים פלוס ציוד בתוך סל ההרמה.

במה מפרקית זו אידיאלית לעבודה בגובה הדורשת התגמשות ותמרון בהתאם לזרוע מפרקית שמגיעה ליעדים הרצויים תוך עקיפת מכשולים רבים בדרך. החברה מחזיקה בבמת הרמה של המותג המוביל בעולם המשיג ביצועים ברמה גובהה, עבירות ונוחות שימוש לעבודה יעילה יותר.

בחירת במות הרמה: המומחים של ליפטר מונים את הדגשים 

דודו גנון, הבעלים של חברת ליפטר מספק לנו הדרכה מפורטת כיצד לבצע בחירה מדויקת של במת הרמה לפי מטרה ספציפית: "כדי להתאים במת הרמה אופטימלית לעבודה בגובה", כך הוא מסביר, "חשוב שתשאלו את עצמכם מספר שאלות":

מהו הגובה המרבי הנדרש לצורך ביצוע העבודה?

בהשכרת במות הרמה יש לקחת בחשבון גובה מקסימלי בו יצטרך המפעיל לעבוד בשטח. בבחירת במת זרוע יש למדוד גם את המרחק בין מקום העבודה לבסיס המנוף. בכל מקרה חשוב להוסיף מרווח ביטחון של עד 2 מטר במטרה לכסות על טעויות במדידה או למנוע סיכון בטיחותי, ולצורך התאמה מדויקת.

מהם תנאי השטח?

בחינת תנאי שטח מהווה הכנה מקדימה לבחירת במת הרמה נכונה. עבור עבודות פנים לרוב כדאי לבחור בבמת הרמה הפועלת באמצעות מנוע חשמלי במטרה שלא לזהם חלל סגור.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הינו רמת השיפוע של הקרקע. רוב עבודות הגובה נעשות על קרקע בשיפוע הקרוב ל-0 מעלות. עם זאת, במידה והשטח משופע בצורה דרמטית, מומלץ לבחור בבמות הרמה בתוספת מייצבים.

במידה ועבודה מתבצעת בתנאי שטח מורכבים, מומלץ לבחור בבמת הרמה עם יכולות של 4 על 4.

מהו כושר ההעמסה הנדרש?

יש לחשב מראש מהו המשקל אותו ירצה המפעיל להעמיס על סל ההרמה, חשוב לקחת בחשבון את משקל המפעילים וציוד נוסף אותו יצטרכו לשאת בסל ההרמה. בהתאם לסך המשקל הכולל יש לבחור בבמת הרמה מתאימה.

השכרת במת הרמה: איך לבצע שלב אחר שלב?

בדומה לתהליך השכרת רכב, בשלב הראשון ייבדקו רישיונות מתאימים ולאחר מכן תתבצע הערכה של צרכי הלקוח ויינתן ייעוץ אייש מדויק בנוגע להתאמה של במת הרמה. בשלב הבא תיבחר הבמה הרלוונטית ותסופק ללקוח בצורה מהירה, איכותית ובטיחותית ביותר כולל אספקה של מיכל דיזל מלא או טעינה חשמלית.

דודו גנון עונה על שאלת רבים: "במת הרמה: לשכור או לקנות?"

לדבריו, במידה ומדובר בפרויקטים נקודתיים וקצרי טווח, יש להעדיף השכרת במת הרמה. לעומת זאת, עבור חברות הנדרשות לבמת הרמה על בסיס שגרתי, משתלם יותר לבצע רכישה של כלי מותאם אישית ובכך לחסוך עלויות בטווח הארוך.

להשכרת במות הרמה באיכות הגבוהה ביותר צרו קשר עכשיו עם חברת ליפטר: לפתרון יעיל יותר, חסכוני יותר ובטיחותי יותר.