מסעדה איטלקית באילת: המומלצת ביותר לשנת 2023

דמיינו את עצמכם מתפנקים במסעדה טובה בשמש החמה, מוקפים בנופים שובי הלב של הים האדום, עם ארוחהאיטלקית מושלמת לצד יין טוב או קוקטייל כיפי. תכירו את קפה אופטימי – בית קפה וביסטרו איטלקי בטיילת באילת המציעה חוויה קולינרית בלתי נשכחת אל מול הנוף המהמם שלקו החוף בטיילת אילת

קפה אופטימי
קפה אופטימי | צילום: ליליה מגדנקו

בין אם אתם רוצים לצאת למסעדה ערב רומנטי או לבראנץ' משפחתי מהנה מול הנוף היפהפה של הים הנוצץ, קפה אופטימי היא המסעדה המושלמת לבלות בה באילת.אם אתם שואלים אותנו, מדובר במסעדת הטובה ביותר בטיילת באילת, יעד מועדף על תיירים ומקומיים כאחד.

קפה אופטימי היא מסעדה איטלקית באילת, הממוקמת על הטיילת הציורית ומציעה חוויית סעודה ייחודית המשלבת את האווירה הנינוחה של חיי חוף הים עם הטעמים והניחוחות התוססים של מבחר מנות איטלקיות אהובות.

קפה אופטימי
קפה אופטימי | צילום: ליליה מגדנקו

כשתכנסו למסעדה, תתקבלו בחיוכים חמים מהצוות, בעיצוב עכשווי ובחלונות פנורמיים המציגים לראווה את נופי החוף והים עוצרי הנשימה. אזור הישיבה החיצונית תהנו מאווירה סוחפת ופסטורלית, בה תהיו רגועים על ידי הקולות המרגיעים של הגלים, רוח הים המענגת, ולרגע אפילו תשכחו שאתם בלב אילת ולא בחו"ל.

כאחד ממקומות האוכל המובילים בעיר, מסעדה זו תוכננה בקפידה כדי לבלוט מאפשרויות אוכל אחרות באילת, ומהווה מקוםאולטימטיבי לכל אלה המחפשים חווית אוכל איטלקית אותנטית ובלתי נשכחת שלא יוכלו לעמוד בפניה.

מסעדה מצוינת ללא תחרות באלגנטיות ובקסם שלה, עם שירות יוצא דופן, ומבחר נרחב של יינות איטלקיים וקוקטיילים מיוחדים, המשלימים ללא רבב את היצע התפריט העשיר והמגוון.

בין אם אתם מחפשים לחגוג אירוע מיוחד או להתפנק בארוחת צהריים או ערב, ואפילו סתם פשוט להירגע אחרי יום ארוך של סיורים באטרקציות היפות של אילת, המסעדה המעולה הזו על הטיילת היא באמת הבחירה האידיאלית.

בית קפה עם מטבח איטלקי ברמה הגבוהה ביותר
נופשים באילת? גרים בעיר? אם בא לכם להנות מאוכל איטלקי  מעולה במחירים משתלמים, זה המקום לארוחה איטלקית מושלמת. לא רק שמסעדה זו משקיפה על חוף הים ומציעה נופים מרהיבים בזמן הארוחה, היא גם מציעה מטבח משוב וטעים של מנות איטלקיות.

הכי כיף להנות בארוחה איטלקית מפנקת  ואותנטית עם נוף פנורמי לים, שתגרום לכם להרגיש איטליה באילת.

בקפה אופטימי הכל טרי וטעים. כשמדובר במטבח איטלקי, הסוד טמון בחומרי גלם טריים ואיכותיים, בהם משתמשים בכל המנות. הפיצות במקוםנעשות מבצק מיוחד המוכן במקום ומעליו השילוב המושלם של עגבניות מתקתקות, מוצרלה טרייה ומגוון תוספות לבחירה. מנות הפסטה שלנו מספקות טעמים ביתיים ועשירים, החל מקלאסיקות כמו פטוצ'יני בשמנת פטריות ועד אפשרויות מגוונות יותר. מה שיפה במסעדה זה שעל אף שפע המנות האיטלקיות המוכרות, יש מבחר רב של מנות נוספות ממטבחים שונים וכן מנות ילדים, כך שגם אם אתם באים בהרכב מגוון, כל אחד יוכל למצוא ממה להנות בתפריט.

