99% לקוחות חוזרים: הרשת לרפואה אסתטית שמעניקה אחריות מלאה על הטיפולים

לאחר הצלחה מסחררת בארה"ב השיקו בני זוג ישראלים את HD ביוטי, רשת מרכזים לרפואה אסתטית מתקדמת בארץ, עם גישת מצוינות בלתי מתפשרת: רופאים מהשורה הראשונה, חומרי הטיפול הטובים בשוק, יחס אישי ואחריות ארוכה על תוצאות הטיפולים. במרכזים מתקיימים מגוון טיפולים לפנים ולצוואר, בהם הטרנדים החמים של התקופה: פיסול אף, עיבוי שפתיים בשיטת הפפיון, הלבנת שיניים נוסח הוליווד ועוד

נשים וגם גברים משתדרגים. פיסול אף בחמש דקות - HD ביוטי
פיסול אף בחמש דקות - HD ביוטי | צילום: יח"צ

בקליניקה הגדולה שלהם לרפואה אסתטית בלאס וגאס טופלו רבים מהאמנים והאמניות המופיעים מדי ערב על בימות הענק של עיר הבילויים, שחיה 24/7 ללא הפסקה, אלה שהפנים שלהם הם כרטיס הביקור המקצועי שלהם וחלק בלתי נפרד מההצלחה. כעת, אחרי 7 שנים של רילוקיישן מוצלח, שבו בני הזוג דניאל וחן דרור בני ה-35 ארצה עם שלושת ילדיהם הקטנים, ומשחזרים את ההצלחה ברשת לרפואה אסתטית מתקדמת שהשיקו בישראל.

רשת מרכזי HD ביוטי מתמחה בעיצוב ופיסול הפנים. המקום מציע מגוון טיפולים שיתרונם הגדול הוא שבכמה דקות של טיפול בקליניקה ניתן להגיע לתוצאות מוצלחות, במקום לעבור תהליך של ניתוח, הרדמה והתאוששות לא פשוטים, שבנוסף לכל גם עולים הון. ברשימת הטיפולים: בוטוקס במצח; מילוי שקעים והבהרת כהויות מתחת לעיניים; פיסול אף ללא ניתוח; החלקת קמטים בצידי הפה והאף, כולל קמטי עישון; עיצוב ועיבוי שפתיים; הלבנת שיניים; חידוד קו לסת וסנטר; טיפול בקמטי צוואר; וגם טיפול מזותרפיה לפנים הכולל החדרת קולגן להחייאת העור, שמסייע גם לטיפול בעור מחורר בעקבות אקנה.

גם גברים משתדרגים. פיסול אף בחמש דקות - HD ביוטי
גם גברים משתדרגים. פיסול אף בחמש דקות - HD ביוטי | צילום: יח''צ

באופן כמעט חסר תקדים בענף, מעניקים ב-HD ביוטי אחריות מלאה לכל הטיפולים. "במידה והתוצאה תפוג לפני הזמן המילוי יתבצע בחינם", מסבירים הבעלים. או כמו שדניאל אומר בישירות: "מקבלים מזרק חינם". על עיצוב שפתיים מעניקים אחריות ל-9 חודשים, פיסול אף עם אחריות לשנה, לבוטוקס יש חצי שנת אחריות, 9 חודשי אחריות לקו לסת, ולטיפול הלבנת שיניים יש 10 חודשי אחריות ללא מעשנים, וחצי שנה למעשנים.

"מניסיוננו רב השנים הבנו שתוצאות הטיפולים אינדיבידואליות מאדם לאדם. יש סוגי עור שהטיפול מחזיק בהם מעמד יותר זמן, ויש שפחות, ואנו לא רוצים שהם יקופחו. נותני שירות רבים בענף שלנו מתנערים מאחריות, לוקחים כסף, מעניקים טיפול ואז שוכחים אותך", אומר דניאל, ומסביר שהאחריות הזאת שאותה הם מעניקים היא חלק בלתי נפרד מתודעת השירות בסטנדרט אחר שהביאו עימם ארצה. "מה שמייחד אותנו שאנחנו לא מתנערים מלקוחות, מעניקים שירות אישי. כל לקוח שמתקשר לכאן מגיע לבעלי המקום, אליי או אל אשתי, לא למזכירות ולא אנשי טלמרקטינג. אנו נמצאים עם הלקוחות לפני ואחרי כל טיפול, מעניקים ליווי צמוד עם הנחיות, וזמינים בטלפון לכל שאלה, תמיד". לא במקרה עמודי החברה ברשתות החברתיות מלאים בתגובות של עשרות לקוחות על טיפול מקצועי ושירות מצוין. הרבה תודות אישיות לבני הזוג מגיעות גם למיילים ולוואטסאפ האישי בטלפון. "יש לנו 99 אחוז של לקוחות חוזרים", מספר דניאל.

"הופתעתי מהיחס החם והאישי", לקוחה מספרת על הטיפול ב-HD ביוטי

כחלק מניהול מרכז מתקדם בסטנדרט אחר, מעסיקים בני הזוג רופאים מהשורה הראשונה בלבד. דניאל: "בקליניקה שלנו עובדים רק רופאים עם רזומה של מעל 8000 הזרקות, כולם מתחום האסתטיקה הרפואית. לא מתלמדים ולא מתמחים, אלא בעלי ניסיון של שנים". הטיפולים מתבצעים עם מיטב החומרים של החברות ג'ובידרם וסטילאז' המובילות בתחום. "אנחנו משלמים עבור החומרים את הטופ מאני, ולא מתנסים בשום חומר חדש בשוק. רק בחומרים שנמצאים הרבה זמן בשוק, ובעלי שם ומוניטין מספר 1", הוא מוסיף.

