כל הצעצועים הכי שווים לילדים רק באתר ילדודס!

רוצים להעניק לילד ולכם רגע מתוק כזה? רגע, לפני שאתם רצים להזמין צעצועים לילדים, בואו ללמוד איך לבצע רכישת משחק איכותי ואיך לייצר חוויית משחק משפחתית כיפית במיוחד: חברת ילדודס מעשירה אותנו עם פוסט שכולו משחק ילדים

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: freepik

כהורים, אנחנו מוכנים לקטוף את הירח לילדינו רק כדי לזכות לראות את האישונים שלהם מבריקים באושר ולשמוע את הצחוק שלהם מתגלגל ברחבי הבית. אחת הדרכים לגרם לאידיליה הזו להתממש היא להעניק לילד משחק שחלם עליו ולצפות בו קורע את נייר העטיפה בציפייה - אין עונג שישווה לרגעים האלו ומי שלא חווה אותם, לא יודע נחת צרופה מהי.

רוצים להעניק לילד ולכם רגע מתוק כזה? רגע, לפני שאתם רצים להזמין צעצועים לילדים, בואו ללמוד איך לבצע רכישת משחק איכותי ואיך לייצר חוויית משחק משפחתית כיפית במיוחד: חברת ילדודס מעשירה אותנו עם פוסט שכולו משחק ילדים.

איך מגדלים ילד עצמאי?

לאונרדו דה וינצ'י, המדען והממציא האיטלקי - נחשב לאחד מגדולי האוטו דידקטיים שרכש את השכלתו בצורה עצמאית ובלתי אמצעית. עם התפתחות השיטה המונטסורית אנו נוכחים לראות שתוכנית הלימודים הבית ספרית לא תמיד מאפשרת פיתוח יכולות מקסימלי ומגבילה את הילד לתחומי למידה ספציפיים ברמה אחידה.

עולם המשחקים לעומת זאת, פותח בפני כל ילד את עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות, כאן הוא חופשי ללמוד ולגלות, לפתח דמיון ומעוף ולגדול להיות מבוגר בעל חשיבה עצמאית. אילו משחקים מומלצים לפיתוח ילדים חושבים, טיפוח יכולות חברתיות ועידוד כישורי ניתוח ואנליזה? יועצי המשחקים של אתר ילדודס יושבים איתנו לשיח פתוח על המשחקים המומלצים לילדים. כך תרכשו משחקים איכותיים לילדים.

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: freepik

משחקי חשיבה

עולם משחקי הקופסה טומן בחובו משחקים רבים שבאופן פרדוקסלי מעודדים חשיבה מחוץ לקופסא. כאן נוכל למצוא משחקי אסטרטגיה, משחקי ניתוח ורכישת השכלה כמותית, מרחבית ויצירתית. חוויית המשחק נוטלת את העוקץ שבלמידה ומאפשרת לילד ליהנות מלימוד מהנה שלא בדומה לחוויית הלמידה הבית ספרית המאופיינת לעיתים בתחושת כורח.

בבחירת משחק חשיבה מומלץ לקרוא היטב את ההוראות ולוודא שהמשחק מתאים לגילו של הילד, נוסף על כך, בהיכרות עם הילד יש לשקול התאמה של משחק עבורו: משחק המשלב דרישות לחישובים מתמטיים או משחק הדורש זיכרון ושימת לב לפרטים. לכל ילד משיכה לסוג אחר של משחקי חשיבה, תוך התנסות עם סוגי משחקים שונים יוכל השחקן להכיר טוב יותר את נטיותיו ו"להשתפשף" בתחומי המשחק המתאימים לאופיו ולכישוריו. משחקי חשיבה מומלצים לדוגמה הם: משחק הלטאה, משחק אישיות ועוד.

משחקים חברתיים

משחקי חברה הינם משחקים המשלבים שיתוף פעולה, אינטראקציה, פיתוח שיח, משא ומתן ותקשורת בין אישית. פיתוח יכולות אלו בגיל הצעיר חשוב מאוד ככלי להתנהלות יעילה בהמשך החיים. כיום, עם היטמעות התפיסה כי אינטליגנציה רגשית חשובה לא פחות ואף יותר מנתוני אייקיו גבוהים, קיימת מגמה לפיתוח יכולות אלו בקרב ילדים. מומלצים משחקי קופסא הדורשים השתתפות של כמה שחקנים וכן כדורים, בובות וצעצועים נוספים שדורשים פעילות של מספר ילדים יחד. משחקים לדוגמה הם: מיני שולחן כדורגל קרח או מיני שולחן כדורגל.

משחקי הרכבה ויצירה

משחקי הרכבה ויצירה מפתחים יכולות מוטוריקה עדינה, דמיון, מעוף, יצירתיות והגיון. כאן תוכלו לפגוש משחקי הרכבה הכוללים ערכה לבניית רכבת חשמלית, לגו, בניית מסלול מרוץ כדורים או לוח ציור דיגיטלי. מחפשים לגוון? באתר ילדודס המשווק צעצועם לילדים תוכלו למצוא שולחן אמנות מגניב לילדים בשילוב מקרן או חול צבעוני לפיסול ארמונות מרהיבים גם בתוך הבית (וזה לא מלכלך!) השמים זה הגבול בעולם היצירה, ההרכבה והאמנות. כאן אין "נכון או לא נכון" "ציון עובר או לא עובר" - כאן אנו משתפים למידה עצמאית, התנסות ורכישת כלים להתמודדות עם מגוון מצבים. זמן של ציור או יצירה הוא זמן לשבת עם הילד ולשוחח אתו, היצירה עשויה להציף ולפתוח נושאים שבזמן רגיל הילד מתקשה לחשוף, זו העת להכיר את הילד בצורה מעמיקה יותר.