קפה אופטימי
קפה אופטימי | צילום: ליליה מגדנקו

מבחינת פסטות ופיצות, המגוון שופע במיוחד. מנה מומלצת היא הלזניה רוזה - שכבות של פסטה, רוטב שמנת, רוטב עגבניות, מוקרם במוצרלה. פשוט חלום. מבחינת פיצות, אל תפספסו את הפיצה טוריסימו שמגיעה עם רוטב עגבניות, ארטישוק א-לה רומנה ,זיתי פטריות שמפניון, מוצרלה והיא אחת הפיצות הטובות ביותר שתטעמו – בהתחייבות.

טעימה מדרום איטליה עם פיצות ופסטות בטאצ' ים תיכוני
חובבי הפיצות והפסטות ימצאו מנות רבות להנות מהןבקפה אופטימי, אך גם אם בא לכם על מנת דג מעניינת תמצאו מנות מעולות בתפריט. התפריט כולל מבחר מנות מעניינות וטעימות של דגים וביניהןסלמון בגריל, מבושל לשלמות ומוגש עם תוספת, סלמון ממולא, דג דניס שלום או פילה דניס על הפלנצ'ה, ואפילו פיש אנד צ'יפס נדיר גם עבור מי שצמחוני או טבעוני ימצא מנות רבות בתפריט, כמו שקשוקה טבעונית, חציל בלאדי צלוי,  ואפילו המבורגר ושווארמה טבעוניים ומפתיעים בטעמם.

בקפה אופטימישמים דגש על איכות וטריותבמרכיבים ועל דיוק בהכנה, כך שתוכלו לסמוך על המומחיות של צוות המטבחשיוציא מנות מדהימות וטעימות שכיף לאכול ולהתענג עליהן. מסירותם למצוינות מבטיחה שכל חווית אוכל תשאיר רושם מתמשך על הטעמים העשירים והמגוונים המגדירים את המטבח האיטלקי במיטבו.

בואו לחוות את המיטב של איטליה ממש בלב אילת, ולהנות מטעמים שונים דרך המנות האיטלקיות המפנקות שלנו.

עם מבחר כה רחב של מאכלים איטלקיים אמיתיים, ללא ספק תמצאו משהו לאהוב במסעדה האהובה הזו בטיילת - בין אם זו פיצה מעוררת תיאבון, מנת פסטה מנחמת, או מנת דג מפוארת כשהשמש שוקעת ברקע.

בקפה אופטימי, לא רק שתוכלו לטעום מביןמגוון מנות איטלקיות מצוינות, תוכלו גם להתפנק עם קינוחים מעולים.

מבחינת ארוחות בוקר, יש תפריט מגוון מאוד המציע ארוחות בוקר  עשירות ומיוחדות בסגנונות שונים, לצד מנות קלאסיות של ארוחת בוקר ישראלית עשירה, או פרנץ' טוסט. כמובן שתוכלו למצוא בתפריט גם מבחר כריכים וטוסטים לארוחת בוקר קלילה יותר.

לא משנה אם תבחרו לעצור לארוחת בוקר, ארוחת צהריים או ערב, תוכלו להנות ממבחר מנות לרבות וסלטים כיפיים, או נשנושים שונים.כשהשמש שוקעת, זה זמן מושלם לשבת עם כוס קפה טוב או מבחר מנות ראשונות וקוקטייל או בירה, ופשוט להנות מהאווירה. התפריט מציע כל כך הרבה מטעמים ואפשרויות, שתוכלו למצוא את עצמכם יושבים בכיף ובזרימה גם אם לא באתם לשבת לארוחה שלמה. מעבר לאפשרויות השונות המוצעות בתפריט, כמובן שמרכז העניינים הוא סביב המנות מהמטבח האיטלקי, ובאיטליה כמו באיטליה כל מנה באשר היא, תהיה ברמה הגבוהה ביותר, וזה תקף גם לצמחונים וטבעונים, מה שמבטיח שאף אחד לא יישאר רעב או לא מרוצה.

לאתר המסעדה-  https://cafeoptimi.co.il/
כתובת: מרכז פנינת אילת בצמוד לקניון מול הים