חניה בנתב“ג בזמן מלחמה

2401bx

לדבר עכשיו על חניה בנתב"ג עשוי להישמע קצת מוזר ואפילו מנותק מהמציאות שבה אנו חיים. אך כאשר חושבים על זה, דווקא בגלל המלחמה שגרת החיים חייבת להימשך. מאז אותה השבת של השביעי באוקטובר, החיים של רבים מאיתנו השתנו מן הקצה אל הקצה. אירועי אותה השבת הובילו את מדינת ישראל לפתוח במלחמת חרבות ברזל, והלחימה הקשה נמשכת כבר מספר חודשים. המלחמה משפיעה על כל תחומי החיים, ונראה שאין בית בישראל שלא מרגיש זאת. רבים נמצאים בשירות מילואים, מתנדבים במסגרות אזרחיות או מפונים מביתם. הדבר משפיע על כל שגרת החיים, וגורם לנו לשנות תכניות. אך מנגד, ישנו רצון עז להמשיך בשגרת החיים, לרבות בילויים ועסקים. זוהי הסיבה מדוע יש לנו מדינה ומדוע אנו נלחמים עליה, ולכן חובה עלינו להמשיך בשגרת החיים ולקום מן החורבן. תנועת המטוסים בשדה התעופה פחתה באופן דרמטי בתחילת הלחימה, אך אנו יכולים לברך על כך כי עכשיו ישנה התאוששות ורבים יוצאים לחו“ל. חלקנו זקוקים לנשום אוויר לאחר מאורעות השביעי באוקטובר, אחרים צריכים להמשיך לטוס לצורך עבודה ועסקים.  ובסופו של דבר הכל מקדם ומניע את גלגלי הכלכלה הישראלית. שמירה על שגרת החיים וההמשכיות, היא בדיוק הניצחון על אלו אשר ביקשו להשמידנו.

אז מה קורה בנתב“ג בזמן המלחמה
מצב הלחימה פגע קשה בתנועת הטיסות בנתב“ג. חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן, ואנו הישראלים התגייסנו בכדי להגן על המדינה. אך לאט לאט העניינים חוזרים למסלולם, ובימים האחרונים ראינו המראות ונחיתות רבות בשדה התעופה. אך לכל אורך הלחימה, גם בימים הקשים ביותר, הפעילות בשדה התעופה נמשכה. זהו שער הכניסה והיציאה המרכזי של ישראל, וישנו אינטרס לאומי לאפשר בו את הפעילות גם במצב מלחמה. ולכן, גם בזמן הלחימה כל שירותי הנמל פועלים, לרבות הסדרי החנייה בנתב“ג. ואם ציפיתם כי נמל התעופה יציע הסדרי חניה אטרקטיביים יותר בזמן הלחימה, כנראה שטעיתם.

חניה בנתב“ג הייתה ונשארה דבר יקר, ועדיין הפתרונות הטובים ביותר הם שירותי החנייה הפרטיים הפועלים בנתב“ג. אלו מעניקים לכם ערך מוסף ושירות מעולה.

חנייה לטווח ארוך בטרמינל 3
נמל התעופה בן גוריון אינו מציע חנייה לטווח הארוך בטרמינל 3. הפתרון העומד לטובת הטסים הוא חניה בחניון מרוחק (חניון מספר 15), ופתרונות שאטל המאפשרים לטסים לחו“ל לנוע בין הטרמינל לבין החנייה.

שירותי השאטל פועלים 24 שעות ביממה ללא תשלום, אך זמן ההמתנה הוא כחצי שעה. וזה דבר שבפני עצמו צריך לקחת בחשבון בתכנון זמן ההגעה שלכם אל שדה התעופה. שלא לדבר על לחכות 30 דקות לשאטל לאחר טיסה ארוכה, זה עשוי להרגיש כמו נצח.