מסביב לשולחן - משפחה יושבת לשחק

היתרונות

הפסיכולוגיה רואה ערך רב בשעת משחק משותפת של אבא-אמא-ילד או מספר ילדים יחד. זהו זמן איכות בו מתפנה כל המשפחה מעיסוקיה, מהתחייבויותיה, ממסכיה ומריצותיה ומתיישבת לשחק במשחק אהוב: זה יכול להיות צעצוע לגיל הרך, משחק הרכבה מתקדם או יצירה הדורשת התמסרות ודמיון. כך או כך, הההשפעה של שעה כזו תורמת לבריאות הנפש של הילדים, מפתחת מערכת יחסים בריאה בין בני המשפחה, מפתחת ביטחון עצמי ודימוי עצמי גבוה בקרב הילדים ויוצקת תחושת ביטחון בקשר ההורי.

איך עושים את זה?

אוקיי, אז הצבנו את האידיליה ואת היתרונות שבישיבה משותפת למשחק משפחתי, עם זאת, לא נוכל להכחיש שהיומיום התובעני מקשה עלינו ליצור שעה כזו. עם זאת, מומלץ לייצר אותה בצורה קבועה ולנסות להתנתק ככל האפשר מעיסוקים מסיחי דעת כגון: שיחות עבודה, הודעות בנייד או ביצוע עבודות בית שוטפות. זה הזמן להתייחד לשעת משחק משותפת ופשוט ליהנות מהרגע. מומלץ לתרגל ביחד הרפיה הכוללת נשימות עמוקות ובכך לייצר הפרדה מהשגרה התזזיתית לשעה של כיף עם הילדים.

נתן לייחד אזור בבית שבו מתקיימת פעילות משפחתית מדי פעם או לסמן בלוח השנה במרקר בולט זמנים מתאימים לישיבה בצוותא עם הילד. ילד שמרגיש שהוא חשוב להוריו עד כדי התפנות מוחלטת מכל העיסוקים וישיבה נינוחה למשחק משותף, הוא ילד בעל נפש בריאה יותר המפתח קשרי אמון ביתר קלות.

חוגגים יומולדת עם ילדודס - האתר שמבין ילדים

אתר ילדודס - צעצועים לילדים מציע לקהילת לקוחותיו מחלקת יום הולדת ייעודית לכל הלקוחות הצעירים שחוגגים את יום הולדתם: אז אילו צעצועים לילדים מומלצים ליום הולדת? באתר תוכלו למצוא חבילות יום הולדת מפנקות הכוללות מגוון מוצרים ממותגים: בלונים, אביזרי עריכת שולחן, סכו"ם, שלטים ואביזרי קישוט לעוגת יום ההולדת. בין המותגים תוכלו להבחין בחבילה של אנה ואלזה, דיסני, מפרץ ההרפתקאות או גבי בהתאמה מלאה לדמות האהובה על חתן/כלת יום ההולדת.

איך למצוא את הצעצוע המושלם לילדים?

אתר ילדודס - צעצועים לילדים מציג חוויית שימוש ידידותית ונוחה. המוצרים מחולקים לקטגוריות הבאות:

בובות ואביזרים
מבצעים
צעצועים ממותגים
צעצועים על גלגלים
צעצועי יצירה ובניה
חבילות יום הולדת
צעצועים לתינוקות
צעצועים עם שלט רחוק
צעצועים פופולריים
באמצעות מערכת הניווט היעילה תוכלו לבחור בקלות את המחלקה הרלוונטית ולמצוא בקלות כל צעצוע לילדים. עם ילדודס קל לפנק, להגשים ולרכוש את המתנה המושלמת לכל הזדמנות.

אתר ילדודס: כאן קונים אושר באושר

אמרו שלא ניתן לקנות אושר בכסף, אתר ילדודס מוכיח אחרת. האתר מציע שעות של משחק וחוויה עם צעצועים לילדים של חברות ומותגים שונים. המוצרים נמכרים במחירים משתלמים מה שלא סותר איכות בלתי מתפשרת, בטיחות ועמידה בתקנים.

 

אתר ילדודס מזמין אתכם להצטרף למועדון ולהנות מהטבות שוות ומבצעים שאסור לפספס בשום אופן. הילד חוגג יום הולדת? הילדה נגמלה מהחיתול? מגיע לכם לפנק אותם במגוון צעצועים כיפיים מבית ילדודס, לראות אותם זורחים באשור ולהקדיש להם שעות משותפות של משחק בהנאה. כך מעניקים לילדים ילדות מאושרת ומאפשרים להם לפתח עצמאות, כישורי חברה, כישורי חשיבה ויכולות מוטוריות.

 

היכנסו עכשיו לאתר ילדודס, בדקו אילו הטבות ממתינות לכם במחלקת המבצעים להגשמת החלום הבא של הנסיכים שלכם.