להיות זוהרת בקליניקה של זוהרה

מאז שהייתה ילדה נמשכה זוהרה חמי לעולם הביוטי. כיום היא מומחית לטיפוח ושיקום הציפורניים ומציעה בקלינקה בבעלותה טיפולים בסטנדרטים גבוהים דוגמת בניית ציפורניים, לק ג'ל, עיצוב וסידור גבות וגם מניקור ופדיקור ספא

זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי
זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי | צילום: צילום: זוהרה חמי

לא רבות הן הנשים שהפכו את האהבה שלהן למקצוע. פעמים רבות זהו אתגר לא פשוט - להחליט שאת הולכת על זה בגדול, משקיעה, לומדת והופכת לבעלת מקצוע בתחום שאיתו את כל כך מזוהה. זוהרה חמי מרמת גן תמיד מצאה עצמה מחוברת לעולם הביוטי ובסביבתה הקרובה ידעו תמיד שאפשר לסמוך עליה בכל הקשור להמלצות בתחום היופי, עיצוב הגבות והציפורניים.

"כנערה התחברתי לתחום טיפוח הציפורניים, הייתי קונה מגוון לקים ותמיד משקיעה במניקור סוחט מחמאות. חברות, קרובות ובנות משפחה תמיד התייעצו איתי בנושאים הללו" אומרת זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי. "כשהשתחררתי מהצבא החלטתי שאני הולכת עם האהבה שלי עד הסוף ולא מתפשרת. התמקצעתי בתחום ורכשתי כלים מקצועיים ולא הפסקתי להעשיר את הידע המקצועי שלי בתחום. לצד הידע חשוב לי לטפח את הקשר עם הלקוחות שלי. אני מבינה אותן וכל הזמן מחדשת עבורן וגם פה לא מתפשרת. אני מקפידה כל העת להעשיר את הידע בתחום עם הכשרות שונות שמיועדות לנשות מקצוע ולהתעדכן כל הזמן במה שקלאסי וטרנדי ואילו מוצרים חדשים יוצאים".

"בסיום לימודיה החלה זוהרה לעסוק בתחום שאותו היא כל כך אוהבת וכיום היא מומחית בטיפוח ושיקום הציפורניים ובעלת קליניקה מצליחה המציעה תפריט טיפולים עשיר הכולל בין היתר פדיקור, מניקור, בניית ציפורניים, לק ג'ל ועיצוב גבות. לצידם תגלו גם טיפול ייחודי ומפנק במיוחד – פדיקור ומניקור ספא.

מה הם טיפולי הפדיקור מניקור ספא?

"אנחנו מכירים את טיפולי הפדיקור שבמסגרתו מסירים עור קשה ויבש. גם המניקור שנועד לשקם את הציפורן נחשב לפופולרי וידוע אבל דווקא טיפולי הספא שהם פינוק אמיתי, פחות מוכרים. במסגרת פדיקור ספא ומניקור ספא הרגליים, הציפורניים והידיים נהנות מיחס מפנק במיוחד בסיועם האדיב של חומרי לחות, ויטמינים, סרום ושלל תכשירים שמספקים את כל הדרוש לפינוק ובריאות. אלה טיפולים שהם נטו פאן  שעושים פלאים. לקוחות רבות חוזרות ומבקשות אותם והם זוכים לפופולריות וביקוש".

טיפוח ציפורניים בזוהרה חמי - קליניקה לטיפוח ויופי
טיפוח ציפורניים בזוהרה חמי - קליניקה לטיפוח ויופי | צילום: צילום: זוהרה חמי

כבר למעלה מ 12 שנים שהקליניקה של זוהרה חמי הפכה לשם דבר. נשים ונערות דתיות, חרדיות וחילוניות מגיעות אליה במטרה לטפח את ציפורני הידיים וכפות הרגליים "המודעות הרבה לאסתטיקה ויופי מביאה לכך שנשים ונערות מכל המגזרים שמות דגש רב לנראות של כפות הידיים והרגליים. אמהות באות לעיתים עם בנות לטיפולים וזה מבחינתן יופ כיף של טיפוח אישי. נערות רבות בוחרות להגיע עם חברות וגם מבחינתן מדובר בפאן טהור. במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה כשהמסכה על הפנים ובא לנו להיראות מטופחות ואופנתיות".

לק ג'ל הפך במרוצת השנים לאהוב ופופולרי במיוחד והוא נחשב לטרנד לוהט בקרב נשים ונערות גם יחד. "אפשר להבין למה הוא כה פופולרי" מאבחנת זוהרה. "לק ג'ל מחזיק על גבי הציפורן כשלושה שבועות וזאת  בניגוד ללק הרגיל שנהרס תוך מספר ימים. לק ג'ל פותח כך שיתאים לייבוש על ידי מנורת לד. בקליניקה שלי מוצבת מכונה המבטיחה לק יבש לגמרי בתוך דקות ספורות. גם התרכובת הכימית של הג'ל מסייעת לרמת הגימור המבריקה שמתקבלת. ללק ג'ל יש גם פחות תגובות אלרגיות מהלק אקריל".

מוצרי טיפוח של זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי
מוצרי טיפוח של זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי | צילום: צילום: זוהרה חמי

"כאשת מקצוע מומחית בתחום אני ערה לטרנדים הרבים הקיימים ומקפידה להציע אותם ללקוחותיי. יחד עם זאת אקפיד להתאים את הטיפול ללקוחה. לא תמיד בהכרח מה שיתאים לאחת יהיה נכון לאחרת. במטרה להעניק שירות מקצועי אני עושה שימוש בחומרים איכותיים הנושאים אישורים של משרד הבריאות. הלקים והתכשירים בהם אני בעיקר עובדת הם של  OPIהמותג הבינלאמי הנחשב בעולם" אומרת זוהרה.

זוהרה משווקת מוצרי טיפוח תחת המותג זוהרה חמי הכוללים בין יתר: סבון גבות, חמאת גוף מועשרת ושלל מוצרי טיפוח הציפורניים והידיים. כדי להבטיח שלקוחותיה ייהנו ממעטפת שירותים כוללת וחוויה משלימה בבית, מציעה זוהרה באתר האינטרנט שלה חנות און ליין לרכישת מוצרים משלימים איכותיים לטיפול בבית. בין השאר מוצעים תכשירים, קרמים ואביזרים לטיפול בכפות הרגליים והידיים ובציפורניים, מגוון לקים טרנדי וצבעוני, מוצרי איפור ומוצרים לעיצוב הגבות.

מוצרי טיפוח של זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי
מוצרי טיפוח של זוהרה חמי, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי | צילום: צילום: זוהרה חמי

 

 

‏זוהרה חמי - קליניקה לטיפוח ויופי‏.

יהודה הנשיא, רמת גן.

טלפון :0542438874

למעבר לאתר לחצו כאן

למעבר לפייסבוק לחצו כאן

למעבר לאינסטגרם לחצו כאן