אתם בחרתם: הרכב הדיג'יי לחתונות המוביל לשנת 2022 הם SWING DJs

קודם כל, מזל טוב. הגעתם לשלב בחיים לו כולנו מחכים ומצאתם את האחד או האחת שלכם. כמו שלא קל לנו למצוא את בחיר או בחירת ליבנו לחתונה כך גם קשה לנו לבחור את איש המקצוע שיכול להקפיץ את האירוע שלנו לשמיים, או להפוך אותו לסתמי ומשעמם, הדי ג'יי. אז איך בוחרים די ג'יי, ועל מי אנחנו ממליצים?

סווינג דיג'ייז

Swing Dj’s - הבחירה האולטימטיבית

כדי לוודא שהאירוע שלכם יוכל להיות אירוע בלתי נשכח, היינו חייבים למצוא לכם דיג'יי לחתונה שיוכל להרים אתכם לשמיים מתוך היכרות אמיתית איתכם ולא מתוך טרנדים חולפים. המשימה הזו, היא לא פשוטה ולכן כדי למצוא את הדיג'יי האולטימטיבי שוטטנו ברשתות החברתיות וחיפשנו את החברה שקיבלה את הביקורות הטובות ביותר לא רק על האירוע עצמו, אלא גם על תהליך בחירת סגנון המוזיקה שתושמע באירוע שלכם. אחרי שיטוט ארוך במיוחד כמה שמות קפצו לעינינו אבל בפער אדיר הגיעו סווינג דיג'ייז , שמאמינים שלכל אירוע מגיע דיג'יי מקצועי, שלא רק ינגן את המוזיקה האהובה עליכם, אלה שיאהב בעצמו את אותו הסגנון וידע לשחק איתו בצורה נכונה.

מה הופך את סווינג די ג'יי לכל כך מיוחדים?

בעוד דיג'יים אחרים ירימו גבה ויסתבכו כשתגידו להם שהלוקיישן שלכם הוא לא לוקיישן קלאסי לחתונה, סווינג דיג'יי דווקא יתלהבו ביחד איתכם ואולי אפילו יפתיעו אתכם ויגידו לכם שכבר יצא להם לנגן שם.
לא רק שסווינג די ג'ייז ניגנו כבר בכל אולם חתונות בארץ, יש להם סיפורים ארוכים על חתונות על חוף הים, במסעדה ובמקומות הזויים אחרים. סווינג דייג'ייז מוכנים לכל תרחיש ותמיד ידעו גם להתחבר מבחינה טכנית בכל לוקיישן וגם להתחבר לקהל בחתונה ולהרים אותו באוויר גם בחתונות צהריים וגם עד השעות הכי קטנות של הלילה.איך סווינג דיג'ייז בוחרים מוזיקה לחתונה?

בסווינג דיג'ייז מאמינים שלא כל החתונות שוות ולכן לא יהיה להם סגנון מוזיקלי שווה. כלומר, איך אפשר להשוות חתונת צהריים רגועה ושלווה על חוף הים, של זוג רגוע לחתונה בלילה באולם מפואר, עם זוג קרחניסטים שרוצים לרקוד עד שיפלו מהרגליים? הצוות של סווינג דיג'ייז מיומן בכל חתונה ולמעשה, יצא להם לנגן בחתונות בחוף הים, בחתונות בכל האולמות בארץ ואפילו חתונה מיוחדת במסעדה. אז מה הוא בעצם התהליך של סווינג דיג'ייז לתכנון המוזיקה בחתונה?

סווינג דיג'ייז
סווינג דיג'ייז

זוג קרחניסטים או זוג רגוע?

כשהצוות של סווינג די'גייז פוגשים את הזוג לראשונה, אפילו משיחת הטלפון הראשוני, הם מתחילים לגבש את הסגנון של החתונה שהזוג היה רוצה. אולי דיג'יים אחרים ישאלו אתכם שאלות שטחיות וינסו לגרום לכם לצאת מהפגישה כמה שיותר מהר ולא ינסו להכיר אתכם, סווינג דיג'ייז ישבו איתכם עד שתגיעו למצב בו אתם מרוצים ואין לכם עוד שאלות או בקשות. כדי להכין את הבסיס לפלייליסט שלכם, הם יסתכלו על הסגנון המוזיקלי האהוב עליכם, על קצב העלייה באדרנדלין עם המוזיקה שתתאים לכם והאופי האמיתי והייחודי שלכם כדי שיותר מכולם אתם תהנו ביום המאושר בחייכם.

חתונת צהריים או חתונת לילה?

מעבר לפער העצום באווירה של חתונת צהריים וחתונת לילה, יש גם פערים לוגיסטיים גדולים בין השניים, שכן בחתונת לילה יש הרבה יותר זמן לשלב את כל הסגנונות המוזיקליים האהובים עליכם ואילו בחתונת צהריים, אנשים מגיעים מוקדם יותר, החופה מתחילה מהר יותר, האוכל יוצא אחד אחרי השני ואנשים עוזבים מוקדם יותר, לכן סווינג דיג'ייז מאמינים שכדי לשמור על אירוע אחיד חשוב לבחור מספר מצומצם של סגנונות מוזיקה אותם תרצו לשלב באירוע שלכם, כי כשאין הרבה זמן אי אפשר לשחק במעברים מסובכים ממוזיקה מזרחית ועד לדיסקו, או ממוזיקה עיראקית ועד לטכנו, ולכן חשוב לבחור סגנונות מוזיקליים שהמעבר ביניהם יהיה חלק יותר.

חתונה ביער או חתונה באולם?

הלוקיישן של החתונה לא אומר הרבה רק על אופי החתונה, אלא גם על אופי הזוג המאושר. אי אפשר להשוות זוג הייטקיסטים עם שריטה לטכנו שעושים חתונה ביער לזוג קיבוצניקים רגועים שרוצים להתחתן בשדה בו גדלו. לכן בשיחה הראשונית סווינג דיג'ייז ישאלו ישר "איפה?" גם כדי להבין את האופי שלכם ושל החתונה שלכם, וגם כי הם פשוט אוהבים לזרום עם השגעונות שלנו ולהפוך כל לוקיישן שהיה בגדר חלום - למציאות.

סווינג דיג'ייז
סווינג דיג'ייז

מוזיקה עיראקית או טכנו?

תאמינו או לא, סווינג דיג'ייז יודעים לעשות מעברים חלקים בין הסגנונות השונים ביותר במוזיקה, אפילו בין מוזיקה תימנית ועד ראפ 90. בסווינג דיג'ייז מאמינים שאם רק רוצים ויש מספיק זמן, אפשר לשלב את כל הקשת הענקית, שהיא המוזיקה, בערב המיוחד שלכם. אז גם אם אתם שניכם הפכים גמורים בכל הנוגע במוזיקה, ומתווכחים כבר מההצעה אם יהיה מזרחית או יהיה בריטני, סוונג דיג'ייז יהיו שם בשבילכם לאורך כל הדרך ויעזרו לכם לגשר את הפערים ולשלב כל סגנון מוזיקה שרק תרצו בערב המאושר שלכם.

קהל בוגר או קהל צעיר?

אין מה לעשות, הגיל עושה את התרגיל. הגיל הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת הפלייליסט לחתונה, הרי אי אפשר לצפות מקהל ותיק שנע בין גילאי ה-40 ל-50 להתרגש מאותה המוזיקה שקהל צעיר שנע בין גילאי ה-20 ל-30, ולא, אנחנו לא מדברים על סגנון המוזיקה. כי סגנון מוזיקה אהוב משתנה מאדם לאדם בלי קשר לגיל, אבל כן התקופה משנה את ההתרגשות של הקהל מהז'אנר האהוב עליו. לצורך ההדגמה, נניח ויש מולנו זוג שאוהב ראפ והיפ הופ, וטווח הגילאים בחתונה שלהם יהיה 20-25, הם כנראה פחות יתרגשו מביגי וטופאק, אבל יעופו על החיים שלהם עם שיר של אמינם או סנופ דוג.

סווינג דיג'ייז
צילום: לב סלוצקי

אבל רגע, מי הם סווינג די ג'ייז?

כשתשמעו על סווינג דיג'ייז ודאי תסתקרנו ותרצו לגלות מי עומד מאחורי כל הביקורות המעולות האלה? אז האמת, שלא מדובר באדם אחד, אלא שניים, שתחתיהם עובדים צוות מוזיקלי שהם בחרו בפינצטה. הכירו את הבעלים של סווינג דיג'ייז:

 

  • ג'ק רייף - ג'ק נולד בבית מוזיקלי, בן להורים מוזיקליים, נגני תזמורת הכוללת 14 נגנים והם עומדים בראש התזמורת. כשגדל ג'ק הבין שמוזיקה היא אהבת חייו והתלווה להוריו בהופעות בחו"ל, מסנט פטרסבורג הקפואה ועד ללוס אנג'לס השמשית. כשג'ק היה בן 21 הוא הבין שהוא צריך לקחת את אהבת חייו ולהפוך אותה למקצוע שלו, שם הוא החל את המסע שלו מול אולמות אירועים והשתפשף במקצוע.כשעבד עם אולמות האירועים ג'ק הבין כי היעוד של חייו הוא להתחבר לאנרגיה חסרת ההשוואה שנמצאת באירוע יחיד במינו, חתונה.
  • דודי בן משה - דודי בן משה הוא לא רק דיג'יי מוערך, הוא גם מוזיקאי בחסד עליון. לדודי יצא להקליט אינספור אמנים, לשחרר מוזיקה שלו לאוויר העולם ולהשתתף בלא מעט הפקות אלקטרוניות. לדודי גם השכלה מקצועית בתחום, דודי בוגר מכללת סלע, מאמין ששום פלייליסט לא מושלם עד שאיכות הסאונד שלו לא מושלמת גם היא.