מחיר חניה לטווח ארוך בנתב“ג טרמינל 3

מבחינת מחיר חניה לטווח ארוך בנתב"ג טרמינל 3  , ישנן שתי אפשרויות העומדות לרשותכם. האחת היא חנייה לא מקורה, והשנייה היא חניה באזור מקורה. המחיר לחניה באזור לא מקורה הוא 45 ש“ח ליממה, ותוספת של עשר ש“ח על כל שעה נוספת. כך שאם טסתם לחמישה ימים, ונכנסתם לחנייה בשעה 10 בבוקר, ויצאתם ממנה לאחר 5 ימים בשעה 2 בצהריים - תתבקשו לשלם סכום של 265 ש“ח.האפשרות השנייה של חניה בנתב"ג היא חניה מקורה. כאן התעריף הוא 80 ש“ח ליממה, ו 14 ש“ח עבור כל שעה נוספת. אם תשאירו את רכבכם לחמישה יממות + 4 שעות, המחיר שתתבקשו לשלם יהיה 456 ש“ח.

ומה לגבי שירותי חניה VIP
המחירים הגבוהים של פתרונות החניה שמעמידה לרשותכם רשות שדות התעופה, מובילים רבים לבחור דווקא בשירותי חניה VIP. שירותים אלו שומרים על רמת מחיר דומה, אך מעניקים ערך מוסף ונוחות גדולה. למשל חברת VIP PARKING מציעה פתרונות חנייה פתוחה וחניה מקורה, במחירים דומים. אך זאת לצד שירות נוסף של איסוף הרכב מהטרמינל, והחזרתו בטרמינל. המשמעות של זה היא שלא תצטרכו לחכות לשאטל. ניתן לנהוג את הרכב ישירות לטרמינל, ושם דייל מטעם החברה יחכה לכם.  אתם תצעדו לעבר הטרמינל, הנהג ייקח את הרכב לחנייה. סידור דומה יהיה גם כאשר תחזרו. בהתחשב בכך שהבדל המחירים כל כך קטן, ברור כי שירותי חניה בנתבג VIP הם הפתרון המועדף על היוצאים לחו“ל.

מחיר חניה לטווח ארוך בנתב“ג טרמינל 3 באמצעות שירותי VIP PARKING
החברה מציעה מחירים אטרקטיביים למזמינים דרך האתר. 5 ימי חניה חיצונית ב 350 ש“ח או חנייה מקורה ב 450 ש“ח. וזה כמובן כולל את שירות האיסוף והמסירה באמצעות דיילי החברה. פתרון זה יחסוך לכם את כל אי הנוחות הכרוכה בחנייה בחניון 15. לא תצטרכו למהר להגיע לשדה התעופה שעה קודם רק בגלל בעיות החנייה. ותימנע מכם כל אי הנוחות הכרוכה בהמתנה לשירותי השאטל. שירותי חניה בנתבג VIP יכולים גם להעניק פתרונות עבור הטסים לתקופות ארוכות וזקקוים להנעת הרכב על מנת לשמור על חיי המצבר, כמו גם פתרונות תדלוק. והאמת שיש גם אפשרות לרחיצת הרכב בתשלום. זה לא חובה, אבל זה בהחלט כיף לקבל את הרכב שלכם נקי כאשר אתם חוזרים מחופשה.

בשורה התחתונה מדובר בהרבה יותר מפתרונות תדלוק.
לסיכום, גם בימי המלחמה עלינו להמשיך לנהל שגרה. כולנו מתפללים לשלומם של חיילי צהל וחזרתם הביתה של החטופים. ובמקביל עלינו להמשיך לנהל את שגרת החיים. חלקנו טסים להתרעננות מהמצב, אחרים לעבודה, לימודים, ביקורי משפחה או סיבות אחרות. חברת VIP PARKING ממשיכה להעניק שירותי חניה בנתב“ג גם בימי המלחמה, וערוכה לתת פתרונות לכל מצב.