מותג נד נד מציג: קולקציית בגדי ילדות מעוצבים לחגי תשרי 2019

מותג האופנה הישראלי נד נד (Nadned.co.il) לבגדי ילדות שובר את הסטנדרט המוכר (הקיטשי לעיתים) בתחום עם בגדים יוקרתיים מתוצרת כחול לבן, כאלה שלא תראו על מדפי החנויות בקניונים. כתבה פרסומית.

קולקציית בגדי ילדות נדנד

פפיונים גדולים, בדי תחרה נושמים והמון שיק בסגנון קז'ואל, הם רק חלק ממה שתמצאו בחנות האונליין של המותג. לא תמצאו סיפור סינדרלה בהקמת המותג, אלא מעצבת אופנה עם תעוזה שהחליטה לייצר ליין בגדים לילדות שונה, אופנתי ומלא בסטייל.רוית משעלי בעלת המותג היא אם לשתי נסיכות (ונסיך), שהחליטה לשבור מוסכמות ולעצב קולקציית בגדי ילדות לחגים ואירועים מיוחדים בסטנדרט שונה, כזה שלא רק נראה ומצטלם יפה, אלא גם מכיל בדים רכים נוחים, ללא תחרות מעקצצות וללא בדים סינטטיים. החזון של מותג נד נד מבוסס בראש ובראשונה על בחירה קפדנית של בדים איכותיים, ורק לאחר מכן מתמקד בעיצובים היוקרתיים, המותאמים בין השאר לחגים הבאים עלינו לטובה. רק נזכיר שהילדות הקטנות מקפצות ומשחקות בין ארוחות החג, ולכן שמלות נוחות תוכלנה לשרת אותן בנאמנות, עד כדי כך שהן לא תרצנה להחליף לפיג'מה באמצע ארוחות החג.

קולקציה מלאה בסטייל עם נגיעות ילדותיות

כיום המותג NadNed מציע את מרכולתו באתר אינטרנט חדש ועדכני ובו קולקציות ייחודיות המתאימות בדיוק לחגי תשרי. לפני כחודשיים המותג השיק קולקציית קיץ מרעננת, ובה חליפות בגוונים בהירים, שמלות פפיונים, והרבה שיק שקשה לסרב לו. סגנון העיצוב של המותג אינו מתיימר להפוך את הנסיכות לבוגרות, לא תמצאו בו צבעים נועזים, לא שמלות אדומות ונפוחות או תחרות מוגזמות. לקולקציה סטייל ייחודי עם נגיעות ילדותיות, צבעים רכים כמו ורוד, שמנת, ניוד וצבעים עדינים נוספים, ובדים רכים ונושמים.

הכירו את קולקציית Party collection של נד נד

מלבד בגדי קז'ואל המתאימים לאירועים קטנים כמו ימי הולדת ומסיבות קטנות, תמצאו באתר NadNed את קולקציית הפארטי קולקשיין המותאמת לחגים ואירועים מיוחדים. בקטגוריה זו תמצאו קולקציית בגדים ייחודית, המשלבת גזרות מדויקות לצד הקפדה על הפרטים הקטנים, החל מהכפתורים ועד הקיפול של הפפיון והסימטריות בין הקשירות, המורגשים היטב בכל בגד. את הבדים לקולקציה בוחרת בעלת המותג בעצמה, רוית משעלי, רק אחרי שחשה אותן בידיה ובודקת היטב את מרכיבי הבד ואיכותו. אך העבודה לא מסתיימת רק בבחירת הבד, אלא ממשיכה לאחר מכן בשימת לב לרוכסנים והגימורים, במטרה לאפשר לנסיכות ליהנות גם מנוחות מירבית.

כדי להבטיח את 'בקרת האיכות' על פרטי הקולקציה, שתי בנותיה של משעלי משמשות כדוגמניות מודל. הן מודדות את הבדים ונותנות משוב על איכותם בדגש על נוחות הבגד. כל זאת בכדי להבטיח שכל בגד מהקולקציה יהיה נעים ונוח, ללא רוכסן מציק וללא כפתור בולט, או כל דבר אחר שעלול לפגום בנוחות הבגד.

נדנד קולקציית בגדי ילדות 2019
צילום: צילום תמונה: נדנד

אילו פריטים שווים נמצאים ב- Party collection באתר?

בגדים חגיגיים ושמלות ערב לילדות הם רק חלק ממה שתמצאו בקולקציה החדשה לחגים ואירועים מיוחדים. אך לא מדובר רק בשמלות, אלא גם בחליפות וסטים מהממות שמתאימות בול לחגי תשרי החגיגיים. הנה מספר דוגמאות:

VERONICA SUIT - חליפת סאטן חגיגית – החליפה כוללת מכנסיים קצרים וחולצה שיקית בשני צבעים לבחירה בשחור ובלבן.

RENATA DRESS - בחלקה העליון של השמלה בד לבן מבריק, ובחלקה התחתון המון מלמלות תחרה לבנות שיוצרות נפח רך. השמלה כוללת מארז של שלושה פפיונים הניתנים לחיבור במיקומים שונים על השמלה בשלל אפשרויות ליצירת לוקים שונים.

ALEXANDRA DRESS – השמלה המושלמת לחג, משלבת הדפס טרנדי מנומר יחד עם בד סאטן רך ונעים. בשני צידה פפיונים קטנים והיא מגיעה בשילוב של ורוד- לבן או שחור- לבן.

EMILY DRESS – השמלה עוצבה במיוחד לנסיכות אורבניות, והיא משלבת שכבות של מלמלות רכות ומתוקות עם צבעוניות מודרנית. השמלה אף מגיעה עם בונוס מיוחד - שני סרטים הנקשרים לפפיונים חלומיים על הכתפיים.

לצפייה בקולקציה החגיגית של NadNed לחצו כאן