בועז שוורץ - מנכ"ל דויטשה בנק בישראל

בועז שוורץ הוא יליד ישראל ומנכ"ל דויטשה בנק - הבנק הזר הגדול בישראל ואחד הבנקים הגדולים בעולם. הוא מוכר ומוערך ברחבי עולם העסקים כאיש אמונם של תאגידים בניהול עסקאות בשווי מיליארדים. הכירו מקרוב את האיש שמינף את אחד התאגידים הגדולים בישראל.

מומחה פיננסי

כיצד הגיע בועז שוורץ למעמדו הנוכחי?

את דרכו המקצועית החל שוורץ לאחר שירותו הצבאי. כמו ישראלים רבים הוא החל לימודי תואר. התחום שבחר היה הנדסת חשמל, אך לאחר קבלת תואר שני בתחום, הוא עשה תפנית מקצועית והמשיך ללימודי כלכלה, הפעם בפנסילבניה שבארה"ב.

משם המשיך ללימודי דוקטורט באוניברסיטת שיקגו בכלכלה.
עם תום לימודיו - חזר לאוניברסיטת תל אביב, שם עשה שנים קודם לכן שני תארים בהנדסת חשמל - הפעם כמרצה לכלכלה.

במקביל, פעל שוורץ כיועץ לארגון אמריקאי מתחום ההשקעות ופיתח אסטרטגיות ושיטות חדישות לחישובים כלכליים נטולי סיכונים.
לאחר כשנתיים בתפקיד זה, יצא לדרך עצמאית והקים יחד עם שותף ישראלי חברה למתן שירותי ייעוץ לתאגידים ישראליים.
בין הלקוחות שהחברה שירתה באותם ימים היו בנק הפועלים, צים, חברת ביטוח כלל ועוד.

 

בהמשך הדרך, חיכה לו התפקיד שצפוי ללוות אותו לאורך שנים ולהשפיע במידה רבה על חייו - ניהול סניף ישראל של דויטשה בנק.
תפקידו החדש כמנכ"ל בדויטשה בנק, חיזק את יחסיו עם ישראל והביא אותו למעמד המאפשר לו לסייע לחברות ישראליות בשוק העולמי ולקדם אינטרסים ישראליים שונים.

תפקיד משנה חיים - ניהול דויטשה בנק סניף ישראל

תחת שרביט ניהולו של שוורץ, הגדיל דויטשה בנק סניף ישראל את הכנסותיו השנתיות ל-150 מיליון דולר.

תוך שהוא מנהל ביד רמה את עסקיו של הבנק בישראל ומתמקד בעיקר ברכישות ענק, ניהול עסקאות של מאות מיליוני דולרים, אסטרטגיות פיננסיות בין ארגונים והשקעות הון, שוורץ המשיך, כמו בעבר, להיות הכוח המניע של דויטשה בנק בישראל, להנהיג אותו להצלחה ולהוביל עסקאות מוצלחות עם יזמים ישראלים, תוך שהוא מייעץ לחברות ענק המבקשות להסתייע במומחיות שלו, כדי לנהל בהצלחה עסקאות מיזוג, רכישה ומכירה של חברות בשווי מיליארדי דולרים.

בין העסקאות ששוורץ שימש בהן בתפקידי ייעוץ, הובלה וניהול, ניתן למצוא את ההנפקה לבורסה של חברות כמו סייבר בנק, מובילאיי, גזית גלוב, סודה סטרים ועוד רבים אחרים, הובלה של צוות היועצים לרכישת סבן קפיטל גרופ, את מניות השליטה בבזק ופרטנר, ואף הובלה של מימון הפיתוח של מאגר הגז הטבעי "תמר" עבור ישראמקו וסיוע בעיצוב מסגרת העבודה הרגולטורית לאחר החלטות ועדת ששינסקי.

בנוסף על כל אלה, שוורץ ליווה את ניסיון הרכישה של לאומי קארד כיועץ של חברת פרטנר תקשורת, וכיהן כיועץ בעשרות עסקאות רכישה, מיזוג והצעות עבור חברות ענק ברחבי העולם.

כיום, שוורץ ממשיך לתווך, להוביל ולייעץ בעסקאות והשקעות של גופים ציבוריים וחברות ענק ישראליות. בין החברות המבקשות באופן קבוע את שירותיו ניתן למצוא חברות תקשורת, בנקים, וחברות מסחריות מתחומים שונים במשק הישראלי.

שאל את המומחה
Shutterstock 261126911

מומחה עסוק לפיננסים, שמוצא זמן לעיסוקים נוספים

לא ניתן לערער על עובדת היותו של שוורץ איש עסוק מאוד.
יחד עם זאת, הוא אינו מזניח את החלק הפחות פיננסי של החיים ומקפיד לטפח פעילויות צדקה שונות, ביניהן סיוע לארגונים התומכים בנוער בסיכון וארגונים לאיכות הסביבה.
הוא משמש גם כחבר הנהלה במרכז הבינתחומי בהרצליה וכחבר דירקטוריון ויושב ראש של ועדת ההשקעות בקרנות נאמנות של בנק הפועלים.

עשייתו המשמעותית של בועז שוורץ בתחום הפיננסי הפכה אותו לאיש מוכר ובעל מעמד, אך העשייה שלו למען הקהילה הפכה אותו לאדם משפיע גם בתחומים חשובים אחרים ולנציג מכובד וראוי של ישראל בעולם.

 

למידע נוסף על בועז שוורץ בקרו כאן