דניאל מבקש לנצל את הבמה כדי להתריע על בעיית חוסר המקצועיות בענף, שבמקרה של רפואה אסתטית לפנים היא קריטית במיוחד. "אנחנו בין היחידים בארץ שמוסמכים לעשות הזרקות בפנים, עם רופאים שעברו מבחן הסמכה להזרקות בתחום הרפואה בארץ. לא קוסמטיקאיות ורופאים כלליים, רק רופאים שעברו הסמכה בהזרקות", הוא אומר ומוסיף: "אנחנו עובדים בשקיפות מלאה מול משרד הבריאות, וחברים באיגוד הרפואה האסתטית בישראל".

משפתיים דקות לשפתיים עם נוכחות בזמן קצר - HD ביוטי
משפתיים דקות לשפתיים עם נוכחות בזמן קצר - HD ביוטי | צילום: יח''צ

בני הזוג מפרטים מהם הטיפולים הכי מבוקשים בתקופה הנוכחית. הצעקה של השנה האחרונה היא פיסול אף לנשים וגברים - טיפול בודד בן 10 דקות של הזרקת חומצה הילארונית, שיוצאים בעקבותיו עם אף חדש, וכל זאת במקום ניתוח פלסטי לשיפוץ האף. דניאל: "טיפול ההזרקה מרים את קצה האף וגם משטיח את הגבנון, למי שיש. התוצאות מחזיקות מעמד 12-18 חודשים".

בתחום השפתיים, HD ביוטי מתמחים בשיטת הפפיון לעיבוי שפתיים הכוללת הגבהת השפה העליונה עם שני "שפיצים" דמויי פפיון. מדובר בטיפול שאורכו כ-5 דקות הכולל הזרקת חומצה הילארונית. "זה מהטיפולים המבוקשים כיום אצלנו. לקוחות מגיעות עם תמונות ומבקשות, ואנחנו מומחים בזה". טיפול מבוקש ומיוחד נוסף שמציעה הקליניקה הוא הלבנת שיניים לחיוך הוליוודי בשיטת האור הכחול, שאינו פוגע באמאייל השן. הטיפול נמשך כחצי שעה, ומחזיק מעמד משך כשנה, וכחצי שנה בקרב מעשנים.

מילוי שקעים והבהרת עור כהה מתחת לעיניים - HD ביוטי
מילוי שקעים והבהרת עור כהה מתחת לעיניים - HD ביוטי | צילום: יח''צ

 דניאל, תוכל להצביע על הבדלים בין ארה"ב לישראל?

"בשני המקומות מדובר בענף פעיל ומבוקש והרופאים כאן לא נופלים מאלו שבארה"ב. לאס וגאס היא עיר ללא הפסקה ותעשיית האסתטיקה שם שוקקת. לא רק נשים פקדו את הקליניקה שלנו, אלא גם גברים רבים שהולכים ומשתדרגים ומזמינים מגוון טיפולים. כשבאתי לארץ הופתעתי, חשבתי שהגברים בגישה מיושנת ויעשו בעיקר טיפולי בוטוקס ופיסול אף, אבל רבים מהם באים לבצע טיפולים לשפתיים. הם רוצים יותר נוכחות, נפח והבלטה".

דניאל מספר על קהל מכל המינים, הגילאים והמגזרים. "צעירים מגיעים בעיקר לטיפולי שפתיים, פיסול אף וחידוד קו לסת וסנטר. מתחת לגיל 18 הם חייבים אישור וליווי הורים. בני 25 ומעלה מגיעים לטפל בקמטים ולשאר הטיפולים. וכמובן מגיעים גם בגילאי 40, 50 ו-60. אולי תופתעו, אבל מגיעות גם נשים שהולכות עם רעלות, כמו בדואיות דתיות, שעושות טיפולי אף ושפתיים. הרעלה אמנם מכסה את הפנים, אבל זה רק מוכיח שזה בשביל ההרגשה האישית. עובדה שבקורונה אנשים הולכים עם מסכות, ובכל זאת נוהרים לקליניקה ומבקשים כל הזמן להתחדש. זה תורם להרגשה הטובה".

מקצועיות, שירות ואחריות לפני הכול - HD ביוטי
מקצועיות, שירות ואחריות לפני הכול - HD ביוטי | צילום: יח''צ

מקצועיות, שירות ואחריות לפני הכול - HD ביוטי
מקצועיות, שירות ואחריות לפני הכול - HD ביוטי | צילום: יח''צ

לאור הביקוש הגובר לטיפולים, וצורך שעלה בתקופת קורונה, החליטו בני הזוג להשיק קו מוצרים משלימים לבית עם חומרים פעילים: מוצרי פילינג, קרם יום ולילה ומוצרים נוספים, שנמצאים בתום תהליך הפיתוח והאישורים וישווקו בקרוב ללקוחות.

 אגב, אתם עצמכם עברתם טיפולים בקליניקות שלכם?

"אני עשיתי בוטוקס, וחן עשתה פיסול אף ושפתיים. מניסיון של לקוחות רבים שטיפלנו בהם, אפשר להעיד שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו, וחשוב לאנשים לדאוג למראה מטופח. וכן, יש גם עניין עם הגיל. אנשים רוצים להיראות ולהרגיש צעירים. אנחנו רואים את ההתרגשות של 'אחרי' של לקוחות שנהנים מתוצאות מדהימות, ולכן כיף לנו במקצוע הזה מאוד".

 

HD ביוטי – אסתטיקה רפואית מתקדמת.

סניפים בישראל בחיפה, אור יהודה ובאר שבע.

טלפון להתייעצות ומידע נוסף: 053-3077663.

 

 

אתר האינטרנט

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם