המכללה למיסים ולחשבונאות מציגה: מקצוע מבוקש עם שכר מעל הממוצע

בואו להכיר את קורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות

Close Up Busy Businesswoman
אילוסטרציה | צילום: פריפיק

המכללה למיסים ולחשבונאות מציגה: מקצוע מבוקש עם שכר מעל הממוצע. בלי בגרות, בלי פסיכומטרי, בלי ניסיון קודם, בלי ידע בשכר, בלי ידע בהנהלת חשבונות. האם זה ייתכן להצליח למצוא עבודה ולפתח קריירה עם משכורת מכובדת בלי תואר או השכלה גבוה? בהחלט כן! בואו להכיר את קורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות.

מקצוע חשב שכר בכיר, נחשב היום למקצוע המבוקש ביותר. חשב שכר הוא תפקיד הנכלל כחלק מהתחום של הנהלת חשבונות, מקצוע זה ממוקד לחישובי שכר העובדים בעסקים וארגונים. במסגרת התפקיד חשב שכר צריך להתמצא בחוקים ותקנות שלפיהם יש לזכות את העובד והתקנות לפיהם יש לנכות משכרו של העובד. מקצוע זה של חשב שכר נלמד באופן ספציפי במהלך קורס חשבי שכר בכירים של המכללה למיסים ולחשבונאות שמובילה היום את תחום לימודים זה.

למה ללמוד דווקא במכללה למיסים ולחשבונאות?

לא פעם רבים שרוצים לקבל הכשרה בתחום מחפשים מכללות בהן יכולו ללמוד, היצע המכללות גדול מאוד וקשה לקבל את ההחלטה. בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה ביתר קלות הנה כל הסיבות למה ללמוד דווקא במכללה למיסים ולחשבונאות.

קורס פרונטאלי ולא בזום!

במהלך תקופת הקורונה כולנו נחשפנו לעולם של שיחות בזום, לימודים בזום, אפילו ראינו חתונות שהתרחשו בזום. את החוויה הזאת רובנו יזכרו לעוד המון זמן, אבל יחד עם זאת הבנו את המשמעות שבכדי ללמוד צריכים כיתה. בדיוק כמו שלימודי שחייה לומדים בבריכה ולא בזום, אימון כדורגל עושים על המגרש ולא בזום, אימון כדורסל שבו השחקנים מוסרים אחד לשני חייב להיות על המגרש. במילים אחרות, מבינים את הרעיון של לימודים בזום שלא מעבירים את הדינמיקה באותה רמה כמו בכיתה. יחד עם זאת, במהלך תקופת הקורונה אחוז הנשירה של תלמידים מתיכונים היה הגדול ביותר! משמע שלימודים בזום לא מביאים איתם את היתרונות הרבים שיש ללימודים בכיתה. לכן, המכללה למיסים וחשבונאות מעבירה את כל הקורסים שלה פרונטלית! ככה שכל תלמיד מקבל את היחס האישי שלו, שיוצאים להפסקות יחד נוצרות חברויות שמביאות דינמיקה לאחר מכן וחיבורים עסקיים (לא פעם גם זוגות שהכירו במהלך הקורס). כאשר לומדים בזום הסחות הדעת על המחשב גדולות מאוד ולכן המורכבות לשמור על הסטודנט מרוכז מורכבת בהתאם.

למי מיועד קורס חשבי שכר?

קורס חשבי שכר בכירים של המכללה למיסים ולחשבונאות מיועד לאלו הרוצים להשיג מקצוע מבוקש ללא צורך בידע קודם. גם אם אין לכם ידע קודם בהנהלת חשבונות ניתן לרכוש מקצוע בתוך חמישה חודשים בלבד! יחד עם זאת אם אתם רואי חשבון הרוצים לקדם את המיומנות שלכם תוכלו ללמוד את הקורס ולהצליח להתקדם בקריירה שלכם בצורה הטובה ביותר.

מה לומדים בקורס חשבי שכר?

מכיוון וחשב שכר אחראי על כספים של עובדים, הוא צריך להיות מודע למספר נושאים חשובים וביניהם:

דיני מס הכנסה – על כל ההיבטים של דינים אלו נמנים הכנסות חייבות במס, הכנסות פטורות, זיכוי והטבות מס, קופות גמל, רכיבי השכר וכיצד להכין תלוש שכר בצורה הטובה ביותר.

דיני עבודה – מעבר לידע חשבונאי בתחום השכר, על חשב השכר להכיר את דיני העבודה הקיימים על פי חוקי מדינת ישראל והם: חוקי עבודה והסכמים קיבוציים, ויחד עם זאת כחלק מדיני עבודה את האחראיות החלה על חשב שכר.

כיצד ניתן לבצע בקרה – חשב שכר בכיר לא מתמודד רק עם הכנת הדוחות והמשכורות של העובדים, אלא הוא נדרש לבצע בקרה על כל מהלכיו ועל מהלכי הארגון.

קריירה בתחום השכר

מכיוון והמשכורות הן ההוצאה הגדולה ביותר במרבית העסקים היום, תפקידו של חשב השכר הוא לדאוג לעובדים ויחד עם זאת לשמור על כללים ברורים ולוודא שהארגון לא מפר חוקי עבודה ויכול להיות חשוף לתביעות. לכן, תפקיד זה הוא בעל חשיבות רבה וחשבי שכר בכירים רבים מתקדמים במהירות הגדולה ביותר בארגונים רבים.

לסיכום

אם אתם רוצים ללמוד מקצוע מבוקש ולמצוא משרה שתתאים לכם בתחום מבוקש, אין ספק כי קורס חשבי שכר בכירים המוביל ביותר היום בישראל נמצא במכללה למיסים ולחשבונאות שהיא המכללה המובילה בישראל עם אחוז העוברים מעל הממוצע! סטנדרטים של לימדה מקצועית ללא פשרות, מרצה מוביל מהשורה הראשונה בישראל מר יניב גבריאל עורך דין דיני עבודה ויועץ מס מהשורה הראשונה. בזכות הליווי הצמוד, צוות מרצים מקצועי, הכנה אישית אחד על אחד ותמיכה מלאה בכיתה פרונטלית תוכלו להצליח ולרכוש מקצוע מבוקש ולבנות לעצמכם קריירה בטוחה.

הכתבה בשיתוף: עושים עליך גוגל ניהול מוניטין באינטרנט