אל תריחו כמו כולם: הכירו את הטרנד החדש - בשמי הבוטיק

עבור רוב האנשים הצמדת התואר "בוטיק" לפריט מסוים, מתקשרת עם אסוציאציות של מחיר מנופח. לא כך הדבר בבשמים. לקראת עונת הסיילים של פסח, הגיע הזמן שתכירו את הבשמים שאין לכל אחד – בשמי הבוטיק

עלוני המבצעים מכריזים על הנחות חסרות תקדים של בשמים מובילים, את מדפי הבשמים בדראגסטור המקומי מציפים ריחות מוכרים ואתם  יודעים שאומנם הניחוח הזה נהדר אבל יש אותו לכולם. אם אתם רוצים ליהנות מבושם מיוחד, כזה שאין לכל עובר אורח ברחוב וכזה שתתאהבו בו ברגע, יש לנו חדשות נפלאות עבורכם: הכירו את בשמי הבוטיק.

בושם בוטיק על קצה המזלג

עבור רוב האנשים הצמדת התואר "בוטיק" לפריט מסוים, מתקשרת עם אסוציאציות של מחיר מנופח, אך בתחום הבישום אין הדבר כך. למעשה, בשמי בוטיק מתייחסים לבושם הנרקח בעבודת יד, עשוי מתמהיל של חומרי גלם איכותיים מאוד ולא פחות חשוב – מיוצר בתנאים מיוחדים, בבתי ייצור שהתמחותם היחידה היא בישום.

הרבה יותר מטרנד חולף

מגזין "פורבס" ערך השוואה בין קצב מכירת בשמי הבוטיק לבין הבשמים הסטנדרטיים וגילה כי בשנים האחרונות נשים וגברים מעדיפים בשמי בוטיק בפער הולך וגדל. למרות זאת, משתף המגזין, לא מדובר באופנה חולפת, אלא בתחום שהולך וממצב עצמו כנישה מובילה, המתכתבת באופן מושלם עם הלך הרוח של הדור הזה: להיות מיוחדים, לא כמו כולם ולהתהדר בניחוחות שאינם נפוצים אלא ייחודים.

חמישה בשמי בוטיק שכדאי להכיר

  1. AMOUAGE

המותג מקפיד על  שימוש ברכיבים איכותיים מאוד, תוך מרדף בלתי פוסק אחר מרכיביו הנדירים הפזורים בכל רחבי הגלובוס. למותג בשמי היוקרה הבינלאומי "AMOUAGE", המיועד לנשים ולגברים מורשת ארוכת שנים ומצדיקה את המוניטין שרכש לעצמו כמותג שאין להתעלם ממנו.

  1. AMOUROUD

לבקבוקי הבושם של מותג הבשמים היוקרתי "AMOUROUD" יש עיצוב יפהפה והוא בעל לוחית מוזהבת שעוצבה בעבודת יד. המותג המיוחד שואב את השראת ניחוחו  מעץ ה-"Oud", כך שכל בשמיו מתהדרים בניחוחות שורשיים, עציים, אקזוטיים ומשכרים.

  1. SISLEY PARIS

מותג העל SISLEY אמנם לא מתמחה רק בבישום, אך הוא עושה גם זאת מצוין. מותגי הבישום הנדירים של החברה, עושים שימוש מדהים ומגוון בעולם הצומח ומפיקים תמציות ייחודיות המבוססות על 800,000 מיני צמחים שונים מכל רחבי העולם.

  1. THE DIFFERENT COMPANY

חברת הבישום הזו לא רק מצהירה על עצמה שהיא שונה  היא באמת כזו. החברה מספקת מענה חדשני, נועז ומיוחד במינו לכל מי שרוצה להתהדר בניחוחות שאין לאף אדם אחר. ממש כפי שלסופר יש את המילים, כך גם ליצרן הבשמים יש את חומרי הגלם, מהם הוא רוקח את הפורמולה המנצחת, המושלמת. זוהי האמונה המנחה את מייסדיה הצרפתיים של החברה, הנחשבים למובילים בצרפת ובאירופה כולה. מנעד הניחוחות רחב והוא משלב בין פצ'ולי אינדונזי, ברגמו איטלקי ושלל חומרי גלם משובחים היוצרים תוצאה משכרת חושים.

  1. GRITTI

בושם אחד של חברת GRITTI אוצר בתוכו עולם שלם של ניחוחות, היסטוריה ותרבות. המותג האיטלקי נוסד באחת הערים האיטלקיות היפות ביותר שיש – ונציה. שם, בין התעלות הקסומות למבנים המיוחדים, יוצרת המשפחה המייסדת בשמים מדהימים כבר מעל לחמש מאות שנים. המסורת העתיקה, הקסם האיטלקי והחתירה אחר רקיחת פורמולות מושלמות הופכת את GRITTI לאחד המותגים הנחשקים והמובילים בעולם.

הכתבה בשיתוף  individual